1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo stond het er niet! :+

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, en het ligt dus ook aan PGR2, en daarom kan 'ie het toch wel klote vinden in zijn beleving.

Wat ik jouw weleens zou willen horen zeggen is:
    :+:+:+:+:+

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Even een simpel vraagje tussendoor. De besturing in PGR 2 vond ik heel goed, maar bij DTM 2 vond ik het te moeilijk. Denken jullie dan dat ik Forza maar beter kan laten liggen? (Rallysport Challenge 2 vond ik ook gaaf)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik vind de besturing van Forza moeilijker dan die van DTM2 mits je alle assists off hebt. Als je ze allemaal aan hebt staan is het nog steeds een stuk pittiger dan PGR2

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt het bij Forza (en bij GT4) zo moeilijk of zo makkelijk mogelijk maken. Ligt gewoon aan welke assist je aan of uit zet.

6. JeePee

JeePee Guest

Bij GT4 kan je ook de sterkte van de AI instellen. Maar dan niet alleen hard of normal, maar echt tussen de -10 en +10 ofzo. (in arcade mode) (weet niet of dit bij Forza ook kan)

7. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, easy/medium/hard

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij GT4 is het verschil tussen -10 en +10 alleen dat de AI sneller is (gok ik) maar bij Forza gaan ze ook beter inhalen, maken minder fouten etc.

9. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    als je dtm al te moeilijk vond, moet je NOOIT forza kopen!! ik raad het je ten sterkste af. ook al zet je alle assist aan, het is nog heel moeilijk. zelfs moeilijker dan dtm, vind ik.

10. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat iedereen dtm zo moeilijk vond, dat vind ik juist heel makkelijk, maargoed... smaken verschillen. Maar als je het wel moeilijk vond, zou ik eerst bij iemand anders ff forza proberen of in een winkel ofzo om te kijken of het wat voor jou is.

11. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dtm ook echt niet moeilijk hoor. nadat ik tijdje forza heb gespeeld al helemaal niet.

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Ik heb DTM 2 10 minuten gespeeld en was het al zat. Waarschijnlijk als ik er langer aan had gezeten om het wat beter door te krijgen was het ook wel gelukt, maar daar had ik geen zin in. Bij PGR 2 was het een eitje net als bij RSC 2. Dus Forza is ook vrij lastig...ik zal wel even kijken dan, bedankt.

13. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DTm 2 was een eitje. het is wel ff wennen maar na 2 races gng het echt makkelijk.
    het spel zelf was niet echt moeilijk. ik vind forza stukken moeilijker en uitdagender.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    DTM2 vond ik ook niet zo moeilijk. Sommige klasses waren natuurlijk anders als andere en soms ook stukken moeilijker.

Bij GT4 is trouwens het verschil tussen -10 en +10 echt groot. Van de moeilijkste lukt het mij niet om te winnen als ik in de zelfde auto's rijd!

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    wat bdoel je met -10 en +10? AI dingest?

Ik persoonlijk vind GT4 beter. En wel hierom ;)

Laatst bewerkt: 5 jun 2005
  16. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmmmm geklooi met moeilijkheidsgraden??? Wat een 1e klas bullshit zeg. Je douwt Forza erin en je begint te spelen...klaar. Moeilijkheidsgraad staat gelijk al moeilijk en je kunt gewoon racen. En hoezo gaat het te snel? Na elk event win je gewoon een auto, zodat je ook andere events kunt gaan spelen.

Je zegt ook dat toen je de ideale lijn uitzette, je je auto gelijk kon afschrijven. Dan vraag ik me af of je wel kan rijden, want als je zonder hulplijn je auto afschrijft dan mogen er nog wel wat uurtjes oefenen tegenaan. Blijkbaar vond je het dus gewoon te moeilijk en heb je het gelijk maar ingeruild. Btje krom verhaal god's gamer.

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het oké dat je Forza kut vindt, maar bij Forza moet je ook je best doen om eerste te worden. Jij zegt "niet via de racelijn ff snel die prijs pakken". Dan doe je die lijn toch gewoon uit, het is beter dat 'ie er wél in zit dan dat 'ie er niet inzit, want UIT kan ie sowieso. Qua moeilijkheidniveau zijn GT4 en Forza precies hetzelfde. Misschien staan ze in het begin anders afgesteld, maar áls je wilt, kan je precies dezelfde moeilijkheidsgraag kiezen. ;)

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, dat zegt meer over de rijkwaliteiten van God's Gamer dan over Forza. Als je al niet kunt rijden zonder die hulplijn dan bak je er niet veel van. Dus dan gaat het niet om het feit dat het spel te moeilijk is, maar omdat hij niet kan rijden.

19. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het sowieso al dom om te zeggen dat Forza té makkelijk/moeilijk is. Bij beide games kan je het namelijk zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wil, Amateur races te makkelijk, tune je auto dan niet, te moeilijk... Tune 'em wél. It's as simple as that.

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies, het ligt aan je eigen instellingen hoe moeilijk of makkelijk het is. Ik blijf erbij dat ik Forza een klasse spel vind, zeer verslavend, goede sfeer en tunen leuk, maar had er van mij niet zo uitgebreid in gehoeven. Leuk dat het er wel in zit, maar nu sta je voor zoveel keuzes. Het is zo verleidelijk om bijvoorbeeld je Ferrari 360 alsnog tot de max te tunen :D.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina