1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Ik snap je wel ja ;) , maar ik vind Forza zo cartoony....als je bergrijpt wat ik bedoel :p

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    [offtopic]

God of war heeft mooiere graphics. O-)

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Jup

4. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    nou jp ik heb mooiere games gezien op de pc
    dus lijkt me stug dat gt4 alles eruit haalt

5. JeePee

JeePee Guest

:confused: PS2 is tien keer zo zwak als een PC man. Op gebied van GFX kan je toch echt het meeste uit de PC halen.

@ HaloTrooper NL,
    Ik heb ff gekeken. Ik vind hem echt niet mooier. Ziet er wel goed uit, maar is niet mooier.

Gamespot: GFX: god of war: 9 GFX: Gran Turismo 4: 10 _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2005
  6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja, vind ik af en toe ook een klein beetje. Dan is het verschil tussen schaduw en niet schaduw vlakken op een auto erg groot. Erg glimmend, zeker vergeleken met GT4. Zit daar niet zo veel mee opzich, gaat mij grotendeels om de game-play. De reden dat ik voor Forza ga is omdat ik een xbox heb, geen ps2. Had ik ze beide dan had ik ze ook beide gekocht. Je kan er niet omheen dat GT4 een goed spel is en dat Forza dat ook word. Welke beter is maakt mij eigenlijk niet zo veel uit, het gaat er bij mij om welke voor mij BESCHIKBAAR is. Even nog een vraagje JPRacegamer;
    Zit er een Lada in GT4 :+ Hebben er vroeger een gehad; 2104. Haha, sorry maar wou het even weten.

7. JeePee

JeePee Guest

hahahahaha, volgens mij niet. Welk land komt het, zal ik ff een kijkje nemen. (maar ik weer 90% zeker van niet)

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Lada is Russisch :D Sorry voor het off-topic mensen!!

9. JeePee

JeePee Guest

Russisch :confused: :confused: :confused: , ik dacht dat het ergens uit scandinavie kwam ofzo :confused: . Maar er zitten helaas geen Lada's in dan :'-(

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dankje voor het zoeken. Zijn er trouwens nog meer Forza vs. GT4 screens? Vind dat altijd wel leuk :D In de startposts staan er een paar, maar die zijn een beetje van slechte kwaliteit.

11. JeePee

JeePee Guest

ook niet echt van goed kwaliteit, maar toch:

Gran Turismo 4.......................................Forza Motorsport

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2005
  12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    And thanks again. Ik moet zeggen dat ik de HUD van Forza ietwat overzichtelijker vind, maar die van GT4 weer minder schreeuwerig.

13. JeePee

JeePee Guest

Een minpunt van de HUD van GT4, is dat de teller nooit verder gaat dan 320km/h. Ga je harder dan 320km/h, dan blijf de teller gewoon hangen. Verder is er op de HUD van GT4 meer informatie te zien dan op die van Forza.

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de gewone view rijdt (achter de auto) heb je een hele andere HUD, aangezien de meeste met die view rijden moet de HUD niet zo'n probleem zijn.

Edit: Wat valt er allemaal te zien dan JP?

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Toen ik GT4 speelde, viel me één ding op; Als je bijvoorbeeld rechtuit rijdt, dan zie je een bepaald balkje onderaan het scherm zo staan:

-------------||-----------

Maak je een bocht naar links, dan staat het balkje zo:

--------------------||----

Wat stelt dit voor? Hoe erg je auto overhelt? Of waar het zwaartepunt zich heen verplaatst? Ziet er wel grappig uit, maar als je veel aan het bijsturen bent op een bochtig stuk dan word je wel helemaal gek van dat ding :D

16. JeePee

JeePee Guest

helaas ligt op dat plaatje veel van de HUD onder de rand van de foto (kan je dus niet zien). Maar je hebt t.o.v. Forza een G-krachten metertje, je kan zien hoeveel gas je geeft, of je je olie moet verversen, hoe scherp je stuurt, hoeveel benzine je hebt, hoeveel kracht de motor op de koppeling geeft, en hoeveel NOS je hebt.

17. JeePee

JeePee Guest

G-krachten meter ;)

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oke dan. Kan je die meter uitzetten ;) Vriend van mij met GT4 wordt er geflipt van :D Kan je bij GT4 de onderdelen, spoilers etc., ook in een kleur spuiten?

19. JeePee

JeePee Guest

1ste vraag: Nee. Wat mischien een tip voor hem is: Hij moet in een race op 'start' drukken. Vervolgens op 'select'. Dan verschijnt er in plaats van een g-force meter een stuurwiel. Misschien dat hij hier minder last van heeft...

2de vraag: Nee

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oke, zal het aan hem doorgeven, bedankt.

Even over zo'n voorspoiler; Stel je hebt een gele Mazda 6 en daar wil je een voorspoiler op zetten. Is die dan grijs? Of neemt die de kleur van je auto aan. (Heeft spoiler ook effect op het rijden, in GT4?)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina