1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik met je eens. forza lijkt meer op een need for speed bv. lijkt wat meer verzonnen allemaal. niet dat et niet mooi is verzonnen, maar bij sommige banen lijkt het wel alsof je door een stripboek rijdt. vooral die ene, hillclimb ofzo. daar bij het rode stuk weg staan van die asterix en obelix huizen :+ .

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ook zij hebben een huis nodig.

3. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk jij dat er voor huizen in de bergen staan ;)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zal wel een playseat zijn die zo'n 200 euro kost een voor een redelijk stuurtje betaal je ook snel 150 euro.

Mij een beetje te duur :mad:

5. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ligt eraan hoe je het krijgt voorgeschoteld.
    op is op weet niet hoever jou auto nog zal rijden wanneer je bezine op is.

maar dat hij AANGEEFT dat het op is, is weer een ander verhaal.
    wanneer hij aangeeft dat hij op is dus zeg maar in het rood zit dan zou je nog en flink stuk verder kunnen rijden.
    Maar als de tank leeg is dan is die leeg.

Bij forza en GT4 waarschijnlijk ook wanneer je korte races speelt rij je praktisch altijd met een tank die zo goed als leeg is.

wat jij wil zeggen is waarschijnlijk dat GT4 aangeeft wanneer je tank bijna leeg is.
    en Forza dat niet heeft je moet het zelf in de gaten houden of je moet het ondervinden dat hij echt leeg is :p

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

ff de kleine lettertjes lezen 2k dan zie je dat ie iets van 110 euro heeft als adviesprijs :p

en op psxshop is hij 140 euro:
    stuurtje

Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  7. JeePee

JeePee Guest

Zet er ff bij ik vind ;), GT4 vind ik namelijk mooier dan Forza. PS2 kan de Xbox gfx niet aan, maar wel die van Forza. Die achtergronden zien er goed uit, maar dan heb je het ook gehad. Forza viel mij qua gfx érg tegen.

8. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    die playseat 110 euro maar???? 8) 8) . fuck zeg. die dingen zijn nieuw toch 275 euro??

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    100% mee eens. En console die stukken krachtiger is dan de PS2 had de graphix van GT4 dan ook makkelijk moeten overtreffen. Geeft maar weer aan hoe goed de graphix van GT4 zijn _O_

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij zegt dat de gfx hém erg tegen vielen. Wil niet zeggen dat ze slecht zijn. Ze vielen hem gewoon tegen...mening. Géén feit dus..

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zeg toch ook niet dat ze slecht zijn?

12. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    @JP-Racegamer

Forza doet veel meer aan berekenen van dingen. Waardoor er minder rekenkracht voor de gfx overblijft.

En zo gigantisch erg is de gfx ook weer niet. Als jij op blue mountains of laguna seca rijdt , ziet dat er gewoon schitterend uit. Ik geef toe dat niet alle wagens evenmooi zijn, maar vooral de snellere en duurdere auto's lijken wat mooier :).

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mee eens; Vooral de Hill Climb races vind ik ech mooi! Als je daar dan doorheen tourt met je Mercedes Gullwing dan heeft het zoveel sfeer! Vind het soms eigenlijk net echt lijken. Heb ik ook met GT4, maar die is iets "pixeliger".

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zie liever een mooie auto als een mooie achtergrond en voor mooie auto's moet je toch echt GT4 spelen en niet Forza!

15. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, auto's met kartels zijn veel mooier 8) :{
    Auto's in Forza zijn absoluut mooi, tikje cartoony misschien, maar wel mooi. Vooral de gt-bakken.

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm vind de auto's in Forza ook erg mooi! Kijk naar de Gullwing, de P1 wagens, Mazda's RX-7's etc! Mooi man! :D Enige auto die ik echt uit model vind is de Ferrari 250 GTO. Vorm is redelijk afwijkend van het echte model.

17. JeePee

JeePee Guest

De auto's in GT4 hebben écht geen kartels hoor. Bij GT4 zijn (imo) de schaduwen op de auto's tenminste nog mooi, en bestaan ze uit meer dan 3 pixels (wat bij Forza het geval is). Ook de soepelheid waarmee ze over de auto 'bewegen' gaat velen malen soepeler bij GT4 dan bij Forza. En dat vind ik best een big-deal, want bij Forza ziet het er gewoon niet uit.

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vind jij ;) Ik let ook niet de hele tijd op de schaduw over en onder de auto's... En wanneer ik er wel naar kijk vind ik ze mooi. Enne... 3 pixels? Kom nou toch, de wagens van GT4 bestaan eerder uit 3 pixels... (slaat dus ook helemaal nergens op...)

19. JeePee

JeePee Guest

Snap ik, maar voor een xbox mocht hij het allebei wel wat meer hebben. Dus minimaal dezelfde gfx, met meer berekeningen ;)

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm denk dat ze echt wel zoveel mogelijk tot het uiterste gegaan zijn bij Forza. Het kán wel mooier maar dan zouden waarschijnlijk de gameplay of andere features eronder lijden...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina