MIJN thread hè, dan krijg je dat soort tafarelen Maar om ff op de discussie terug te komen of GT4 nou wel of niet vernieuwend is: GT4 heeft aardig wat nieuwe features eraan toegevoegd en is IMO zeker geen GT3.5 ofzo. Alleen GT4 heeft nog wél dezelfde minpunten als GT3 (slechte A.I., geen schade, geen online) en daarom is GT4 IMO misschien niet vernieuwend t.o.v. GT3 _0/
Elk nadeel heeft z'n voordeel: Nu wordt het wachten op GT5 en de PS3 een stuk leuker en spannender EDIT: GT3 had natuurlijk ook geen ijsraces
Ze doen ook aan bezuinigingen , mijn PS2 spel: A2racer Goes USA is gewoon een CD-rom _0/ (in plaats van een DVD-rom)
Nou ja, als het op een CD past, waarom zou je het dan op een DVD zetten? Enne, A2racer op je PS2? Die ownt GT4 hard!
Wáárom past het op een CD , maak hem ff beter dan.... maare, je hebt gelijk A2Racer ownt GT4 to da bone
Dacht ik nou ook, maar zullen we het weer over Forza & Gt4 hebben? Nu ze allebei uit zijn wordt het beeld wat beter.
Xboxmod, ik heb ff een vraagje: In de offline(duh)multiplayer van GT4 worden de GFX nogal lelijk. Niet zozeer van de auto's, maar wel van de omgeving. Hetzelfde geld voor de replay. Is dit ook zo bij Forza??, GT4 lijkt dan bijna een PS1 game als je het van dichtbij bekijkt.
Heb dat ook gemerkt bij een vriend van mij. Waren een van de eerste beelden die ik van GT4 zag; was niet bepaald positief. Wat toch goed is is dat de ervaring/gamneplay nauwelijks is veranders in multi GT4. Pluspunt! van Forza heb ik nog niks gezien in multi (heb spel nog niet )
Kzal zo ff post editten, kep namelijk nog helemaal geen multiplayer gedaan. Edit: Het ziet er echt heel lelijk uit! Nog net geen ps1 game (ja, die heb ik ook JP), maar ziet er echt niet mooi uit. Niet dat ik er gebruik van maak, maargoed...
Ik maak er ook niet echt veel gebruik van, maar als je dan een keer met vrienden bent EDIT: gaming 4 ever, ga je nog eens een keer een tijd neerzetten...
Xboxmod, ik heb een keer een MP filmpje gezien op Road Atlanta met 2 DTM auto's. Ik vond het er geeneens zo lelijk uit zien. Natuurlijk kan ik het niet goed zien op zo'n filmpje, maar zóó lelijk vond ik het er niet uit zien. Bij GT4 bijv. zijn de bomen gewoon groen platen, net één pixel Is dit dus ook zo bij Forza???
Toen ik voor het eerst jaren geleden de aller eerste a2 racer speelde vond ik het wel grappig, nu weet ik wel beter en inderdaad, nu forza uit is kunnen we ze beter naast elkaar leggen..
Verbaasd me niks, de PS2 is immers al 5 jaar oud, en loopt nu echt op zijn allerlaatste benen.. Dat merk je aan de Xbox nu ook wel (4 jaar oud), al is het wel knap wat ze er nog uit weten te persen (met o.a. Forza etc).. Maar vergeleken met de huidige PC's is het toch echt verouderd nu.. Niet voor niks dat de Xbox 360 en de PS3 er binnenkort aankomen..
Ik heb Forza! Vrienden met iemand die in een gameshop werkt weet je. Kheb nou ook een filmpje gemaakt van de replay van mijn Toyot Tom's Z382 Soarer (1 minuutje, 13 mb) Weet iemand waar ik die kan uploaden? Of neer kan zetten zodat mensen em kunnen downloaden?