1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    oh dat zie ik ook net :p, maar het tweede plaatje is ook aan de donkere kant
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Op m'n TV is hij lichter. Komt, of door de PC, of door m'n USB memory stick. Maar zo nep vind ik het er niet uitzien hoor.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Zitten er bij GT4 de DTM autos van 2005 in (nieuwe Audi A4) of die van 2004?
     
  4. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    En JPonline, je bedoelde zeker deze bak:

    [​IMG][/QUOTE]

    jep *) *) _O_ _O_ . wat een masterlijke bak is dat. hij stuiterd altijd behoorlijk op de nordschleife he :9. zit deze ook in forza eigenlijk?? en wat was de naam ook alweer, kan ik het misschie nff opzoeken. en die picture van gt4 vind ik juist wel mooi. helaas ziet het er in realtime action nie zow uit. ach, weten we iig hoe het dr op ps3 uitziet.
     
  5. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    het is toch onzin om te zeggen dat een spel te makkelijk is wanneer je het niet op het moeilijkst zet. De moeilijkheidsgraden zijn er voor een reden.
    vind je het te makkelijk zet je hem toch moeilijker.
    ben je slecht en heb je meer assists nodig dan zet ej dat toch aan. Ben je beter dan zet je ze toch uit.
    ik vind het goed dat ze het spel voor verschillende niveau's hebben gemaakt.
    beginnende racers zetten hem toch gewoon op easy of medium met alle assists aan.
    denk je dat je al wat beter bent doe het gewoon op hard en assists uit. Daarvoor is het gewoon.
    vind je halo te makkelijk dan zet je hem toch ook gewoon een standje moeilijker.

    ik neem aan dat je bij GT 4 ook de moeilijkheidsgraad moeilijker kan zetten tenminste mag ik hopen anders zou het echt heel erg saai zijn om te racen
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2005
  6. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel, maar het moet niet zo zijn dat de uidaging bepaald wordt door de moeilijkheidsgraad. tuurlijk is het altijd meer uitdaging om op hoog niveau te racen. maar het is slecht dat het niet uitdagend is op normal, maar wel op hard.
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Voor jou is het dus niet uitdagend op normal. Stel dat je het gewoon niet echt goed kunt, en dus op vaak laatste wordt, dan is normal al een flinke uitdaging denk ik. Ligt er gewoon aan of je het wel of niet goed kunt.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    |:- Forza FanBoy.....
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Gt4 nep? Vind ik wel meevallen. Persoonlijk vind ik Forza ietsjes mooier maar dat komt vooral door één ding; glans. Naar mijn idee ziet GT4 (de twee bovenste GT4 pics, die Toyota en de Audi A4) er een beetje mat uit. Forza heeft wat meer glans, hoewel dit soms juist iets te veel is. Beide spellen zijn naar mijn mening realistische meesterwerkjes.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind de glans juist lelijk aan Forza maar dat is een mening. De plaatjes van GT4 zijn trouwens uit een replay iig geen in-game pics dus eigenlijk moet je daar niet naar kijken.

    BTW: als je de auto bij GT4 wast dan glanst hij ook ;)
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hehe, ja als je hem wast :D. Er zijn trouwens opvallend weinig in-game pics van Gt4 op internet te vinden. Tenminste, ze zijn er wel maar dan vaak van tv gefotografeerd en daarmee van slechte kwaliteit. Wie o wie heeft een linkje met mooi in-game picca's ;). Is al tijdje geleden dat ik GT4 voor het laatst gespeeld heb en na Forza ben ik even kwijt hoe GT4 eruit ziet.
     
  12. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    quote dan de hele post, mongool
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    en jpracegamer, al geil van de eerste GT5 beelden?:D ;)
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Ik was al geil van GT5 voordat ik GT4 überhaupt in huis had :+

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik tel 14 auto's 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2005
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ziet er goed uit! Sjeesus wat lijkt mij zoiets vet :D. <Nieuwsgierig naar next-gen consoles ;)>
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat ziet er echt geweldig uit! De geanimeerde pitstop mis ik toch wel in Forza.
     
  17. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn dat screens van gt5 dan?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Lijkt me wel hé?
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet, want op die pakjes staat toch echt Gran Turismo 4, het kan natuurlijk ook zijn dat ze gewoon niet zo slim zijn. Maargoed als het screens van gt5 zijn vind ik ze erg tegenvallen. Check dat publiek en bijv. die banden die aan de zijkant liggen.
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Bij nader inzien vind ik die tweede pic. helemaal niet echt mooi. Alles lijkt er een beetje opgeplakt, 2D. Net een soort collage van foto's. De poppetjes lijken zo eeh 2d (ook bij Forza maar ja).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina