1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    ow, hahahaha, lees fout :+ . Ik dacht al.....
    Maar als ik dat ga doen wordt het wel een lang filmpje :9
     
  2. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ja idd, licht ook aan je rijkwaliteiten natuurlijk, maar dat zit bij jou wel goed. dan moet je misschien maar paar stukjes laten zien ofzo.
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Het was ook bekend gemaakt dat GT4 (meteen) online zou gaan....
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    pitstops hadden ook wat uitgebreider mogen (FM)
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De pitstops vind ik mager. Had wel een filmpje verwacht. Nu zie je alleen een tijdsbalk.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    GT4 had schade en online. Maar beide features waren bagger. Aangezien de maker van de GT serie een perfectionist is, heeft hij ze eruit gehaald.
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je liever dat ik ze niet maak ofzo, telkens als ik dat zeg ga je er negatief over in!:eek: Ik post ze toch wel dus je kan net zo goed NIET reageren. _0/
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    is cool een negatief woord :confused:
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt iig altijd dat ik ze niet hoef te posten en dat je er niks aan hebt, negatief ja;)
     
  10. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ligt het aan mij, of is het beter een functie eruit te halen die men gewoon niet op een fatsoenlijke manier draaiend krijgt??
    Ligt mijn inziens niet aan het syndroom 'perfectionisme'. Eerder aan het 'wegstrepen van functies die uit waren gedraait op bagger omdat de huidige PS2 online redelijk zuigt t.o.v het Live netwerk waardoor veel irritatie zou zijn ontstaan door allerlei soort ongein'-syndroom.

    Maar goed, jij bent zoals je op mij overkomt zo iemand die redelijk snel op teentjes getrapt is al ie aangevallen wordt op GT4 (of misschien zelfs wel op het onderwerp PS2 in het geheel). Correct me if I'm wrong... :)

    Fact is gewoon dat in GT4 uiteindelijk GEEN schademodel en GEEN online zit. Hoe goed oorspronkelijke bedoelingen ook waren...
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Je verdraaid mijn woorden. Ik zei: "bespaar je de moeite". Dat is wat anders dan: "ik hoef je foto's niet, want ik heb er niks aan"
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Geen R8 gek ;) een A8 (met 400+ PK).Via mijn stageplek ging dat _O_
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, ik had het al door :+ , wel jammer dat het een A, inplaats van een R was hea 8)
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het leuk???:9
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt iig negatief ;) , maar laat maar. Gewoon verder gaan................
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ben niet snel aangebrand hoor. Het zou kunnen zijn dat dat zo overkomt, maar ik ben het niet ;) .
    Maar wat zou jij vinden als GT4 een online mode had, waarbij de rankings niet goed werkte, waarbij enorm veel lag was, waarbij connecten haast niet ging.... Dan zou dit toch de waarde van het spel naar beneden brengen. (hetzefde geld voor het schade-model) Ik vind het wel best zo. Ik heb toch nog tig dagen lang plezier met de singelplayer. _O_
     
  17. DEHO

    DEHO Dennie dus

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me nou nog steeds af wat jij hier doet. Waarom koop je geen Xbox met Forza als je hier zo graag bent?? En blijf anders lekker weg.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja was vet, alleen jammer was dat de A8 op 250km/h begrensd was (misschien ook wel beter want 300+ km/h lijkt me niet echt veilig voor mij ;))
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Wat was je tijd?
     
  20. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig had ik het dan verkeerd... :)
    Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat het idd beter is dat ze die functies bij GT4 eruit hebben gehaald, vor heel het spel!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina