1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom begin je dan ook met arcade mode :confused: het leuke is de career mode. Arcade mode is volgens mij zo uitgespeeld
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Career mode is veel vetter. En over dat sliden: hoe ken je nou met 300 km/h een normale bocht nemen ?? Ik vind het knap hoor.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Heb je het over mijn filmpje :confused:
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Iemand zei dat het sliden zo nep was. Maar je kan toch niet met een achterlijk hoge snelheid door een bocht gaan...?
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou zeggen JA. Niet alleen voor GT4 maar ook voor andere exclusieve games.
     
  6. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat het de carreer mode zooo snel ongelofelijk saai is. echt geen hol aan. zit totaal GEEN uitdaging in. ik wou graag alle auto's unlocken om daarmee de timetrials en freeruns te rijden, en dus ben ik maar met arcade race begonnen. maarja, die arcade mode is ook geen zak aan. ik ben maar DTM 2 gaan spelen, die ik even van iemand mocht lenen, nadat ik filmpje van jprg had gezien :9 . en damn. wat verslavend 8) . vooral omdat ik het nog nooit met playseat en stuur had gespeeld. ik ben dus wel even zoet met dtm, en ga denk ik 2e hands ps2tje kopen met gt4 dr bij. alleen mijn vraag was nog nie beantwoordt. kun je met de madcatz 2 op een ps2 spelen doormiddel vna zown omzetkastje??
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik vind het een beetje jammer zo'n kut stuurtje als de madcatz 2 op een playseat te monteren.Als je toch al zoveel geld uitgeeft voor een playseat zou ik er dan meteen ook de DFP (GT4) of het stuurtje van Fantec (Forza) bij kopen.
     
  8. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het een beetje saai ga vinden. Ik vind dat er te weinig uitdaging in het spel zit en ten tweede vind ik dat je als speler niet egt het idee hebt dat je daadwerkelijk een carreer aan het spelen bent. Maarja dat is mijn mening en natuurlijk de game is heus wel goed maar tog naar mijn mening een beetje saai.
     
  9. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe uitdagend het is is hoe je het zelf maakt.
    het is aantrekkelijk om een hele sterke bak te nemen en volt te tunen en dan op normal mode of zo met alle assist on gaan rijden.
    Waar is de uitdaging?

    uitdaging is gewoon op hard spelen, alle assists uit en met een mindere bak gaan rijden dan de tegenstanders.
    zo rij ik nu nog steeds de hele tijd. Maakt het moeilijker en veel meer interessanter om te spelen.

    ben nu bij een race voor heavy weight. dus 1750 kg plus
    rij met een DB9 coupe helemaal geupgrade praktisch niet mogelijk te winnen van de ferarri en de benz ze rijden je er zo uit topspeed en accel van db9 zelfs helemaal geupgrade kan die 2 wagens gewoon niet bijhouden. Maar als je het kan volhouden in hun slipstream te blijven rijden dan maak je nog kans dat je ze bij houd.

    ik kan met die race ook een dikke bak nemen helemaal opgekrikt gaan rijden maar dat is saai.
    het moet wel uitdaging blijven
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Is dat Fanatec stuurtje al ergens te krijgen dan? Heb vrijdag stad en land afgebeld, maar nog nergens succes gehad.. Iemand weet hoe eraan te komen?
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    JPonline,
    als je zo'n Driving Force Pro te duur vind, kan je altijd nog een Driving Force (zonder Pro :+) kopen. Die is (maar) 80 Euro. (dat stuurtje is gemaakt voor GT3 ). Ik weet niet of je hem kent, maar hij is blauw met zwart. Ook een heerlijk stuurtje, en ik denk zelfs dat dat (oude) stuurtje beter is dan de Fanatec. Maar als je geen moeite hebt om 130 euro uit te geven, zou ik 100% de DFP kopen ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2005
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja maar dat kun je bij elke game doen. Ik kan ook Halo 2 uitspelen en dan alleen proberen een Needler te gebruiken. Vaak heb je bij RPGs ook challenges waar je met een zo laag mogelijk lvl het spel uit probeerd te spelen.

    Een spel moet natuurlijk ook leuk (een uitdaging) zijn als je het spel gewoon speelt.
     
  13. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ok geef ik je gelijk in.
    maar bv het spel op medium spelen en alle assist aan en dan zeggen dat het te simpel is.
    heb al aantal posts van verschillende mensen gezien.
    zet dan gewoon op hard en alle assists uit als je het dan nog te simpel vind dan geef ik ze geen ongelijk dat het spel te simpel is voor hun.
    maar je moet niet zeggen dat het simpel is als je alleen maar op medium speel, assist aan en automatic
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Dit gezeik heb ik ook vaak over GT4 gehoord. Dat je te snel een makkelijke auto kan krijgen :confused: , pak dan je Daimler uit het jaar 1800, en ga de 24 uur van Nurburgring rijden :+ (dan zal je in totaal 3 rondjes rijden }:] )
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb nog ff gekeken, en ik weet 99,9% zeker dat je helemaal geen 99,9% hebt. Dit kan namelijk helemaal niet. Je zou nu dan nog één race moeten rijden.....doe je die, dan kom je uit op 100,1%. _0/ , als je nou gezegd had dat je op de 99,8% zat had ik je nog geloofd O-) . En ook een opmerking als: "de rally is niet zo super". Dan kost het je wel veel moeite hea, als er maar zo'n 30 van de 650 races niet op asfalt zijn _0/ . Enne, waarom speel je het spel als je er niks aan vind :confused: . (en laat ik nou maar niks zeggen over de laatste zin, want dat kan ik je niet aandoen :cool: )
     
  16. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook met alle assist uit en op hard en vind het ook te simpel, sommige zijn wel weer heel moeilijk, heavyweight bijv. Tipje: moet je met een rs6 doen, maakt het een stuk eenvoudiger. Daar kun je echt met veel pijn en moeite winnen, andere win je met een halve minuut voorsprong. Eigenlijk zijn de verhoudingen dus niet zo goed, is mijn mening dan.
     
  17. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik had eerst een madcatz 2 gekocht, omdat die en nie zow duur was, en ik had/wou toen nog geen playseat. beetje spijt nu dus. maarja.

    volledig (alweer) met je eens. is natuurlijk onzin, dat als er niet genoeg uitdaging inzit, het op hard te spelen. het wordt gewoon TE snel saai, en dan excuus gebruiken dat je het op hard moet spelen is niks. ik vond in NFSU 2 nog meer uitdaging zitten. puur omdat je auto dan echt stukje voor beetje beter werd, de races waren veel leuker IMO. ik geef maar voorbeeld. ik zeg niet dat forza net zo moet zijn. maar dat is uitdaging. om je auto ook echt beter te maken. en het is bullshit als je het op hard moet zetten, waardoor je minder snel een goede auto hebt. ik bedoel. hoeveel races kun je uberhaupt met een auto. hooguit 2 of 3 cups van elk 4 races. nou jippie. 12 races met je auto, waar je al je geld in hebt gestoken, en na die races kun je hem wel weer verkopen (voor de niet xbox lie bezitters) omdat je dr niks meer aan hebt.

    op die laatste zin moeten we maar nie in gaan nee _0/ . idereen weet toch dat de nurnburgring van forza zuigt. zeggen jullie wel: ja de omgevingen zijn veel mooier. is zo, zijn echt subliem mooi, alleen nie zoals in het echt. dus heb ik nie het gevoel dat ik op de n-ring rijdt. en dan die uber grote curbstones...... blabla. |:- ben ik dr toch weer op ingegaan.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb een foto van mijn eigen Photo-Mode op internet gekregen *) , en bij dit plaatje vond ik een toepasselijk écht plaatje. De eerste is van GT4, de tweede is echt.

    GT4:

    [​IMG]

    Echt:

    [​IMG]

    Niet verkeerd hea *)
    En JPonline, je bedoelde zeker deze bak:

    [​IMG]
     
  19. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    gt4 ziet er echt nep uit, heel donker (op dat plaatje bijvoorbeeld)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Komt omdat het schemerig is in Le Mans. Z'n koplampen staan ook aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina