1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Niet veel, maar wel de grootste!
    JPRaceGamer! :cool:
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hehe was ik maar zo goed in race games _O_
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    liever iets slechter dan als een jahova het spel aanprijzen
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je weet niet hoe wij rijden! :+
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik prijs helemaal niks aan. Consoles boeien mij helemaal niks. Ik kijk puur naar de spellen en Forza mist voor mij gewoon te veel belangrijke aspecten die in GT4 gewoon beter zijn (zelf in GT:cool:.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij doelt met dat aanprijzen op JPRaceGamer.

    (toch? :eek: )
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb filmpjes van hem gezien met poep banden en dan rijdt hij nog beter als ik met superbanden :eek:. Hoe jullie rijden maakt dan ook niet uit als ik mijzelf met hem vergelijk.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is een feit dat hij ontzettend goed rijdt. Maar ik vind het altijd zo raar dat hij Forza telkens afkraakt terwijl het gewoon een ijzersterke game is. Hij mag z'n mening natuurlijk laten gelden, maar hij wil z'n mening altijd zó doordrijven dat het bijna een feit wordt. (In zijn ogen dan)
     
  9. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jongens, laten we dit uitvechten op de baan....
    Iedereen heeft zo zn eigen mening, ikzelf vind forza beter, niet in alle opzichten, maar gewoon het totaalpakket en ja ik heb gt4 wel gespeeld en meer dan 1 keer ook :)
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    jup jij vat hem
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Ten 1ste: Het is MIJN mening!
    ten 2de: IK VIND de gameplay van GT4 beter, en als je ff terug gelezen had, had je kunnen lezen dat ik die van Forza NIET slecht vind, alleen vind ik die van GT4 BETER
    ten 3de: Je kan je auto in GT4 MEER van BINNEN tunen (dus niet van buiten) en je hebt ongeveer 2x ZOVEEL afstelmogelijkheden in GT4 dan in Forza
    ten 4de: Zeg ik dat Forza geen snelheidsgevoel heeft......NEE, ik zeg dat het in GT4 BETER is
    ten 5de: Ik heb het over de SOUNDTRACK, niet over je eigen CD's. Ik kan ook mij CDspeler aanzetten, maar de orginele soundtrack VIND IK in GT4 BETER
    ten 6de: Ik race het meest met dak-view, en die zit niet in Forza
    ten 7de: Nee, met offline bedoel ik hoelang je offline kan spelen. Zie het maar als de replaywaarde.
    ten 8ste: Jij misschien niet, maar er zijn genoeg mensen die er wel wat aan hebben
    ten 9de: De framerate is goed te zien dat die in Forza een stuk minder is. Let maar eens op de reflecties van de omgevingen, en dan die vergelijken met GT4.
    ten 10de: Platte dubbeltjes :confused: Zet je bril eens op en kijk naar deze screens VAN GT4:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bij GT4 lopen ze, bewegen ze, maken ze foto's, juichen ze, gaan ze op de weg staan om net voor je auto weg te springen, en bij Forza.........doen ze wedstrijdje wie het langst stil kan staan

    _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2005
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Bij Forza niet; In een echte race springt het publiek ook niet voor je auto ;)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Mag ik je even helpen herinneren aan de GP van Hockenheim 2000, en die van Silverstone 2003 _0/ Enne, hoe zit het dan bij rally....
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Rally heeft Forza niet, beter niet dan magertjes uitgewerkt (GT4, vind ik dan...) Ja die voorvallen die jij noemde zijn voorgekomen, maar is niet gewoon. Daarom is het eruit gelaten...
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    haha, geloof het zelf, en waarom maken ze dan geen foto's?
    en magertjes uitgewerkt?...hoe zit het dan met het schademodel van Forza...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2005
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jpr je werkt op mijn zenuwen we weten dat je de FANBOY bent van gt4 bent maar speel jij forza NEEN dus zwijgen over uw conclusies
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @JPRaceGamer;
    Jongen, we gaan nu niet bij elke reactie een ander aspect van de spellen erbij halen. IK VIND de rally in GT4 magertjes uitgewerkt, dus nietl "haha geloof het zelf" maar respecteer dat, is een mening. Publiek is inderdaad actiever in GT4, ik heb het tegendeel NIET beweerd. Waar ik op reageerde was het publiek, dat niet dus niet op de weg staat bij Forza, omdat het niet "9 van de 10" keer voorkomt.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben online en schade gt4 heeft levend publiek en meer autos wauw en als je met 300 gereden heb ist veel
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    JA _0/
     
  20. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik eb ze allebei gespeeld, En forza is duidelijk de winnaar.. Het ziet er gelikter uit, Je kan je auto meer tunen(van buiten), en okee bij GT4 kun jne miss meer aan de motor enz. tunen, maar bij forza kom je oko al aardig aan je trekken.. En het rijden zelf bvind ik een stuk realistischer..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina