1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij dat nou gewoon vindt, hij kan het vinden, maar idd het is geen feit dat het zo is. Zo denkt hij erover.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je moet toch zelf eerlijk zijn dat de besturing van GT4 absoluut niet klote is. Eveneens is de besturing van Forza dat ook niet. Je kunt zeggen dat hij niet echt fijn is, dat is een mening, maar klote kun je het zeker niet noemen!
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf vind dat zeker niet. Maar iemand zou het toch klote kunnen vinden? Je kan het je bijna niet voortstellen, maar het is mogenlijk. Laten we nu maar hiermee ophouden, want wordt een beetje slowchatten. ;)
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je hebt wel gelijk. Dit is nou een typisch voorbeeld van Fanboy-ism.
    Waarom zou iemand een besturing niet klote mogen vinden. Iedereen heeft een andere mening. Ik snap dat GForce en de JP's GT4 helemaal de bomb vinden, maar daarom mogen anderen het toch wel K*T vinden zonder dat ze comentaar krijgen van: Jouw mening is niet mogelijk. ;)
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    @ PGR2,
    onderbouw je mening eens dan...
     
  6. PGR2

    PGR2 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij wil joh...

    Bij GT4:
    Ik kan niet eens op de baan blijven o_O"
    Die wagens sturen gewoon niet lekker vind ik
    ik wil zo'n bocht nemen, rem hard genoeg en optijd en dat ding komt niet eens goed de bocht door....die wagens blijven maar 'glijden' :|
    blij?


    Hiermee wil ik niet zeggen dak een GT hater ben hoor O-)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2005
  7. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    did he said about forza..... :+ .
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij Forza is dat nog erger als bij GT4. En misschien moet je wat andere banden op je auto leggen. Of misschien eerst remmen en dan insturen ipv allebei tegelijk...

    Ik kan heel makkelijk op de baan blijven en dat is echt niet moeilijk. Ik ben niet eens echt goed in dat spel. Waarschijnlijk heeft jou probleem dus niet met de besturing te maken maar eerder met jou skillzzzz...
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Precies wat ik zei,
    Jij bent PGR2 gewent, en daar hoef je pas te remmen als je gaat insturen. Bij GT4 moet je ruim de tijd nemen, en als wat jij zegt; je blijft glijden en je kan niet insturen, dan remde je gewoon niet op tijd. Easy as that.
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat hij zei:

    Ik ben het NIET met PGR2 eens, maar ik respecteer tenminste nog zijn mening en kan me erin vinden. Ik had ook het gevoel (toen ik weer ff voor het eerst GT4 speelde) dat ik hard genoeg geremd had, maar er toch afging omdat die bak opeens naar de buitenkant ging. (het was géén onderstuur)

    Ik zeg niet dat ik géén Fanboy ben, maar ik PROBEER tenminste nog objectief te zijn en gewoon dingen toegeven dat van GT4 beter is. Jullie kunnen geneens andermans meningen respecteren. Hij vindt die besturing klote, waarom kán dat niet. Als je de gameplay van GT4 vergelijkt met andere games is hij zeker niet oneerlijk/slecht. Maar daarom mag HIJ 'em toch nog wel klote vinden. _0/ :mad:
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2005
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Als hij hard genoeg en op tijd remt, maar er toch afgaat, remt hij dus niet hard genoeg en/of optijd, of z'n controller is stuk. En als jij naar de buitenkant van de baan gaat is dat zeker wel onderstuur. Plaats het gewicht van je auto wat meer naar voren, en je hebt daar ook een stuk minder last van.
     
  12. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat heel soms, dat ik doorschiet omdat hij haast niet remt, als ik met een stock bmw m3 ga. maarja, dat is ook 1 van de lompste bakken van het spel, EN hij is niet getuned of wat. de eerste keer dat ik gt4 deed, deed ik n-ring. en ik had er totaal GEEN problemen mee. maja, als je alleen met van die lompe bakken gaat, moet je er gewoon rekening mee houden dat je niet voluit kunt gaan.
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging naar de buitenkant omdat ik dacht dat ik de goede snelheid had, maar op een één of andere manier toch te hard ging en er af vloog. (ik weet dondersgoed wat onderstuur is. O-) )
    Maar het gaat me erom dat ik mateloos kan ergeren dat jullie zijn meing gewoon niet kunnen slikken.
     
  14. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    met welke auto??
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je mij bedoeld? Zo ja:
    Ik reed met zo'n oude Mercedes DTM bak op de N-Ring, zo'n Drive-license test. JP weet wel welke. :+
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Niet dus, als je te hard een bocht in gaat, en je stuurt zo ver als je kan om die bocht te halen, maar je schiet rechtdoor, heb je onderstuur. Maar ik respecteer zijn mening niet, omdat wat hij zegt niks met het spel te maken heeft. Grof gezegd zegt hij: "GT4 is klote omdat ik er geen reet van kan." Iemand op het PS forum heeft een keer gezegd: "GT4 is een kut spel omdat je moet remmen voor bochten." :confused: Hier erger ík me dus mateloos aan. Als PGR2 of wie dan ook had gezegd: "GT4 is klote omdat de AI je steeds van de baan beukt." of iets in die richting had ik het wél geaccepteerd. Ikzelf zat ook een keer vast bij Splinter Cell, ik ga dan toch ook niet lopen roepen dat het een kut spel is. Het ligt gewoon aan jullie zelf, en om nou te roepen dat de besturing van GT4 kut is omdat je zelf te hard een bocht in duikt.....daar kan ik dus weer niet tegen _0/
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Licence test Special #16 :+ . Maar ik had hier een keer een filmpje van gemaakt, en daar had je kunnen zien dat ik daar geen last van had. Het ligt dus aan JOU, en niet aan het spel. (en als je het alleen in de eerste bocht had is het nogal begrijpelijk, want die gaat stijl naar beneden :+)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Net het autoblad GTO gekocht. En daar stond een verslag in van GT4 aangezien je dat spel krijgt bij een abonnement. En ik lachte me dood wat ik toen las: In GT4 zit voor het eerst in een racegame de Nordschleife van de Nürburgring.

    Whaha en in PGR2 dan? :{
     
  20. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    misschien bedoelen ze voor de ps2 ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina