Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Je rijdt daar hoe hard......je ziet daar hoeveel meter in beeld.......binnen een fractie ben je er dus weer langs, dus ligt hij er nog wel, maar is hij uit beeld verdwenen.

2. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geen slow motion ofzo, dan zou je het duidelijk moeten zien tussen die 2 keer dat ik op pause druk....

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net online en zit ff de laatste blz. posts te lezen en......... JP, zeg dan gewoon dat je het geld niet wil geven ofzo, het is écht geen slipspoor en weet je waarom?
    Ik heb net ff ge FM-ed en op het kritieke punt gekeken. Er zat een zwarte streep;)

Dus JP, zeg dan gewoon: Ik heb geen zin om het geld te geven, want het is duidelijk dat je de onder de weddeschap wil uitkomen. Take it like a man en stop 'es met gedragen als een mietje;)

4. JeePee

JeePee Guest

Fout. Ik wil winnen }:] En ik wil eerst bewijs zien dat daar 'iets' ligt. Ik ga geen geld aan iemand geven als ik er niet 100% zeker van ben of hij wel of niet geslipt heeft. Xboxmod heeft nog een dag de tijd, dus het moet lukken.

5. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Da's dan errug lullig van jou, er licht daar namelijk een zwarte streep, ookal rijdt ie er met 1 km/h over, je blijft die zwarte lijn zien.

6. JeePee

JeePee Guest

Ik zeg: ik wil eerst bewijs zien. Rijd er maar eens een keer een rondje omheen, en leg dat vast ofzo.

7. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan :9

8. JeePee

JeePee Guest

Ik zou zeggen: Waar wacht je nog op O-)

9. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou zeggen: waar wacht jij nog op om terug te gaan naar de creche...
    Kom op man hoe duidelijk kan het zijn dat dit geen fucking slipspoor is... En dan nog slipt hij niet in een bocht, en laat dát nou net het punt zijn waar jullie kritiek ophadden _0/

10. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me duidelijk dat het dus geen slipspoor is, dus ik ga het in iig niet overnieuw doen. Je ziet maar wat je doet met die weddenschap, dat is aan jullie. :{

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Iemand kan toch wel aantonen dat die streep er gewoon al zit??? Dan is het probleem opgelost.

@Xboxmod: dan hoef je ook die race niet over te doen en onze JP heeft zijn 100% zekerheid!!

12. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jongens jongens!! Waar zijn we mee bezig!? Het hele doel was toch om aan te geven dat je met Forza helemaal niet altijd slipt? Dan kan JP wel gaan zeiken, maar ookal zou het een slipspoor zijn, hij had meer dan een minuut over! Dus je snapt zelf ook wel dat het 'm gewoon is gelukt, en dat jij dus hebt verloren!
    Kan je wel zeggen: Nee, ik wil winnen! Maar JE HEBT NIET GEWONNEN!
    OMFG ik word gek van die JPtjes hier....:D

13. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeur toch niet :confused: . laten we het nou maar geven. zijn hun ook blij, en je moet je weddenschap wel nakomen.

wel jammer dat je je moet inhouden om niet te slippen, zelfs op rechte stukken met zeer flauwe bochten kun je niet volluit rijden.

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt, ik vind jou heel sportief. Nogmaals, je slipt dan wel maar het verandert niks aan de handling van je auto. Je hadden ze in principe dus ook gewoon weg kunnen laten. Maargoed hoe wilde je het afhandelen dan? Het is natuurlijk niet zo'n heel groot bedrag. Ik hoor het wel...

Grtz Xboxmod

15. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    JPracegamer,
    je kunt/mag GT4 beter vinden dan FM maar zit het spel dan niet helemaal af te zeiken want het is gewoon een super goed spel, naar mijn idee zelfs beter dan GT4 vanwege de l!ive optie. Je kunt ook een beetje redelijk zijn, zoals JPonline, die is wel duidelijk voor GT4 maar doet niet anti-forza hij is realistich.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. Ze zijn allebei fanboys maar de ene JP laat het wat meer blijken dan de ander. JPonline gunt Forza het licht in de ogen, iets wat JPRaceGamer niet echt doet! :+

17. JeePee

JeePee Guest

Ik loop Forza helemaal niet vierkant af te zeiken. Zoals je in mijn 'review' een aantal pagina's terug had kunnen lezen, vond ik Forza helemaal niet zo slecht. Om je geheugen op te frissen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=71845&page=22&pp=15 post # 323

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2005
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is niet helemaal waar. Ik kan hun standpunt wel begrijpen want ik heb ook weinig postitiefs te melden over Forza omdat ik GT4 gewoon op bijna allen fronten beter vind.

19. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jepz, en het is een forza vs. gt4 thread. waarin dus de twee spellen vergeleken worden. en dan vind ik wel dat je mag zeggen dat als iets in forza slecht is, het slecht is omdat het in gt4 anders is. want je vergelijkt de twee games.

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    en dat vind ik dus een kortzinnige gedachten: "het is slecht omdat het in gt4 anders is" we vergelijken hier 2 realistische games.Dan zou je moeten zeggen dat als het niet goed is dat dat komt door dat het in het echt anders is.Tot dat iemand hier binnenkomt met race ervaring (dus echte realisme) hebben beide partijen vrij weinig te zeggen imo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina