Ik zeg niet dat ik de beste ben en niemand sneller iets onder de knie kan krijgen dan ik, maar ik zeg gewoon dat ik je niet geloof. Ik heb heel wat mensen RBR zien spelen, niet alleen in mijn vriendengroep, maar ook filmpjes op internet en reacties op dit forum. Als je racet op de langste stage (Noiker) van acht minunten, dan ga je er ongetwijfeld een keer met 4 wielen naast de baan. En als je geen goede tijd neer zetten, maar nooit van de baan ging, dan had je het dus niet onder de knie. Anders zou je namelijk wél een goede tijd neerzetten
Vergeet niet dat je ook kan rally rijden in GT4, en dat is ook waar deze discussie gedeeltelijk over gaat.
Nicos heeft dus wel gelijk. Het realisme in een game wordt niet alleen bepaald door hoe snel je iets onder de knie hebt, maar daar komen veel meer factoren bij kijken. RSC2 is gewoon een vette arcade game. Je kan met ongekende snelheden door bochten, en je hebt veelste veel grip. Je stopt de game in je disclade, en je kan zo beginnen.
Laat maar eens een filmpje van jezelf zien dan. Dat zou de enige manier zijn om je rijkunsten te tonen.
En waarom heb je een IQ nodig om hard te rijden Een Formule 1 coureur hoeft geen VWO te doen hoor _0/
Hahaha
Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2005