1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    |:-
     
  2. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    lol duidelijk geen rekenmachine gebruikt :p
    Maarja nu al gaan speculeren over GT 5 ps3 xbox 360 heeft eigenlijk weinig nut. gewoon wachten tot het komt en dan zien we wel.
    dadelijk zijn het beiden flops omdat ze niks kunnen waarmaken van wat ze zeggen. (wat waarschijnlijik niet zal gebeuren het zou dodelijk zijn om nu nog dingen te zeggen die je niet kan waarmaken met de huidige concurrentie)
     
  3. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmmm denk je egt dat de 360 3x3,2 ghz = 9,6 Ghz heeft? En de ps3 dus 28,8 Ghx ofzo? Uhm zo werkt dat niet helemaal. Maja ik ga het niet helemaal uitleggen, maar ghz bepaalt niet gelijk de snelheid en de rekenkracht van de processor. Maja ik zal er niet te diep op ingaan. Wat ik wel weet is dat de ps3 in theorie sneller is.
     
  4. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik geloof dr ook geen ene zak van. k snap ook nie hoe het anders moet, en heb ook nie zown zin om het te snappen. ik weet alleen dat de ps3 stukken beter wordt dan de 360.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Zouden de laattijden korter worden, of blijven ze gelijk, aangezien ze meer moeten laden?
     
  6. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet. het maakt mij niet zoveel uit. ligt er ook aan op wat voor soort dvd het spel staat. ist groot spel, zal het op bluray komen, dus zal laden oo kwel iets langer duren. als het maar nie zo lang als bij burnout 3 duurt |:- . wat erger ik me daaraan zeg. maar dit moeten we maar ff voortzetten in de ps3 thread denk k.

    wat ik ook zeer jammer vind aan forza, is het geluid van die auto's. nie om aan te horen man :eek: . een ferrari ronkt nie ff lekker ofzo. ze piepen alleen maar. zelfs de dodge viper wil geen laag toontje dr uit persen dat door je hele lijf trilt als je vol gas geeft. hoe hard je je subwoofer ook zet. jammer hoor, heeeel jammer....
     
  7. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou relaxt zijn in de nieuwe generatie games. (pratisch) geen laadtijden! :)
     
  8. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ze hadden het er over dat de ps3 4 dvdtje per seconden kon laden :{
     
  9. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hij 4 dvd's per seconden kan laden zegt nog steeds niks over de laadtijden (als hij uberhaupt dat kan)
    de games worden alsmaar groter en groter naarmate het draagcapaciteit en de rekenkracht van de machine stijgt.
    wie weet heb je wel 2 van die blue ray discs nodig om een spel erop te zetten.
    ligt er echt aan hoe het spel is opgebouwd en hoe die machine is opgebouwd.

    en tja snelheid is een relatief begrip wat is snel? als je nu vergelijkt met de cassete bandjes van de commandore 64 dan is het al een stuk sneller. Maar de mens raakt aan luxe gewend, snel vergeleken met vroeger is dan weer niet snel genoeg.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ooit Morrowind gespeeld? Daar duurt het laden soms 3 minuten :mad:
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Bij DBZ: budokai 1 en 2 duurt het laden ook eeuwig. Maar je kan daar wel spelen met het laadscherm, dus dat valt nog mee
     
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Stukken beter is ook weer overdreven. Er word indd verwacht dat de PS3 beter word dan de Xbox 360 maar echt stukken beter zoals jij dat noemt valt nog af te wachten.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    De 360 zal in het begin beter zijn, wegens zijn makkelijker te programeren games. Maar wanneer GT5, Tekken6, en MGS4 zich met de PS3 gaan bemoeien, zullen die naar alle waarschijnlijkheid beter zijn de de games op de 360.
     
  14. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja jammer genoeg zal die online optie van Sony wel weer stinken. :{ Misschien komt dat op het niveau van wat nu Xbox Live is en dan moet je nog maar mazzel hebben.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Zo slecht is het helemaal niet hoor. Ooit PS online gespeeld, blijkbaar niet dus. Kijk anders ff naar mijn DTM2 filmpje, dan zul je zien dat het niet alleen maar lag en weet ik het wat is _0/
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Neej maar de opties zijn nog lang niet zo uitgebreid als op de xbox.. en op de PS2 waren ook volgens mij niet echt veel online gamers. Er waren te veek toptitels zoals GT4 die dan geen Internet ondersteunen en dat is jammer.

    Waren er BTW ook download contents enz.. op PS2 ??
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Omdat de online optie van Sony zo goed is, zit je nu toch GT4 online te spelen _0/ (same story voor Pro Evolution Soccer 4)
     
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Edit : Daar kan Sony zelf ook niet heel veel aan doen... het is meer de makers van de game zelf die Internet optie weglaten.

    Ik post de heletijd en dan slaat het nergens op. Dan moet ik maar iets verzinnen om het te editten... dus ik denk dat ik even genoeg heb gepost voor vandaag :{ :+
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  19. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel, maar ga nu eens na.
    1: xbox live heeft veeeelen malen meer gamers. nu al. worden nog veel meer strax.
    2: je hebt geen creditcard meer nodig. wat ook weer meer gamers zal trekken, inlc mij *) .
    3:er komt een gratis live, EN een gold versie, waar je dan doordeweek ook mee kunt spelen. dus nog veeeel meer gamers.
    4: enige LAG :confused: . dat weet ik nie precies. maar wat ik heb vernomen niet.
    5: je hebt straks een zeer handig dashboard, waar je ten alle tijden naar toe kunt. vanuit hier kun je in principe alles wat je wilt. dus als je aan het haloën bent, kun je ook gelijk ff kijken waar je vrienden uithangen.

    dit kan naar mijn weten niet bij ps online.
     
  20. Teringlijer

    Teringlijer Je Maintiendrai

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    kenne we nou alsjeblieft een keer ophouwe over die strijd tussen PS2 en Xbox, GT4 en Forza. Ik word dr schijtziek van, en JPracegamer, als GT4 zo geweldig is....fijn voor je...ga het spelen. Maar schei ff uit met elk puntje van Forza af te kraken en jouw spelletje op te hemelen. Ieder zn ding...elke console heeft plus en minpunten, en als je dr blij mee bent dan is t toch goed. En als je er niet blij mee bent dan flikkerstraal je m door t raam en koop je andere of ga aan je piemel sjorren weet ik t... PS2 is goed en Xbox ook PUNT
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina