1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx! Ik zie wel, anders ga ik 'm nog een keer rijden en dan ga ik met 1o km/h over dat hobbeltje. Khad toch zat tijd over.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Ik hoop dat het een beetje goede kwaliteit is, want ik filmde een filmpje, maar als je je ogen ff scherpsteld is het te zien. Ben nog ff bezig...
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij bewerk je dat er gewoon bij ;) :+
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    haha, nee, ik plak er een into bij, en afsluiting, en een muziekje. Moet wel leuk blijven hea :+
    (als je me niet vertrouwd kan je altijd nog zelf kijken hea, bij 7.11 minuten slipt hij ;))
     
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daaaaag, daar heb ik mn best op gedaan. All1 maar vonken, echt geen slip or!
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    jawel, aan de linker kant. Ik heb al op send it gedrukt :p en hijs heel kort, dus ieder moment nu :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2005
  7. JeePee

    JeePee Guest

  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie niks:confused:
     
  9. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, stuk op de weg ofzo, kben nu de replay aant kijken en zal het duidelijk filmen.
     
  10. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Kben weer een filmpje aant uploaden, hoogste kwalitei, heel dichtbij, op pause;)
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    jp race gamer zelf zon blaaskaak als jij moet toegeven dat dat onvermijdelijk was en het gevolg van zwaartekracht was en niet van xboxmod's rijvaardigheden :cool:
     
  12. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx! Maar correctie: als het er zou zijn. Wat ik dus nu ga bewijzen.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Niet helemaal mee eens. Als hij er met 5km/h overheen reed was het waarschijnlijk niet gebeurd. Maar ik zeg ook niet dat het aan hem ligt. Hij slipte gewoon, punt. Maar hij heeft nog 2 dagen :+
     
  14. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Xboxmod, waarom ga je in die bocht met wit asfalt, om de bocht heen?

    @ JPRaceGames, dat noem ik geen slipspoor hoor, dat is gewoon doordat de band weer op het wegdek klapt waardoor het door het gasgeven weer grip krijgt. In de lucht maakt de band meer vaart, en als het dan weer op de weg komt slipt dat, logisch toch? Ik vin het in ieder geval geen slipspoor, of hoe je dat ook noemde.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  15. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik blijf erbij dat het gewoon laf is van JP....
     
  16. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging zo langzaam omdat je daar bij de minste beweging al slipt. Maar hier is mijn filmpje: http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=1A5H6LZOJQX0E3RBCDEUC9A0DP Is hier ook wel duidelijk op te zien dat het geen slipspoor is, maar gewoon iets op de weg of een schaduw. Want als ik hier een fractie verder ga is er niks meer te zien terwijl die slipsporen toch blijven staan.

    Edit: Dit is dus een filmpje van dat hele kleine stukje, waar ik trouwens helemaal niets op zie. Ik zou zeggen: See it for yourself!
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Was idd een schaduw of zoiets. Anders zou je hem opnieuw rijden en dan 2 seconden lagerzamer. Als het een slipspoor zou zijn zou dat niet het bewijs zijn dat het onmogelijk is. 1 slipspoor en meer als 2min onder de tijd....
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat was absoluut geen slipspoor! Zoals Xboxmod al zei, als het inderdaad een slipspoor was zou ie blijven staan. En dat was niet zo in dit geval. Dus jammer JPRaceGamer..
     
  19. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ach jpracegamer. zullen we het geld maar gewoon geven dan. k vind het echt knap dat ie zonder slipspoor heeft gereden. en zoveel ist nou ook weer niet.

    maaarrr, wij zijn ook grote overwinnaars in de strijd. want dit bewijst nog eens, dat je niet snel kunt rijden zonder slipsporen, zoals wij al zeiden. en kun je in het echt ook niet snel rijden zonder slipsporen :confused: . dacht het niet. dus zo realistisch is het dus niet. en het is al helemaal sneu, dat je met P1 auto moet rijden, om nog onder de 10 minuten zonder slipspoor te kunnen, want in het echt kun je dezelfde tijd zonder te slippen zelfs met een bmw m3 gtr neerzetten.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar hij heeft de weddenschap gewonnen. Heeft gedaan wat ie moest doen..dus het is toch goed!?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina