ik heb Forza gehad, en de dag erna weer geruild bij Bart Smit.. wat een K*t spel
neej hor, ik heb em wel weer geruild maar het is geen kutspel
toen ik voor het eerst een race opstartte, kreeg ik meteen die ideale lijn erbij.. vond ik wel handig, maar als je die weghaald, kan je je auto meteen afschrijven
en als je een paar races wint, heb je meteen al vet snelle auto's... bijv. ik zat nog met me Audi TT, win ik een toernooi, krijg ik meteen een Acura NSX.... mooie auto, maar ik vind dat het spel veel te snel gaat... ik heb em bij BS geruild voor GT4, en die zorgt er meteen voor dat ik verslaafd ben...
geen hulpstukken als ideale lijn, geen moeilijk gedoe over moeilijkheids graad, maar gewoon relax racen.. beginnen met een stom auto'tje als de Honda Civic uit '91, die opfokken tot je de eerste 10.000 CR eruit hebt,( wat vrij snel gaat) en dan een paar races winnen.. nog meer opfokken, en dan en challenges gaan doen waar je meer geld mee verdient.. die uitspelen, en een vaag auto'tje krijgen, die 95.500 Cr waard blijkt te zijn, die meteen verkopen, en (mijn) auto van me dromen kopen. De Renault Clio V8 Sport, met van die grote zij lucht inlaten die helemaal opfokken, en dan daar mee gaan racen.. dit is voor mij de ultieme simulator.. schijt aan dat je geen schade hebt, schijt aan dat je niet op internet kan, gewoon lkkr racen, zoals het bedoeld is... je best moeten doen om eerste te worden... niet via de race lijn ff snel die prijs pakken...
Klik om te vergroten...