1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Jij bent tenminste redelijk :)

    Ruik ik hier een nieuwe weddeschap 8) :+
     
  2. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar gaat dit over. Ik zou zeggen kijk eens naar top gear als ze daat op hun test track rijden daar pijpen en laten de banden ook sporen achter. Het is nou een maal een feit als je het uiterste van je band vraagd dat hij een spoor na laat. Echt wat een gelul hier allemaal.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2005
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed or! ;)

    Maar je hebt idd gelijk. Het kan trouwens nog veel sneller, maar ik wilde zo min mogelijk risico nemen. Dat is denk ik ook wel te zien op het laatst. Daar kan je bijna 100 km/h harder door de bocht.
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent me voor ben het helemaal eens hiermee .

    "dit is je eigen imago een beetje redden.Ik vraag me af, iedereen roept hier te weten wat realisme is.Maar wie van jullie heeft werkelijk met een auto geraced (zoals dat gebuert in forza en gt 4 op de grens dus)/ volgens mij valt dan 99% van de posters in dit topic (including me offcourse ik heb namelijk ook nooit geraced).HEt is opeens niet meer realistisch als het niet in gt4 gebeurd (Dat is hier de ondertoon in de discussie imo)....
     
  5. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    tja vraag me ook altijd nog steeds af hoe mensen kunnen weten dat een porsche gt2 of een enzo in een spel onrealistisch rijd.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, en als ie anders rijdt dan in GT4 (waar nogeens geen Enzo inzit) dan vinden ze het meteen onrealistisch (zoals The Only Ego) al zei. Pure onzin natuurlijk!
     
  7. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg toch ook dat ik dat niet weet. maar van wat ik aan filmpjes heb gezien van echte races, lijkt me het slippen in forza nogal overdreven, aangezien je al een slipspoor achterlaat, als je een heeel klein beetje bijstuurt als je rond de 200 gaat.

    en leg me vooral NIET in de mond dat ik heb gezegd dat forza onrealistisch is, want ik weet niet precies wat realitisch is. ik hoop dat je het dan tegen een ander meende....
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2005
  8. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijv al een paar keer met mn pa meegereden als hij een rondje op de nurburgering rijdt. Ik kijk ik regelmatig top gear. Heb meerder filmpjes gezien, kijk naar autosport op tv, bijv eurosport. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik precies weet wat nou wel en niet realistisch is, maar dat ik toch een redelijk beeld ervan heb. In forza is het slippen idd overdreven. Maar je hebt er tijdens het racen geen last van, want de auto gaat niet schuin. Je controller gaat niet trillen. Dit dan tenminste bij die lichte slipjes. Het is alleen als je erop let, maar voor je gevoel slip je bijna nooit. Maar hoe dan ook. het is me gelukt....
     
  9. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    nou voor mijn gevoel slipt het dus wel te veel. ik denk dat ik gewoon meer van de wat acradere (of hoe je dat ook maar zegt :9 )gameplay van gt4 hou. ach ieder z'n ding, en zown weddenschap is ook wel ns leuk tussendoor. alleen doe ik het niet nog een keer.

    wat ik wel vreemd vind, is dat er in gt4 naar mijn gevoel iets te snel wordt gereden op de n-ring. want 5.30 is toch echt te snel daarvoor, als het record op 6.30 ligt. wat is de snelste tijd bij forza eigenlijk op de n-ring??die van mij 7.23, al moet ik zeggen dat daar nog wel 10 a 20 vanaf kan. maar voor mij ook echt niet meer.
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik quote een stukje post met daarop in de eerste regel mijn mening daarvoer.Wat daar onder staat gled vooral in zijn algemeenheid en slaat dus niet aleen op jou.en je kan ontkennen wat je wilt maar de ondertoon in de gemiddelde post hier neigt vooral van de gt 4 kant (kan dit meschien niet helemaal objectief zeggen maar toch thats the way i feel)"in gt4 is het anders" met daar aan de meeste gevallen een conclusie gekopeld (al dan niet expliciet) gt4 is beter
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    die 6.30 is gereden met een productiewagen. Ik weet niet wat een volgetunede Audi R8, of een Sauber C9 in het echt kan doen, maar wie weet is die tijd wel realistisch.

    Ga nu ff het filmpje kijken van Xboxmod...

    /EDIT: ik wil niet als een mierenneuker overkomen, maar volgens mij heb je net een fractie te laat op pauze gedrukt. Bij mij zaten er namelijk vonken aan de rechter kant, en die waren daar al uit het beeld verdwenen...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2005
  12. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar zoals je weet blijven slipsporen zitten tot het einde van de race en waren die nog te zien op het asfalt?
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    nee, omdat je er al voorbij was |:-
     
  14. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk ik niet. Je zei zelf dat het een fractie was en tussen die 2 keren dat ik op pause druk is er niks te zien.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Als je de replay nog hebt, druk dan eens een keer op pauze terwijl die vonken er zijn.
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    omg jpracegamer you freaking lost take it as a man.Damn waarom moet je der altijd weer een eindeloze discussie van maken ...
     
  17. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je geen tvkaart in je pc xmod?? want die kwaliteit is zo slecht, dus is het nogal moeilijk te beslissen.

    edit:\ ik zie ook cker weten een zwarte lijn zo breed als de band. maar ik kan moelijk zien of het een slipspoor is.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2005
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zie toch echt een spoor. Of ik verloren heb weet ik nog zo niet ;)
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas niet, kwaliteit is inderdaad niet best, maar beter als het laatste filmpje wordt het niet.
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    erhm jij zag vonken :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina