1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon eventjes geduld hebben...

In het begin van de game is alles sowieso makkelijk en moet je gewoon zoveel mogelijk geld verdienen en lekker voor jezelf racen.

Als je later bij de Championship- en de Endurance races bent, dan krijg je pas gevechten, als je alleen maar met racebakken enzo mag. _O_

2. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik zelf ook nogal vaag. het tuning gedeelte zit er toch niet voor niets? Bij NFSU kun je ook veel upgrades in je auto stoppen en daar upgraden je tegenstanders je wagen ook. Vind het ook erg jammer dat de tegenstanders geen stickers of spoilers op hun wagen zetten

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je een Audi TT in de S klasse hebt, dan snap je het spel volgens mij niet (om maar een voorbeeld te noemen).

4. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Als een tijdje niet in dit topic geweest.

Mijn GT4 vooruitgang:
    Met een AC Cobra (500 pk) heb ik een championshipje gedaan. 25 rondjes N-Ring (8 minuten per ronde) , 95 rondes Paris Opera (rond de anderhalve minuut), 99 ronden Monaco (1:45 ofzow) en 35 rondjes Le Mans (rond de 4:10). Zulke races doe je niet met B-spec, je nodigd een vriend uit :+ . B-spec is voor losers. Samen met Remon hard wezen racen, alle tijden in een excel bestand bij gehouden. Leverde nuttige data op. Zo was ik in Monaco veel langzamer dan Remon (merk wel op dat ik deze baan nooit gereden had en Rempon hem al lang en breed kende). Onze vrij rondes (zonder pitten enzo) verschilde gemiddeld bijna 6 secondes! Op Le Mans hadden we 3 tijden onder de 4:10 neergezet. Waarvan ik er eentje had. Ook lagen onze gemiddelde best dicht bij elkaar.

Vraagje over een fotomode: ik krijg de foto niet naar m'n USB :mad:. Het lichtje van mijn USB stick brand, en als ik naar de foto lab ga en m'n foto op USB wil zetten dan zegt ie dat ie geen USB geheugen kan vinden :confused: . Puur toeval, zonder het van JPRaceGamer te weten is mijn enige foto ook van een... Race Alfa Romeo die een DTM look heeft. Ik heb hem met vlammen natuurlijk :).

Minpunten van GT4:
    - geen duidelijke garage like Forza
    - geen zoekoptie in de garage zodat je snel de auto krijg die je zoekt
    - te lichte restricties
    - ideale versnelling word aangegeven, wel handig maar de verleiding is groot om dat als referentiepunt te gebruiken ipv de baan
    - een Pagani kan geen andere spoiler, die hebben het superhard nodig O-) !
    - RUF is een nepmerk
    - waar zijn de 2 meest legendarische automerken van Europa, met de grootse racegeschiedennis? Waar zijn Porsche en Ferrarie
    - wel 5 race Honda NSXen maar geen BMW 8-serie
    - bij een race van 3,5 uur hoor je af en toe hetzelfde nummer

Pluspunten:
    - de orginele circuits zijn vet
    - veel auto's
    - leuke missies enzovoorts naast het racen
    - ziet er goed uit
    - fotomode owned
    - wagens van 1866 die op een 400 meter dragstrip een 1 minuut 54 neerzetten _O_
    - endurance is ook echt endurance, in tegenstellig tot Forza. Daar is endurance 2 rondjes extra :)

5. JeePee

JeePee Guest

1- Jawel hoor :) Boven aan je garage kan je het land van het merk invullen. Daarna kan je het merk invullen, en krijg je alle auto's die je hebt ;)
    2- Gehehe, meestal hoor je later te remmen hoor ;)
    3- Is dat een minpunt :p

Over die memory stick krijg je nog wel ff informatie, maar ik moet nu eten.

Edit:// Wanneer ik een foto maak, zet ik hem direct op mijn USB stick. Je kan bij het maken van een foto kiezen uit 'Memory Unit 1', 'Memory Unit 2', of 'USB flashpoint'. Bij het maken van een foto zit mijn mp3-speler er gewoon in, en zet ik hem dus nooit op een Memory Card, maar meteen op de mp3-speler.
    Een ander probleem kan zijn dat:
    - Je USB apparaat het sowieso niet doet
    - Dat je hem in USB-poort '2' gedaan hebt. Sommige apparaten werken alleen in poort '1' (de bovenste)
    - Je USB-apparaat vol zit, maar meestal krijg je nu een bericht dat hij wel gewoon vol zit, in plaats van dat hij het niet kan vinden.

Heb je trouwens alle 80 licence-tests al op goud?

Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2005
  6. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    1) ik bedoel de garages op de manier van dealers. Stel ik zoek Europese auto van voor 1990 en ik wil als eigen eis dat ie minstens 200 pk heeft. Het zoeken is dan behoorlijk trail n error.
    2) Dat is m'n punt juist. Soms ben ik geneigd om te remmen '30 meter nadat het knipperen is begonnen' bijvoorbeeld.

Over USB stick: die optie van meteen opslaan heb ik ook geprobeerd. Misschien is het toch de verkeerde poort ofzo, maar daar heb ik volgens mij ook op gelet. Ik zal kijken of een andere USB poort het wel doet.

In het begin wilde ik zoveel mogelijk licences halen. Gewoon dat ik ze heb. Ik moet nu ongeveer de helft van de laatste serie licences halen. Daarna ga ik kijken voor zilver. Misschien lukt een enkeling goud me, maar ik verwacht niet dat ik ze allemaal haal. Volgens mij ligt de moeilijkheidsgraad van goud soms hoger dan die van welk spel dan ook.
    Ik ga eerst zorgen dat ik het spel 25% uit heb gespeeld zodat ik endurance races kan gaan doen. Nog steeds is mijn streven m het spel zo veel mogelijk uit te spelen zonder een meter B spec gebruikt te hebben. En ik zoek nog wat vette auto's voor de foto mode. Heb nu zo'n 4 bladzijdes aan autotjes.

Deel Deze Pagina