1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jponline, aangezien jij wél een objectieve GT4-lover in ons midden bent, (;) :9) heb jij al wel wat bugs ontdekt in GT4, want ik speel GT4 gem. 1 keer in de 3 weken???

Laatst bewerkt: 25 jun 2005
  2. JeePee

JeePee Guest

Als ik een bug vind zou ik het echt wel zeggen hoor. Zo erg ben ik nou ook weer niet. Je moet wat beter lezen; eerst zeg ik dat het bij een bepaald kampioenschap vaag is met die cadillac CIEN, en dan zeggen dat ik niks negatiefs zeg over GT4.....sorry hoor, dat GT4 bijna perfect is :+ Moet je niet meteen lopen roepen dat het aan mij ligt dat hier geen GT4 bugs opgenoemt worden.

Maar ik heb nog een vaag iets van GT4,
    Als de rollende start op de Nurburgring begint, en de auto's door de laatste bocht gaan, botsen ze zowat altijd tegen de vangrail. (ze sturen te scherp in) Moet je voorstellen als GT4 schade had :+ Had je voor de start al een deuk in je auto :p

3. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    die zou ook net noemen. eigenlijk de enigste die ik tot nu toe ben tegengekomen. maar ik speel het ook weinig. 2 keer in de week ofzo. dus ik kan pas echt duidelijk zijn als ik het zelf heb.

4. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Wie moet er nou beter lezen, ik vroeg iets aan jponline, niet aan jou. ;) _0/

5. JeePee

JeePee Guest

Weet ik, maar jij zei tegen jponline dat hij wél opjectief is, en daarmee weet ik 99% zeker dat je bedoelt dat ik dat niet ben. Vandaar mijn reactie.

/EDIT: hier een mega stoer fimpje van iemand die met een Radical over de N-ring scheurt. Helaas is duurt het filmpje niet een hele ronde, maar wat er te zien is, is echt vet. Hij (zij) loopt echt te pushen. Klik hier

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2005
  6. JeePee

JeePee Guest

Zo, das weer een lange tijd geleden dat hierin gepost werd :)
    Ik kick deze thread ff omhoog met de mededeling dat ik een nieuw filmpje heb gemaakt van GT4. Dit filmpje noem ik graag het ultieme :+, waarom?
    Omdat ik met één van de snelste auto's ter wereld, op één van de langste circuits ter wereld race.
    Een Formule 1 auto op 'De Groene Hel'. Ik gebruik hierbij 3 camera standen. Ingame beelden, replay beelden, en een soort van '3rd person' view. Kijk zelf maar :) Hij duurt iets langer dan 6 minuten, en is zo'n 20mb, maar IMO zeker het kijken waard *)

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ga het filmpje nu downen. Heb er eerder een paar van je gezien, altijd strakke lijnen. Ben beniewd, zal zo zeggen wat ik ervan vind.

Linkin Park weer he ;). Goede band, Reanimation is wel het minste album helaas.

Aan het begin zijn je lijnen erg strak, vanaf de laatste kwart worden ze iets slordiger. Echt het snelheidsgevoel/trillingen/realistische wat ik hier in GT4 zie mis ik dan toch wel in Forza...

Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, ik edit deze post zo wel.

EDIT: Wel mooi filmpje, je rijdt erg strak blablabla je weet wel. :9
    Mijn mening is dat het cool zou zijn als je er ook wat ingame geluiden aan toe zou voegen. Of je doet af en toe wat muziek met gitaarsolo's etc. ;)

Maar iig wel stoer, vooral het camerawerk is mooi.

Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  9. JeePee

JeePee Guest

Het laatste stuk ging idd niet zo lekker, gewoon omdat ik niet in de fout wou gaan, omdat ik dan weer m'n hele band sloop omdat ik het er dan weer overheen moet spoelen.
    Maar dit is echt het moeilijkste van het spel. Die F1 bak gaat ongelooflijk snel, maar omdat de Nordschleife alles behalve vlak is, springt je wagen alle kanten op, wanwege de stijfheid van die bak. Als je de hele replay terugkijt dan springen er om de 100 meter een aantal vonken onder mijn auto vandaan, omdat hij zo laag bij de grond ligt. (Ik reed met een onafgestelde F1-wagen)

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb best zin in GT4. Heb er zelfs ooit aan gedacht om een PS2 icm. GT4 te kopen. Maar ik heb zelf al niet zo'n dikke porto dus het gaat niet lukken. (en om nou een console voor 1 game te kopen). Gt4 lijkt mij geweldig, Forza is geweldig en PGR2 dus heb het zo slecht nog niet met de xbox. Al die auto's :D. Zit er trouwnens een Daihatsu Applause of Daihatsu Move in GT4?

11. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind GT4 ook heel goed, alleen vind ik het jammer dat de gameplay mij niet zó trekt. Hij is beter dan de meeste games etc, maar na 30 min vind ik het alweer saai worden. :9 |:-
    Lijkt het je leuk om met die auto's te rijden dan? :eek:

12. JeePee

JeePee Guest

Ik dacht dat ze er allebei inzitten, de Applause volgens mij sowieso, maar ik weet het niet helemaal 100% zeker. Zal eens voor je kijken. Morgen staat het antwoord hier wel :)

Ik kan je wel alvast vertellen dat áls ze erin zitten, dat dan dat snelheidsgevoel waar je het over had compleet weg is 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2005
  13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat snap ik ;). Maar is wel vet, Applause hebben wij ooit gehad en een move vind ik gewoon onwijs vet. Ik rijd ik Forza ook graag met simpele auto'tjes. De Civic, Bora, Mazda 3 etc. vind ik erg leuk. Als ze erin zitten, kan je dan een picca posten :+.Thnx voor de moeite.

14. JeePee

JeePee Guest

De civic zit er in (wel meerdere versies :+)
    De Bora zit erin, en de Mazda 3 ook :)

*start GT4 ff op*

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd wel leuk met Forza ja, weet je wat je moet doen?
    Een Honda CRX kopen en daar bumpers en spoiler van Wings West op zetten. Vervolgens grote zwarte 5 spaaks velgen onder en decalen maar. :D Wordt echt mooi. ;)

16. JeePee

JeePee Guest

Niet de Applause, maar wel de Move.
    Ik heb een foto gemaakt, maar die post ik morgen wel (de PC waar het programma voor de camera opstaat is bezet :+)

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Danke schon ;).
    @Gaming 4 ever; Dat heb ik weleens gedaan :eek:. Waren geen 5-spaaks velgen maar (weet niet hoe je ze noemt). 'Veel-spaaks' velgen, veel kleine spaakjes naast elkaar, zo'n klassieke velg. Zag er best leuk uit, decalen ben ik nooit goed in geweest. De CRX had ik gemaakt met mijn oude profile, die toen spontoon is gewist (broer?). Ga hem denk ik namakan zo, thnx voor de tip.

@JPRaceGamer; Move is ook leuk :D. Helt die ook echt erg over in bochten en als je te hard een scherpe bocht maakt, kiepert hij dan om?

18. JeePee

JeePee Guest

Haha, omkieperen mag niet van de fabriekanten. Al heb ik wel een keer de onderkant van een auto gezien na een jump. Fout van het spel 8)

Ik maak wel een keer een filmpje van die Move, want de foto is compleet mislukt (je ziet alleen de flits in mijn beeldscherm). Welke kleur wil je hem :p?

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hehe kies maar, volgens mij staat geel wel leuk ;).

20. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    k hoe al die standaard bakken enzo niet in een racespel zoals bij gt4..
    ik rijdt er toch nooit in.van mij mogen ze dan de energie wel in auto's als een ferrari enzo op lamborghini steken.

Deel Deze Pagina