1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :D SCHIET OP! Kan ik je zien Time-Trial'en in USA RACER. Want geef toe; dat spel beat GT4 en Forza met gemak!

2. JeePee

JeePee Guest

K*T, er is iets vaags gebeurt. Nu moet ik overnieuw beginnen :mad:

3. JeePee

JeePee Guest

Oké, de eerste is er *) : MotoGP3 op Assen. Zo'n 10MB met muziek van Linkin Park 'Easier To Run' . Ik vind het wel een lekker filmpje :p Veel Plezier

Next up: A2 Racer Goes USA :D :+

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, blijf eens on-topic. Het is geen 'post je filmpje' thread.
    Dank!

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mooi filmpje :)

Speel je MotoGP3 ook met je DFP?

Trouwens jij bent de eerste die ik ken die staat de patsen met een Davilex game ;)

6. JeePee

JeePee Guest

Nou Blanqua....eindelijk 8) Veel plezier
    Muziek: Drop It like it's hot ;)
    (die crashes doe ik express, omdat het anders zo saai wordt. Ze weten wel wat vliegen betekend daar bij Davilex :D )

/EDIT: Sorry Elgee :eek: , ik had je berichtje niet gelezen. Dan laat ik Formula One '04 maar voor wat het is :{

7. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel goed:D

Maar waarom heb je überhaupt dat spel ooit aangeschaft?, of werk je bij Davilex :p

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @JPRaceGamer; Haha dat spel is geniaal ;) Haha, had je hem gekocht of kreeg je hem er gratis bij (ik hoop toch echt het laatste...)

9. JeePee

JeePee Guest

hahahaha, tijd geleden. Ik had hem altijd op de PC, en het was super leuk met multiplayer. Toen zag ik hem een keer in een winkel voor maar 15 euro, en bingo. Ik heb echt heeeeel veeeeeel met een vriend gespeeld. Was echt geen miskoop ;)

10. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Over Forza vs GT4 gesproken: De Power Unlimited vind Forza beter. Zo heb ik net gelezen. :)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja en bij Game Kings zeken ze het spel helemaal af... klopt ook niet echt. Maarjah iedereen weet dat de gasten van de PU n00bs zijn :+

12. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Ik Ook, Darrom Ga Ik Hem Vandaag Halen

13. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind die gasten van de PU/Gamekings juist wel goed omdat ze niet te precies en zeikerig zijn in hun reviews. En ik ben het bijna altijd ook wel eens met de punten die ze geven. Bij gamekings hebben ze toen gezegd dat GT4 er kwa graphics en physics beter uitzag en dat ze alleen maar de Forza demo hadden gespeeld. Nu zijn ze erachter gekomen dat Forza veel leuker is om te spelen en dat de online mode echt een hoop toevoegd aan het spel :).

Maargoed ik ga iig ook voor Forza. (al is het alleen maar omdat ik geen ps2 heb en wil)

14. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    uhm ik kan het fout hebben hoor, maar de revieuw van forza was toch echt eerder in de pu dan bij gamekings :confused: .

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij ook, maar misschien is de aflevering eerder opgenomen dan dat ze de review in het blad geschreven hebben.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Was een tijdje terug voordat GT4 en Forza uit waren. Toen hadden ze een preview en daarin zeiden ze dat GT4 Forza op alle punten overtrof. Nu ineens zeggen ze iets anders en in de PU staat ook iets anders.

Soms lijkt het trouwens of die gasten geld krijgen voor wat ze zeggen want ze zijn over de belachelijkste games nog vaak positief. Ze moeten gewoon hun mening zeggen daar hebben we veel meer aan.

17. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    zei ik paar blz terug ook al....maja die forza fans wouden dat natuurlijk niet geloven.

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Van GT4 hadden ze al maanden een complete versie. Een import versie uit Japan. Van Forza was alleen nog een beta versie te krijgen, die nog lang niet geoptimaliseerd was.

Tja, Forza heeft nog een flinke inhaalslag gemaakt en is uiteindelijk behoorlijk opgepoetst. Dus kunnen ook hun meningen nog wijzigen. En zo gek is hun mening niet hoor, check voor de gein gamerankings.com eens even. De laatste keer dat ik keek? GT4 89%, Forza 95%. Toch niet alle journalisten zijn gek?

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, GT4 heeft natuurlijk de naam. Forza moet er nog even ingestampt worden.
    GT3 kon me niet lang boeien. Het is realistisch, niet lelijk, maar biedde mij weinig spanning en had het gevoel deel 2 in een mooier jasje te spelen. Dit gevoel heb ik ook met GT4. Het is mooi, realistisch, maar het is de vraag of het me lang gaat boeien. Aantal recensies gelezen en deden me toch wel teleur stellen. Een GT3 in een nieuw jasje, zoals sommigen het noemen, hoeft voor mij niet zo.
    Heb Forza nog niet zoveel gespeeld en bevalt me best goed. Misschien dat dat ook wel veranderd naarmate ik wat meer races gereden heb.

20. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon onmogelijk om deze games te beoordelen. het is een kwestie van SMAAK. kan PU lekker zeggen dat gt4 kut is, en forza goed, maar wat voor mij telt is me mening. het is maar van welke gameplay je houdt. en ik hou vna die van gt4. punt!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina