Met Forza heb je geld zat, je moet niet alleen te gehecht raken aan een auto. Voor elke klasse 1 auto (dus 8 auto's) en enkele auto's voor uitzonderingen zoals hatchbacks, wankelmotoren en races met klasses die continent gebonden zijn. Gewoon verkopen die zooi. 10 klasse D wagens zijn waardeloos als je enkele endurance races moet.
Nu je het toch over je auto's in de garage hebt bij Forza. Hoeveel auto's kan je eigenlijk in je garage hebben.
Geen flauw idee, ik heb er nu iets meer dan honderd en hij geeft niet aan dat er een limiet bereikt is. Meer dan genoeg dus. Als je er meer dan 80 ofzow heb dan begint het heen en weer gaan tussen de auto's niet meer soepel te lopen. Niet heel irritant of erg lang wachten, gewoon een beetje.
Wie houd dan ook in vredesnaam meer dan 80 auto's in zijn garage. Zoveel heb je er helemaal niet nodig. Als je gewoon de goeie wagens houd en de rest verkoopt heb je er toch genoeg aan ?! Voor de hatchback kan je wel een wagen kopen en verkopen want die klasse bevat niet echt snelle bakken. Muscle championship kan je houden. Ik heb op dit moment daaruit namelijk de DODGE en die rijdt meer dan vet. Hou hem wel zwart anders ziet dat ding er niet uit. DODGE 4 LIVE....
Ik dacht dat GT4 een maximum van zo'n 3000 auto's had om in je garage neer te zetten. Dat is meer dan genoeg volgens mij
Op een gegeven moment ben ik ermee gekapt, maar ik heb nog steeds als doel zoveel mogelijk racewagens verzamelen. Die dingen zijn gewoon vet, zeker de wagesn uit de GTR en de GTS klasses. En een aantal wagens beschikbaar hebben om te bestickeren is ook handig.
Ik zat er al over te denken om GT4 en een PS2 te halen. Laatst kwam ik erachter dat er een GT4 + PS2 pack is. Dat wist ik wel, maar het is me nooit doorgedrongen dat die pack ook voor mij gemaakt is . Het voorbereidend werk van vandaag: de official guide. Heb hem niet uit, maar even doorbladeren leert dat het boek een aanrader is voor iedere serieuzere autosprotliefhebber. Er staat een mooie uitleg van alle finetune shit in (zal de meeste wel bekend zijn, maar een herhaling/samenvatitng is nooit verkeerd). Tracks staan er uitgebreid in. Enzovoorts. Dus als je nog 15 euro over hebt en je bent een toegeweid autosport liefhebber... Dan kan je meteen alle namen van bochten uit je hoofd leren . Ik ga beginnen bij de N-ring.
Je kunt 200 auto's in je garage kwijt. Helaas wel weinig als je designbs spaart. Heb nu zelf 5 accounts en ongeveer 400 auto's met verschillende designs.
200? Ik geloof dat ik ooit iemand op live tegenkwam, en die had ze allemaal (231 auto's) in z'n garage.. :{
*schopt topic omhoog* Een collega krijg maandag mijn Xbox voor een tijdje, ik heb nu zijn PS2 voor een tijdje. Ben vandaag meteen naar de winkel gerent en heb een eigen memory card en GT4 voor mezelf gekocht. Remon heeft aangegeven dat hij open staat om het spel een keertje te lenen. Het is wat te vroeg om te oordelen, maar GT4 laat een zeer diepe indruk op me achter. Het spel ziet er mooier uit dan ik verwacht had. Mijn bedachte nickname is te lang, Guntherismo heeft 1 letter teveel .
Kleine update . Het lijt wel alsof ik een grafisch probleem heb. Het ziet er alleen naar uit dat het een SCART-kabel is ofzow :{ . Rode voorwerpen krijgen een aantal zwarte strepen mee. Dit treed oa op bij de achterlichten van de pacecar, de cones, de wijzertjes van het dashboard en de aanbevolen versnelling. Niet iets om wakker van te liggen maar wel erg irritant. Dit is overigens het eerste spel waarbij ik het idee heb dat de massa van een wagen een integraal onderdeel va de besturing is. Zo levert een S-bocht soms onbedoelt een 'scandinavian move' op. Ook rijd elke auto echt totaal anders. Dit had Forza ook, maar ik heb het idee dat de verschillen bij GT4 groter zijn. Zo is het verschil tussen een Integra Type-R en een Lotus enorm. Het is nog wat vroeg om te oordelen, maar het lijkt erop dat als je je raceskills wilt opkrikken je GT4 moeten kopen voor de licences. Je leert er echt van, je wordt keihard afgestraft als je dat ene bochtje niet perfect maakt. Maar voor het racen zelf lijkt me Forza beter. Meer tegenstanders, schade en natuurlijk je zelf-besticerde ride. Nu ik GT4 speel merk ik pas echt op hoe gezegend ik ben met een eigen playlist in Forza. Ik ben aan het orienteren op een racestuurtje. Zijn er stuurtjes die ik zowel op een PS2 als een Xbox kan aansluiten? Hoe duur is zo'n GT4 stuur + stoel (zo'n JPRaceGamers ding)?
Zo'n JPRaceGamer's ding () is: Stuur: 135,- Playseat: 280,- Totaal: 415,- Er zijn stuurtjes die je op zowel de Xbox als op de PS2 kunt aansluiten, maar dat is vaak zonde van je geld. Die stuurtjes zijn vaak kut, en geven geen grotere race ervaring, iets wat ze wel zouden moeten doen. En je probleem met zwarte strepen... Is het alleen bij GT4? Dan ligt het aan de game, is het bij alles, dan is het of je PS2, of de SCART. Dan moet je misschien een RGB-Kabel kopen voor 10,-, dan is waarschijnlijk het probleem met je beeld verholpen, + alles ziet er wat scherper uit.
Ik zit nu een beetje forza te spelen enzo, en nu een nieuwe hood en spoiler enzo gekocht, maar ik geloof dat er iets mis is met de game, want ze blijven namelijk beide ZWART met ribbeltjes, ipv gewoon een gekleurde versie. Ook wanneer ik apply paint doe op de beide onderdelen, dan nog blijft het zwart met ribbels. Hoort dit zo? (lijkt me niet want is erg lelijk) Of is dit een bekend probleem en zo ja, is het dan op te lossen!?
Het hoort, sommige kappen zijn van Carbon, lichter dus. Carbon is het zwarte 'geblokte' materiaal. Niet alle kappen/spoilers zijn van carbon, licht er maar net aan welke auto je pakt.
* Kickt Ik heb weer wat photo-mode pics gemaakt. Vorige keer had ik ze eerst op mijn Memory Card gezet, en toen op mijn mp3 speler, maar toen ging er nogal wat kwaliteit verloren. Nu heb ik ze direct op mijn mp3 gezet, en zie hier het resultaat: (het zijn er wat weinig omdat mijn mp3 al snel vol zat, er stond namelijk nog een shitload aan muziek op ) Ik ga binnenkort m'n hele mp3 leeg gooien, en hem vervolgens weer vol douwen met pics, vele mooiere, want de hierboven getoonde pics waren niet van super kwaliteit
ff een vraagje. Ik zit nou zo Forza te spelen en elke keer al tune ik men auto dan lich ik altijd 15 seconden voor op de mijn tegenstanders in elke race en dan staat de difficutly nog wel op hard :{ IK vind dit namelijk niet leuk want ik wil wel een beetje een spannende race rijden en niet gwn makkelijk het uitspelen. Iemand tips hoe ik dit kan veranderen ???
Het is toch juist de bedoeling dat je je auto upgrade :{ waarom zit dat er anders in. en wat bedoel je met dat laatste ?? Ben nog niet zo lang bezig met het spel en ben dus nog niet zo ver. Rijd nu met mijn Audi TT en bij de start rijd ik altijd gelijk weg van de andere Audi TT etc..