1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Splintscreen zuigt bij elk spel. Je krijgt sowieso het geluid van 2 verschillende spelers te horen dus weet je eigenlijk nooit welke voor jou is.

2. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    enige game waarbij racen en splitscreen nog goed wil werken is burnout 3 want daar kan je niet schakelen dus je hoeft geen motor geluid te horen en toerenteller is ook niet nodig.
    snelheid in de gaten is ook niet echt belangrijk.
    een ander spel waarbij het ook nog wel leuk is om splitscreen te racen is mariokart :p
    voor alle andere race games is splitscreen echt slecht

3. JeePee

JeePee Guest

Je vergeet A2racerGoesUSA :+ Serieus een erg leuke multiplayer :)

4. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ken zelf dat spel niet.
    maar bedenk nu ff ander race spel dat ik had gespeeld.
    mashed multi player was ook tof :p
    geen splitscreen nodig :p

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mario Kart is ook heel erg leuk via splitscreen maar volgens mij gaan we een beetje offtopic :);)

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik dan maar weer ONtopic gaan. O-)

IMO is de MP van Forza beter dan die van GT4, zeker grafisch gezien.
    Jullie vonden de MP's van deze game saai? Tip:

Ga met een vriend dus MP-en (duh:9) en spreek af dat jullie allebei 50000 (om maar een getal te noemen) credits te besteden hebben. Allebei gaan jullie voor dat geld een bak kopen en 'em tunen. Vervolgens head-to-head op de Dragstrip. Dan kijken wie de master-tuner is. _O_

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat kan bij GT4 toch ook?

8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, daar heb ik dat ook voor het eerst gedaan tegen "je zult het niet geloven :+" (ik heb gewonnen!!:))
    Alleen kan je bij GT4 niet samen op een dragstrip, maar voor de rest kan het bij allebei. ;)

Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Op één xbox? Splitscreen? Hoe kun je dan bepalen hoeveel je te besteden hebt :confused:. Of bedoel je van te voren in career mode 2 auto's tunen met max. 5000 credits?

10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Gran Turismo 4 brengt niet datgene wat ik ervan verwacht had, terwijl Forza meer brengt dan ik op voorhand had gedacht.

Desondanks wint GT4 het bij mij. De gehele feel & looks spreken mij nu eenmaal meer aan. Dat er een on-line optie en schademodel ontbreekt, zal mij worst zijn. GT4 heeft meer "sex appeal" dan Forza.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar snap ik de logica niet echt van...

12. JeePee

JeePee Guest

Bij mij is dit juist andersom (hoe kan het ook anders :+) Nadat GT4 in Azië en USA was uitgekomen, kwamen er veel berichten naar buiten, van: "GT4 is gewoon een opgepoetste versie van GT3." Toen ik hem voor het eerst speelde bleek dat in mijn ogen echt wel anders te zijn. GT4 had veel meer te bieden dan ik zelf had gedacht. Bij Forza was dit nogal anders. Vooral de graphics vielen mij tegen, en de gameplay had in mijn ogen ook wel wat beter gemogen. Maargoed...ieder zijn mening.

13. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Laat ik het zo zeggen. Bij Forza rekende ik op een 7 en bij GT 4 op een 9.5

Uiteindelijk scoort Forza bij mij een ruime 8 en GT4 een kleine 9.

Snapt u?

14. JeePee

JeePee Guest

Ik heb met GT4 voor de gein de Forza challenge gereden, en ben tot een tijd van 00.53.395 gekomen (wereldrecord van Forza is 00.53.547) Dit ligt dus nogal dicht bij elkaar. Het kan denk ik zo'n 3 tienden sneller bij GT4, dus op een rondje van een kleine halve minuut scheelt het maar zo'n 5 tienden met Forza. Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dit dit best realistisch is, aangezien de gameplay van beide games nogal verschilt, en er toch gelijke tijden uitkomen.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En dat jij GT4 op wereld niveau rijdt ;)

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je bent dus thuis met een vriend. Je koopt beide in jóúw carreer 2 auto's naar eigen keuze en gaat die omstebeurte tunen met een maximum bedrag van 50 000. (ik zeg maar wat)
    Als er bijv staat bij jouw credits: 2 065 456, dan moet er daarna dus 2 015 456 staan. Doe dit na elkaar en als jullie allebei en voor maximaal bedrag getunede bak hebben op de Drag-strip vergelijken. IMO best cool. Het kan natuurlijk ook op een "normaal" circuit. ;)

17. JeePee

JeePee Guest

*) thnx :D

Trouwens, de tijden waren niet GT4: 00.53.395, Forza: 00.53.457, maar GT4: 00.54.010 en Forza: 00.54.457. Toch bijna een halve seconden sneller *)

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Maar op de N-Ring is GT4 wel gem. een minuut sneller.
    JP, rijd dan ff es op Laguna Seca (het laatste circuit dat in beide games zit) met een Audi R8. Doe ik het ook met Forza. (een ONgetunede R8 hea;))

19. JeePee

JeePee Guest

Wat jij wil.
    01.12.027....beat this *)

Hier een filmpje ervan. Dit is niet de 01.12.027, maar een paar rondes daarna. Hij stopt een beetje snel (midden van 2de rondje), zal wel een bewerkingsfout zijn ofzo :confused: Have Fun

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi filmpje, ik zal 'em vanmiddag ff rijden. Ik ga niet zo hard pushen hoor. Als ik een 1.14 rijd weet ik dat het ongeveer hetzelfde is. _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina