1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graaaaagg een filmpje willen zien van iemand die echt uber hard over de n-ring kan scheuren. ik krijg dat verdomde circuit maar nie goed onder de knie. ga je dr twee keer af, waardoor je en tijd verliest doordat je langzaam rijdt of stilstaat, en je krijgt nog eens twee keer zo lange penaltytime als dat je van baan af bent. heb je dus zo 15 seconden dr bij. en k breek nogal vaak weg als k uit bocht kom. veel oefenen dus. en k krijg binnekort me playseat *) . dat wordt helemaal top.
     
  2. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Yo bedankt. Maar ik kan met yousendit alleen naar iemand iets toesturen? Khad in de eerste Forza vs Gran iemand gezien die een link had waar je op klikte waardoor je het filmpje kon downloaden. Dat kan daar niet mee neem ik aan? (met yousendit)
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Even naar jezelf toesturen was volgens mij de oplossing.
    Dan post je de link hier :)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Jawel. Nadat je hem hebt geupload krijg je een link. Let wel op: Als je je link op een internet site gepost hebt kan je hem van die site niet meer kopieren/plakken naar een andere site. Als je je link dan op nog een andere site wil zetten moet dat met de link die in je email krijgt.

    btw: diegene was ik :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2005
  5. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel dat kan wel. daar kan je hem uploaden en wij kunnen het dan downloaden van die server. ben wel benieuwd.
     
  6. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    :D Haha het stelt niet zoveel voor hoor. Kwilde alleen even uitproberen of ik met mn camera filmpjes van mn tv kon maken en of ik die hier kon posten. De kwaliteit is niet erg hoog maarja anders wordt ie zo groot. :) Oke kben aan het uploaden, duurt wel lang zeg...
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hoe laat komt ie! :)

    ik ben benieuwd!
     
  8. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke hier is mijn korte Forza filmpje dan:

    Forza - Toyota Z382 Soarer
    (op link klikken, niet rechter muisknop opslaan als)


    Nog even over het filmpje:
    - Hij duurt 1.07 minuut.
    - De auto:Toyota Tom's Z382 Soarer (opgetuned en nieuwe velgen)
    - Soundtrack: Die Scooter met zn hardcore liedje. :D
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  9. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee zo erg is het niet, maar duidelijk minder dan de de SP.

    Edit: Ik ben je filmpje ook aant downen, maar waarom van de replay eigenlijk?

    Edit2: Je moet nog een beetje leren rijden en je kan ook wel wat nieuwe muziek gebruiken. :+ Maaruhh was dat manual of automatic?
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  10. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor je eerste edit:Waarom niet? Dat was makkelijker voor mij, dan kon ik mn camera even goed zetten en in de gate houden. Kwilde em ook stoppen bij 1 minuut, anders werd het natuurlijk te lang. :D

    Voor je tweede edit: Muziek: Jah kweet het. Khad snel wat nummers gedownload die me leuk leken voor tijdens het racen en die via een cdrwtje op mn xbox gezet. En het was manual. Dit is een van mn eerste races met manual aan, kmoet het nog een beetje onder de knie krijgen *).
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zet mijn camera altijd op een krukje. Ik druk tien seconden voor ik ga racen op afspelen, en als ik hem ga bewerken op de PC haal ik de eerste tien seconden weg. Dan kan je echte gameplay filmpjes maken, met één hand rijden is namelijk niet zo fijn :+ Ben hem nu aan het downen

    EDIT: Hij doet het niet. Komt waarschijnlijk omdat ik op de laptop zit. Morgen kan ik hem wel kijken op onze gewone PC. Ben benieuwd...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2005
  12. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk filmpie. eerste die ik van mede xbw lid zie van forza. ik had graag ook eentje willen posten, maar ik heb geen tv-kaart in me pc, en geen digitale camera.
    owja, hoe kun je muziek nou op je xbox zetten?? dat ding leest toch geen gebrande cd's??
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    CD kopen :+
     
  14. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Thnx. Jawel, bijna alle xboxen lezen cd-rw'tjes. (rewritables) De mijne (philipsdrive, met twee van die gaten in de dvd lade) doet dit zonder problemen, je moet er echter wel een audio cd van maken. Gewoon mp3'tjes downloaden en dan als audio cd branden met bijvoorbeeld nero. :9
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Correctie: Het valt reuze mee hoeveel xboxen gebrande dingen lezen. Je moet wel even het juiste merk vinden dat werkt.
    Jouw drive is van Samsung, een philips ziet er anders uit. ;)


    Edit: Ik heb hem morgen waarschijnlijk, vandaag even gebeld naar de game-boer :cool:
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Note: Philipsdrive met gaten? Zelf gemaakt erin ofzo:p. Volgens alles zou dat de Samsung-drive moeten zijn.:+
    Maar klopt wel wat je zegt, de meeste rw'tjes leest de mijne ook.

    edit: !SIC! heeft daar ook weer een punt in. Het merk is natuurlijk ook belangrijk.
     
  17. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm.... dude, je hebt een samsung drive! Bij mij werkt het niet, ik heb een thompson drive. En waarom geen replay? Krijg je niet zo'n goed beeld van hoe je racet, ideale lijn enzo. Omdat de camera steeds veranderd.

    Edit: Kwas wel erg laat, 2 posts ertussen :eek:
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  18. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    aahh zo, kee. ik gebruikte gewoon cd's, die leest ie idd nie. gelukkig kan xbox 2 dat wel *) . ik zal het eens proberen. thnx voor tip.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    zullen we maar eerst eens ontopic gaan....
     
  20. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    :D Whaha kwas even vergeten dat mijn drive geen gaten had. Kzat even niet op te letten, maar ik heb iig een Philips Drive. ;)

    Het merk cd maakt idd ook nog uit, merken waarmee ik goede ervaringen heb: Imation, Verbatim, Philips en Sony. Maar zullen we weer ontopic? _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina