Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Overdrijven is ook een vak zeg.... En dat is een MENING ;).
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik dan naar de 2 screens (waarvan die van GT4 een foto van een tv is) kijk die Geert gepost heeft valt mij op de Forza op een Arcade game lijkt en niet op een simulator.

    Ze zijj gewoon blurred. Echt lelijk gewoon. En ook niet eens scherm en dat is nog wel het makkelijkste voor de graphix engine. Maarja die is veels te druk met de achtergrond bezig en vergeet de essentiele aspecten.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Daar is Forza in een neon stad, niet new york.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het dan ook alleen over de auto's die ik zie bij Forza.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nouja, tegen de tijd dat ik een ingame shot heb gevonden van GT4 zijn we al 10 pagina's verder :9 Waarom zijn ze zo schaars? Voor de rest is de hud wel belangrijk, maar om nou te zeggen dat Forza erdoor arcade lijkt? :confused:
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Forza HUD blurry GForce? Nee, echt niet. Op deze pic hierboven wel ja, maar dat is een vervormde. De letters zijn daar ook kartelig. In het spel zelf, op je tv scherm zijn ze echt scherp/kartel-loos etc.!
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Toch vind ik die grote lompe letters en cijfers echt lelijk, maar volgens mij is dat iets van XBox aangezien meerdere games dit soort huds/menu's hebben.

    Bill Gates heeft die er allemaal af laten halen anders zou Forza niet verkopen ;)
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee, PholyPhonic schaamt zich voor GT4. Nee serieus ik vind beide games er super uit zien. Snap dus niet dat iemand Forza cartoony/fake kan noemen.
     
  9. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zei dat als forza meer berekeningen in de graphics zou stoppen, het ten koste van de gameplay zou gaan. maar wtf kan daar nog slechter aan :confused: . forza ziet er naar mijn mening iets mooier uit qua scherpte, maar de graphix van gt4 vind ik were vele malen realistischer. waarom konden ze dat bij forza niet maken dan?? want de xbox heeft toch echt veel meer kracht dan de ps2. en de gameplay??? komt niet doordat de xbox minder kan berekenen toch??
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Hoe noem je dat..... :+ correctie: Polyphony Digital ;)

    Forza kan toch ook mooi en fake tegelijk zijn. Kijk maar naar XIII. Door de belichting is het gewoon nep. Zoals Gforce al zei; Bij GT4 moet je echt denken of dit geen echte screen is, terwijl je het bij Forza direct ziet.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    XIII was shell-shaded :eek: Maarja, over de "beste" graphics kan je eeuwig blijven discusieren
     
  12. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    jepz, ik vind de graphix van de xbox spellen nu echt bagger worden. ben ook blij dat de xbox 360 al zo snel komt.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb al bij meer spellen het idee dat niet de totale kracht van de XBox gebruikt word. Naast Halo en Ninja Gaiden heb ik eigenlijk geen game gezien.
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Chronicles Of Riddick? Project Gotham Racing 2? SplinterCell serie? RalliSport Challenge 2? Prince of Persis; WW (op xbox mooiste versie). Dit vind ik onder andere spellen die de kracht van de kruisdoos 100% benutten.
     
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    De vergelijkingen worden steeds gekker, een hoog resolutie plaatje tegenover ene met ene alge resolutie...wat een kul. Ik vind, kijkend op TV's, GT4 mooier.
     
  16. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer gaan de mensen nou eens stoppen met zulke vergelijkingen?!
    Hoe kún je een GT4 pic die NIET ingame is vergelijken met een Forza ingame screenshot die er brak uitziet? |:-
    Want op mijn tv ziet Forza er toch echt beter uit hoor, niets geen kartels/blurry of andere shit bij de HUD _0/
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    JPR weet dat Forza er mooier uitziet, dus neemt hij een "normale" pic van Forza en een opgeleukte pic van GT4 via de Photo-Mode. Óf hij kon zoals iedereen geen in-game pics van GT4 vinden :9
     
  18. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok JP, ik zal je een handje helpen. Je wist zeker dat je bij gt4 ook op 3 tv's kon spelen? Dat kan dus ook: klikje

    Hier nog een pic van gt4: [​IMG]

    Lijkt me eerlijk, gewoon plaatje van de replay, vergelijk dat maar eens met forza.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  19. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Wist je al dat je met Forza Motorsport op 5 tv's kan spelen? _0/
     
  20. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik poste dat juist omdat een paar pagina's terug een kleine discussie hierom was. En ja ik weet dat dat kan (options>credits>klik+naar beneden thumbstick). _0/ Volgende keer wat beter lezen, lees de eerste zin van mn post maar eens.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina