1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @JPONLINE; Ja, dat probeer ik ook te zeggen in dit topic. Helaas blijven mensen schreeuwen dat óf Forza, óf GT4 kut is...

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    @blaqua: 99% bedoeld daar ook mee dat ze het kut vinden, dus een andere smaak hebben dan diegene die het goed vinden. Reviews zijn ook gebaseerd op een mening, met feitelijke, objectieve, meer ook subjectieve informatie. Kijken of een game wat voor jou is moet je altijd doen en niet blindelings op andermans menig afgaan. :)

3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja, dat is waar. Maar niemand kan eromheen dat beide spellen goed zijn. Smaak of niet, waar ze voor gemaakt zijn is ze 100% geslaagd. Houdt je niet van een sim-racer dan moet je ook geen sim-racer kopen. :D

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Klopt. Beide spellen hebben een gemiddeld hoog cijfer, dus dat betekend inderdaad wel dat het goede games zijn. Niet dat iedereen ze goed vind, maar geslaagde titels zijn het zeker. :)

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jup, en dan komt het "mening verschilt p/p" verhaal te voorschijn. Als mensen daar nou naar keken en niet alleen; die is beter dan die want dat zeggen die en die.

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Of het zijn fanboys.
    GT4 heeft al een grote naam en mede daardoor willen sommigen Forza het liefst de grond in stampen met opmerkingen als 'GT4 ownt Forza, Forza is geen beater" ed.
    Heb het zowieso naat op uitspraken als 'wordt dit een beater van titel x of niet'. Het wordt vaak door een ander team gemaakt, is een andere game en dan moet het meteen een beater zijn, omdat het dezelfde genre heeft. Beater is het pas als je dezelfde game verbeterd.
    Maar dat is niet alleen bij GT4 zo, ook bij GTA hoor je het vaak. :)

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja inderdaad! Verschillende spelontwerpers benaderen vaak eenzelfde concept op een totaal andere manier. Wanneer één van deze manieren succes heeft wordt het meteen als GRONDLEGGER VAN HET GENRE gezien. Elke andere game die hier ook maar een beetje van afwijkt wordt bestempelt als een zwak aftreksel... Beetje vreemd. <Volgens mij wijk ik beetje van het topic af ;)>

Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  8. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind meestal de eerste game in een reeks de beste. dan is het allemaal nog nieuw enzo. de opvolgers zijn meestal meer van hetzelfde, maar niet echt verfrissend ofzo.

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja meestal is dat ook zo met films etc. Vind je het ook bij de GT serie? Trouwens PGR2 vind ik weer wel beter dan 1, zelfde als met MotoGP2.

10. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met hoeveel man kan je online eiglijk.
    heb het spel wel maar k ga miss live aanschaffe.

11. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hetzelfde als films die 5 sterren krijgen. De 1 vind het leuk, de ander niet. Zo gaat het ook met spellen die 5 sterren krijgen, in dit geval dus een hoog cijfer, de 1 vind het leuk en de ander niet.

Ik vind Forza een leuk spel, maar dat betekent niet dat iemand anders dat ook vind. GT4 lijkt mij ook erg leuk, maar om daar nou een PS2 voor te kopen, nee. Er zijn genoeg andere dingen die ik wil kopen dus ik doe het wel met Forza. Iets dat je niet gespeeld hebt weet je ook niet of het leuk is en dan mis je ook niks als je leuk vind en geen PS2 koopt.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wacht wel met aanschaf GT4 tot die in de budgetbakken ligt, zoals ik bij alle games de laatste tijd doe. :)

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Forza kun je met 8 personen online spelen.

14. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog en leuk puntje van forza wat gt4 niet heeft. En dat is de meedere schermen view. Het is een hidden feature in die game maar he kan wel zelf de cocpit namaken zoals gezien in de filmpjes van de tgs en de e3 van 2004.

ga in het option menu ga op de optie credits staan. Druk nu de linker tumbstick in en druk hem naar beneden. er zal nu een extra menu komen. Network Cockpit Settings

Let wel je hebt meerdere xboxen en games nodig. Maar het is wel heel tof. heb nu een kleine tv op mijn huidige tv staan waar door ik op mijn kleine tv altijd mijn achteruit kijk spiegel heb. kan ik gelijk zien wat er achter me gebeurd heel tof.

Dus mocht je een keer syslinken doe dit eens.

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Kan het ook met 2 Xboxen ipv 3? Dan doe ik inderdaad 1 'achteruitkijkview' binnenkort. Ik heb nl. 2 Xboxen en 2 grote tv's :)

16. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan zelf alles vrij instellen. je kan ook een active replay laten afspelen. Jij racen kunnen de andere gelijk zien wat jij doet op de baan is echt heel tof.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    kan met GT4 ook als ik het niet mis heb :)

18. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet en als het kan mag je mij vertellen in welk menu ik het kan vinden.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is wel heel tof! Jammer dat ik maar 1 Xbox heb!

edit: Lees net trouwens in het GT4 topic dat als je benzine op is je nog met 30 km/h doorrijdt! Als bij Forza je benzine op is dan sta je ook echt stil! Wat is nu realistisch? :cool:

Laatst bewerkt: 30 mei 2005
  20. JeePee

JeePee Guest

Ik heb al screens gezien van GT4 met 3 schermen, in Forza vs. GT4 deel 1 of deel 2. Ga maar alle pagina's langs, en dan kom je ze vanzelf tegen ;)

Heeft Forza eigenlijk bandenslijtage. Ik weet dat ze van tempratuur veranderen, maar zijn ze na een tijdje ook echt op?

Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina