1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    nou omdat gt4 meer tracks en auto s heeft plus weeromstandigheden zoals regen die niet in fm zit.
    volgens mij kun je in gt4 ook meer verschillende soorten races doen zoals rallye , maar verders is het een heerlijke game :9
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is wat ik mij herinner, en nu:
    Bang dat Forza hem in gaat halen JP? _0/
     
  3. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als ik wilt rally rijden start ik cmr wel op :) en inderdaad, een hoop auto's zal je niet in rijden..het klinkt alleen mooi dat er zoveel wagens zijn.
     
  4. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    forza ownt en GT4 ownt, maja forza net iets harder :9
     
  5. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    kom je weer terug op aantal auto's
    van dat regen is idd jammer dat het niet in forza zit.
    beiden spellen hebben voor en tegens.

    ik kies zelf voor een iets meer snuggere A.I en ook het schade model wat GT4 nog steeds mist.
    vond GT2 mooi spel erg vaak gespeeld maar geen schade model is erg jammer.

    vind de straf seconden ook een goede toevoeging, wat GT4 toch weer mist.
    Maar dan weer de replay functie van GT series ziet er over het algemeen cooler uit.

    GT heel leuk en aardig maar mist me toch net paar belangrijke dingen die je (vind ik) niet goed kan maken door er als maar meer auto's in het spel te stoppen (die waarschijnlijk toch niemand gebruikt)
    Maybe voor GT5 een idee om de dingen die GT4 nog steeds mist toe te voegen. Dan heb je volgens mij idd een meesterlijk spel.

    Voorlopig wordt het toch forza ben trouwens nog geen auto's tegen gekomen die in GT series zitten die ik wil gebruiken maar niet in forza zitten :)
     
  6. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    yes yes yes, ik heb eindelijk Forza binnen.. ben er mee aan het knoeien. had iets meer van graphics verwacht.. tenminste ik speel met een LCD tv dus zal de graphics toch hoog moeten zijn... auto's zijn wel minder strak.... maar verder is het een mooi spel...
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Op GCShop staat onder Forza Motorsport (LE) : VERZONDEN!!!!

    Binnenkort dus echte vergelijkingen en kan ik kijken of Microsoft Sony van de kroon gaat stoten.:9
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    @ jazz,
    GT4 heeft ook straf seconden voor wallbashen, of zelf een verplichte pitstop ;)
    Enne, het is al bekend gemaakt dat GT5 schade bevat
     
  9. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    nou lui, ik wil wel eens van jullie horen wat jullie van n-ring vinden. ik vind die van gt4 veel en veel beter, wat vinden jullie dr van??
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    JP(online):9, ik ben het met je eens dat de N-Ring van GT4 meer lijkt op die in het echt, maar ookal is het iets anders, (niet de gekleurde bomen, of de té grote curbs) ik vind die van Forza mooier, omdat je verder in de diepte kan kijken en mooie uitzichten hebt.

    Ga je voor zo goed mogelijke nabootsing: GT4
    Ga je voor grafisch gezien, prachtige landschappen: FM

    Mee eens?
     
  11. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want qua nabootsing bedoel je dan toch niet hopelijk ook hoe de autos reageren?

    Ik vind het zelf belangrijker dat de auto's realistisch reageren op de baan dan dat de baan zo echt mogelijk rijd..
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Mee eens ;) , maar ik ga toch voor nabootsing _0/
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, maar jponline vroeg wat wij vonden van de N-Rings van beide games, dus ik gaf daarover mijn mening, ik vind de gameplay ook het belangrijkst.
     
  14. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    absoluut met je eens!! ik heb bij gt4 veel meer het gevoel dat ik het ken. dat ik de echte baa nrijdt, en dat geeft echt een kick.
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat 2 weken ga ik erheen (Formule 1) en dan zal ik wel wat foto's van de Nordschleife maken en hier posten, kunnen we met het écht vergelijken:9
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb de Noordschleife in beide games nog niet gezien maar ik heb er wel zelf op gereden (Audi A8) dus als ik hem straks een keer met Forza speel zal ik wel zeggen wat ik er van vind
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Cool, maar bespaar je de moeite ;) , de n-ring heeft ook een site met tig foto's _0/
     
  18. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarja GT5 is GT4 niet dus wat de toekomst bied moeten we maar afwachten
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    @ Tim NL,
    wtf, heb jij echt in een r8 op de n-ring gereden 8) 8) 8) Hoe heb je dat voor elkaar gekregen _O_
     
  20. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    dope shite idd 8) 8) . je moet dan ook maar ff filmpje van jpracegamer kijken op de n-ring als je die nog nie hebt gezien. dna kun je echt vergelijken. misschien is het leuk ,als jpracegamer filmpje maakt op n-ring met audi a8 (niet r8 dus jp ;) , helaas zou helemaal te gek zijn).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina