1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Landsard is ook een veel leukere kartbaan dan Hezemans. Op Lansard rijd je tenminste in fatsoenlijke karts (+/- 90 km/h). Ik ben blij dat ik in de buurt woon van beide kartbanen. Heb ik tenminste keuze genoeg! :cool:

2. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Hezemans is 5 minuten fietsen voor me en Landsard gok ik op hoogstens een kwartiertje. En ik ben benieuwt wat het vverschil tussen indoor en outdoor is. Want ook al gaan die karts harder, ik gok dat Hezemans wat technischer is door de bochtencombinatie als je beneden bent.

3. JeePee

JeePee Guest

Ik vind outdoor wat leuker. Kan je lekker grasrandjes mee pakken enzo *)

4. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, indoorkarting is passe!! _0/

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Outdoorkarting is puur snelheid. Indoor is veel meer techniek door het vele bochtenwerk. Het heeft allebei zijn charmes, al gaat mijn voorkeur naar outdoor uit! :)

Vooral het circuit van Alain Prost in Le Mans is een geweldige baan! :cool:

6. JeePee

JeePee Guest

De mooiste indoor kartbaan waar ik ben geweest, was die van Bleekemolen in Delft. 3 Verdiepingen, en erg snelle en gelijkwaardige karts. In dat parcours zitten heel veel snelle bochten, en dat is wel vet voor een indoor baan. Bij één bocht hing een bordje 'brake!!!' boven de weg (nadat je van verdieping 2 naar 1 gaat, steil naar beneden) maar daar kwam ik pas na mijn race achter :+ , en guess what: Ik remde daar niet :cool: Zelfs één keer volgas geprobeerd, maar toen schramde ik de buitenkant van de bocht |:- Die in Delft is écht een aanrader.

7. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die vond ik dus behoorlijk tegenvallen! Ook de karts daar liepen niet zo hard! :mad:

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In Frankrijk heb ik op een outdoorbaan van een Frans kartkampioen gereden. Er hingen foto's in de kantine waar hij samen met Michael Schumacher racete. Hij was die middag ook aanwezig. En nadat ik had geraced kwam ie naar me toe en gaf me allemaal complimenten. En m'n moeder zei dat terwijl ik aan het rijden was hij ook al naar haar toe kwam om complimenten over mij te geven! Was wel leuk om te horen! :)

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb (helaas) nog maar één keer buiten gekart, was ckur wel vet, maar is nogal ver voor mij. Ik woon all1 dichtbij bij een aantal indoor kartbanen. Je merkt echt dat je na een paar keer veel sneller bent. In Goes was het record ergens in de 57 en ik had een lage 59, dus dat ging wel goed. Nog ff een hele slechte kartbaan: Die in Huizen, slechte baan, je glijdt enorm, de karts waren langzaam en hadden slechte banden. Veel te weinig (soorten) en meestal hele oude helmen. Miss dat het intussen veranderd is, maar dat vond ik echt slecht. Is iemand anders nog hier geweest?
    Gaan we nu trouwens niet en beetje offtopic? ;)

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Haha kunnen we niet beter een kart-thread maken? :+

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je gang! :D

12. JeePee

JeePee Guest

Ontopic: Bugs!!!

Welke game heeft de meeste bugs..?
    Ik heb er zelf nog nooit één ondekt in GT4, en ik heb er ook nergens over gelezen. Er zit wel een fout in GT4: In een bepaald kampioenschap kan de CPU wél met een Cadilac CIEN rijden, maar de speler zelf niet. Niet echt storend, want je kan wel gewoon met andere auto's rijden, maar dit viel me gewoon op.
    Ik heb wel een keer een bug in Forza mee gemaakt. Als je in de multiplayer over de finish komt, wordt je soms niet geregistreerd, waardoor er na zo'n 25 seconden een DNF achter je naam komt te staan. Ook kan je op de dragstrip eerst achteruit rijden, waardoor je een super snelle tijd kan neerzetten.

Weten jullie er nog meer, plaats ze dan hier. Kunnen we kijken welke game de meeste bugs heeft....

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik heb er nog geen ontdekt in SP

14. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Forza wel. GT4 heb ik niet dus ik ga daar niet over oordelen, ookal lijkt het spel me erg leuk.

Maar er zijn banen waar je met een te lange auto problemen krijgt, bijvoorbeeld Test Track. Als je daar dus met een lang auto start dan sta je dus als het ware NA de startlijn dus als je wegrijd, dan zit je in ronde 0 van de X ipv in ronde 1 van X, zoals de nummer 2 komt. Erg storend is dit want Retry heeft geen enkel effect. Om dit op te lossen moet je als speler 1 een stuk terug en weer vooruit rijden |:-. Als je niks afspreekt met speler 2 dan is de wedstrijd bij voorbaat verloren :mad:.

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Forza heb je die seal-laag. |:- :'-(

16. JeePee

JeePee Guest

Dat is niet echt een bug hea. Das meer gewoon dom gemaakt. Soms heb ik het gevoel dat GT4 dat ook heeft (niet tijdens de races, maar tijdens de licence-test met pionnetjes), dat je denkt dat je hem niet raakt, maar hij toch omvalt. De seal laag is mij in Forza wel heel erg opgevallen. In GT4 (in de races) nog nooit _O_

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, GT4 zal vast ook wel zat bugs hebben, alleen zijn wij objectiever en noemen wij ze wél op. :D O-)

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    die is idd irri.. wil ik voor een auto gaan, en denk ik: 'ajoh, nog genoeg ruimte', raken we elkaar alsnog |:-

19. JeePee

JeePee Guest

Weet je ook hoeveel keer GT4 over de toonbank is gegaan? Ik weet wel dat de GT serie er al tegen de 40.000.000 verkocht heeft, maar hoeveel van dat aantal was van deel 4. Lijkt me wel leuk om dit te weten.....weet iemand dit toevallig?

20. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    kom op jp. nu ist wel genoeg. wtf boeit dit nou. je hoeft niet overal over op te scheppen. daar kun je een spel niet op afrekenen, op de verkoopaantallen. laten we het ff bij de gameplay aspecten houden ;) .

Deel Deze Pagina