1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Waar zeg ik dan dat het wel kan? :{
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet net alsof jij beide games dik lang hebt gespeeld, vandaar;)
     
  3. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zeg ik dat :eek: :confused:
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    ;)
     
  5. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha, jij heb echt humor gast. jij kan dus of van een muis een olifant maken, of je hebt dislectie ofzo. k zeg toch alleen dat ie um heeft gespeeld. jij maakt dr gelijk van dat ie um al heel lang heeft gespeeld. knap hoor ;) .
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je sloeg er ook zo'n toon bij aan waaruit dat bleek. Dat haalde ik er tenminste uit, doe je dat niet, mijn fout;)
     
  7. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, geeft niet m8. laten we weer back to topic gaan :9 .
     
  8. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @ JPRaceGamer

    Als je in het echt gas loslaat in een bocht ( Ook in de f1 ja ) dan ga je dus echt wel slippen. Dit kun je meestal wel opvangen door niet geheel gas los te laten, maar nog een beetje gas te blijven geven. ;)

    En owja, met de Nurburgring in Forza is niks mis. Die sfeer vind ik hartstikke goed en de omgeving is ook schitterend. Alleen de kerbs idd, maja dat is wel vaak zat gezegd nu.

    De slipsporen zijn idd overdreven. En een rondje nordschleife zonder bandensporen neerzetten onder de 10 minuten wordt een flinke klus jah :9. En owja over het geluid. Hoe kom je er in godsnaam bij dat het geluid van de auto's in forza slecht is.....Die bakken klinken toch wel verdomd realistisch. Ik heb de meeste bakken wel in het echt gehoord ( Ook de racevarianten ) en het is bijna perfect. Enige wat mist is wat mooie bass erin. Dat heb ik tot nu toe alleen bij gt4 gehoord, maar dat kan nog altijd veel beter in racegames vind ik.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    In Forza slip je altijd, ookal als je maar heel weinig gas geeft. Dat probeer ik aan te geven.
    Maar laat de bass nou net mijn lievelingsgeluid zijn ;)

    EDIT: dat gas los slippen valt echt wel mee. Als voorbeeld: In de F1 op bahrein schakelen ze terwijl ze omhoog gaan richting de een na laatste bocht. Als je schakelt wordt er geen contact meer met de motor gemaakt, staat dus gelijk aan gaslos.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2005
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt best wel mee, de auto van de challenge van de week slipt idd redelijk makkelijk, maar wat wil je met 5000000 pk's:9 Ik heb bijv. mijn Golf R32 helemaal volgestopt met banden, gewichtverlies, remmen. Iig die 3de van het "Upgraden" doe ik helemaal vol en dan valt het slippen wel mee. Mijn rijstijl is iig vroege apex-en maken met aardig wat onderstuur. Daar houd ik van, en met mijn Golf kan ik zo rijden omdat ie niet slipt.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Waarom stop je je auto vol met banden ;)
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je gas los doet, heb je geen aandrijving meer, en dan ga je wél slippen.
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    You know what I mean;)
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Als je schakelt heb je ook geen aandrijving meer. Je slipt eerder, maar niet altijd ;)
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    jpracegamer.. mooi filmpje..lekker muziekje .
    ik vind het echt zwaar jammer dat deze baan dus niet in forza zit.. Zo zou ik trouwens wel meer formule 1 circuit's willen zien in forza maar ja.. Misschien zit dat in forza motorsport 2
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je in het echt of in een game?
     
  18. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    ff serieus, hoeveel leggen we erop? Met elke auto driftloos onder de 10 minuten op de N-ring. Die weddenschap neem ik aan.
     
  19. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben we het over driften of powerslides?
    of maken jullie geen onderscheid in die 2 dingen?
     
  20. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat erom of je slipsporen achterlaat. dat is dus eigenlijk slippen jah. maar als jij onder de 10 minuten ZONDER slipspoor achter te laten de n-ring onder de 10 minuten rijd, ben ik bereid om met die weddenschap mee te betalen. wie nog meer?? maar dan mag er totaal geen rubber op het asfalt komen he.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina