1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ligt eraan in welke context:
    "Forza is slecht in weggedrag (zomaar een voorbeeld, no offence, ik vind het wel goed)" is een fout antwoord
    "Forza is slecht in weggedrag t.o.v. GT4" is dan wel een goede conclusie ;)
    Maar goed, waar hebben we het over 8)

2. JeePee

JeePee Guest

Hele goede conclusie!! :+

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ook weer een conclusie waar niemand wat mee kan aangezien niemand hier in een enzo heeft geraced op een bepaalde baan laat staan dat die gene dus en orrdeel kan geven welke van de 2 beter is.het is hooguit smaak bepaald

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daarom zeg ik niet dat het slecht is, maar slechter t.o.v. GT4 en dat ik daarom Gt4 wel speeld en Forza na 1 dag terug gebracht had.

5. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschiem heeft forza wel een betere pysich´s maar refereer je aan iets wat je bekend is. Hierdoor heb je al een gekleurde mening over forza.

Het is meer een questie van smaak en wat je gewent ben. Ik zelf heb GT4 en de delen ervoor maar forza laat mijn hard sneller kloppen omdat forza mij meer diepgang bied.

Mensen moeten is leren de dingen niet door een gekleurde bril te bekijken.

6. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een kwestie van smaak welke game je kiest. het licht vooral aan de gameplay denk ik.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Forza vond ik na 1 uur spelen al geen reet meer aan. GT4 speel ik na 3 maanden nog steeds vaak. En soms wel 24h aan 1 stuk ;). Als ik een game na 1 uur al saai vind dan kan het gewoon niks zijn.

8. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zeg jij het heel goed. Als jij een spel niks vind. Dat is dus persoonlijke voor keur.

Voor mij waren de eerste races in forza ook een tegen valler. Maar door ff te hebben door gebeten ben ik blij dat ik het gedaan heb wat het spel bied zoveel.

Maar goed het bewijst maar weer eens dat het een kwestie is van persoonlijke smaak. Ipv dat het bewezen word door feiten welke game beter is.

9. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    niemand weet op dit forum welke game nou realistischere gameplay heeft?? want die lui van de Pu en andere magazines kunnen wel lekker roepen dat de gameplay van forza realistischer is dan gt4, maar zei zitten in hetzelfe schuitje als wij. we weten geen zak van wat nou realistisch is in een racegame,en zei ook niet. dus eigenlijk zo ueen objectiefe professionele courreur het eens moeten testen. zou wel leuk idee zijn voor de PU oid. want in de xbox magazine zal het toch naar forza gaan.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dus dan is bij deze de discussie afgelopen? :+

11. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze test hebben ze met forza gedaan en werd als heel realistisch ervaren. Het eninge wat men als conclusie had is dat je geen angst heb en als het mis gaat weer op restart kan drukken.

http://www.webquad.com/forza/index.php?option=com_smf&Itemid=75&?topic=5833.0

12. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ja op zich wel, want niemand heeft recht van spreken :+ . enkel smaak rest, en daar valt nie over te twisten. slotjuh :9 :9

edit:\ jij gelooft da tdie lui dit niet zeggen, omdat ze geld toegestopt hebben gekregen?? het is zoo vaak zo dat revieuws een hoog cijfer krijgen door geld.

Laatst bewerkt: 27 mei 2005
  13. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gedaan door een initiatief door het blad niet door MS.Er zijn ook filmpjes van deze test te vinden.

http://features.teamxbox.com/xbox/1090/Forza-Motorsport-vs-Reality/p1/

Het blad waarin het staat is geen spong maar eeb gerenomeerd blad. Dus dat geld zal wel mee vallen.

Het grappige is wel weer. Eerst zeg je ze zouden het moeten testen nu blijkt het al gedaan te zijn geef je je mond weer een draai en ga je er vanuit dat ze zijn omgekocht. Dit typerd toch wel een beetje het post gedrag van onze heren heren jp.

Beste een leuk filmpje om te zien overigens.

14. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ach dan mag forza van mij heeeel realistisch zijn. dat maakt de game niet beter. want ik en bijna alle anderen kan toch nooit autorijden op een circuit, misschien 1% op dit forum. dus wat heb je dr aan als het realistisch is, als je het zelf toch nooit kan ervaren, en je er helemaal geen plezier van hebt om de game te spelen. dat geld voor mij tenminste. ik heb liever lekkere gameplay ipv realitische gameplay. en het is mooi meegenomen als je de gameplay van forza wel leuk vind. ik dus niet!!!

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het is toch juist een van de bedoelingen van een game dat je iets kunt doen wat je in het echt niet kan (of niet de mogelijkheden toe hebt) |:- :{

16. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zal best. maar als mij dat nou eens totaal NIET aansprak, want ik vind de gameplay ongelofelijk zuigen. dan kan het zo realistisch zij nals de pest, maar zegt nie meteen dat het ook leuk is.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Grappig is dat die gasten van de PU een paar maanden geleden Forza nog helemaal afzeken. Toen waren ze GT4 ook met Forza aan het vergelijken...

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    een zinloze discussie die bij mij aleen maar irritatie oproept.Het is helemaal smaak bepaald en over smaak valt niet te twisten.HET is naar 47 paginas toch wel duidelijk dat niemand mekaar kan overtuigen.Gaan we kijken naar realisme wint forza het volgens de de door misticmac gegeven link.Dat er dan weer geroepen word dat dat blad is omgekocht is hoogstens typerend (ik laat me niet uit over het wel en niet van omgekocht zijn)Laten we lekker gaan game en deze discussie voor wat het is aangezien het aleen maar uitloopt op een eindeloos stroom van kinderachtige posts

19. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Waar je voor de helft een aandeel aan hebt jah O-)

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    iritatie moet je uiten he ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina