1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die zie ik ook maar een fractie later is die weer weg. Denk dat het gewoon een schaduw is want een slipspoor zou blijven staan.

2. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik had trouwens ergens in een topic op forzacentral gelezen dat de n-ring bij forza wat langer is dan bij GT4
    iemand die dit kan controleren? ze zeiden dat die n-ring bij GT4 korter is dan in het echt

3. JeePee

JeePee Guest

heb je m'n filmpje gezien?....nee dus

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij Forza is die 20.99km en bij GT4 20.75km. Wat hij in het echt is weet ik niet...

5. JeePee

JeePee Guest

nee hoor, allebei hetzelfde, alleen heeft die van Forza 'iets' grotere curbstones :+

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

iets????? Zeg maar gerust Joekels van curbstones. Klopt geen hout van. De hoogteverschillen kloppen op een aantal plaatsen ook niet. Vond de N-ring in PGR2 een stuk realistischer.

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    @ jpracegamer verkeerd gelezen kan gebueren O-) .Maar doet niet af aan het feit dat je gezeik echt kinderachtig is.

8. JeePee

JeePee Guest

Ik wil gewoon graag winnen }:] ;)

9. JeePee

JeePee Guest

PGR2 klopt ook geen reet van :+ veeeeeeeelste breed. Er is maar één N-ring realistisch, en dat is die van......(vul zelf maar in *) )

10. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha, geeft niet hoor jongens. elk spel heeft zo z'n minpunten :9 .

ze kunnen trouwens wel zeggen dat ie 20.99 km is, maarja. IS die dat ook. want je kunt hem ook langer of korter maken. er zit geen kilometerteller ofzo op. want wat is een kilometer in gt4 en wat in forza.

ik verwacht dat dtm 2006 de mooiste nordschleife ooit krijgt. dat spel gaat zoow master worden. graphix van dtm 2 waren ruk, maar zullen in volgende top worden. dus heb je beste racegame ooit wat mij betreft, want de gameplay was al magistraal goed.

Laatst bewerkt: 25 mei 2005
  11. JeePee

JeePee Guest

Weet je nog hoe de crubs eruit zagen in DTM2 :eek: :eek: DRAMA!!!!, je kon er niet eens over heen rijden, of je auto werd getransformeerd in een low-rider :eek:

btw: GT4 heeft wel een kilometer teller ;)

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Die van GT4 vind ik ook niet realistisch, is die van PGR2 beter. Snap eigenlijk niet dat het zo moeilijk is om z'n baan in te meten. Ze hebben vergelijkingsmateriaal genoeg en na één rondje zie je direct de grote verschillen. Toch jammer.

13. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    uhm nou ik weet niet welke je bedoeld, maar ik vond ze niet heel irriterend ofzo. wat ik wel vind, is dat in dtm, gt4 en forza, de curbstones gewoon te hoog zijn. niet te groot maar te hoog. in forza is dat echt beschamend. daar zijn ze soms evenhoog als de auto :eek: .

14. JeePee

JeePee Guest

in GT4??, over welk circuit heb je het?? ze verschillen per circuit, en sommige zijn gewoon plat...

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    We hebben het uiteraard over de N-ring zoals je kunt lezen. Ze zijn ook te groot. Ga er maar eens een keer kijken.

16. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    bij forza rij je er soms tegenaan alsof het een muur is :confused: .

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De graphics waren iets minder goed bij dtm2 omdat daar ook 20 auto's tegelijktijdig op een baan konden.Als dat bij dtm3 ook zo is (wat ik vermoed) gaat ie echt niet (veel) beter uit zien dan dtm2, omdat het op de xbox gewoon niet beter kan :)

18. JeePee

JeePee Guest

echt wel ;) Voor de PS2 was DTM2 een paar maanden later uitgekomen, en de verschil in GFX tussen de PS2 en Xbox versies zijn minimaal. Dus als een PS2 het kan, moet het op de Xbox toch echt beter kunnen ;)

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ze zullen vast wel beter worden maar niet in een keer top zoals de andere jp dat zij ;)

Maarja er is toch ergens een dtm3 topic want anders heet deze hier straks nog Forza vs GT4 vs Dtm3 *)

20. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het mee eens :) Maar hoe zit dat nou?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina