1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    je kan in het begin kiezen uit alle auto's. Maar je kan ze niet allemaal kopen (dan moet je ze winnen) en natuurlijk kan je ze niet allemaal betalen :+
     
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza: Betere Graphics en waarschijnlijk ook betere Online Play.

    GT: (Veel) Uitegbreidere keuze in Auto's / Meer Licenties.

    : Mijn Mening. ;)
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    je vergeet in beide spellen wel heel veel pluspunten...mjah
     
  4. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch is de online modus het belangrijkste in een game, je kunt beter een goede mp hebben dan een sp. Bij de PS2 waarscheinlijk niet omdat de online service van de PS2 zuigt.
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff..ik ga een beetje een hele Lijst opnoemen met +punten..:{ Komop zeg..:p
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    @ Jaspero,
    geduld, hij komt wel
    en dat is niet waar, maar jou mening. Zoals ik al zei: zo'n 95% boeit de online-modus niks.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2005
  7. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de online service van de PS2 net zo goed zou zijn als xbox-live dan zo het hen wel boeien.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  8. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    De online modus is een belangrijk aspect op het gebied van langertermijn zonder xbox-live zou ik nu ook geen HALO 2 meer spelen. En online spelen is gewoon veel leuker dan de SP je weet niet wat je mist. Daarom denk ik dat FORZA duidelijk beter gaat zijn dan GT4. Alle games worden online gespeelt, dan zie je maar hoe belangrijk het is, dus GT4 mist het belangrijkste onderdeel van een GAME.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zal heus wel iets bedacht worden dat je tegen mensen van je eigen niveau rijdt hoor...
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    @ Jaspero,
    Wat zeg ik nou. Over enkele maanden komt de add-on waarmee je online kan. Als je een beetje technisch bent kan je nu met X-link Kai ook al online. Alleen ik heb daar nu geen behoefte aan, vanwege de lange offline levensduur. Als de add-on er is, heb ik GT4 waarschijnlijk nog geen eens uitgespeeld. Zelf ben ik ook iemand die games niet koopt als ze niet online zijn. Maar voor GT4 maakt dat echt niet uit.
    En je zegt dat een game beter een goede online dan offline moet hebben. Wat denk je nou zelf dat beter gaat verkopen....Een game die alleen online is, of een game die alleen offline is. Nou zoals de cijfers al spreken: 6 van de 100 mensen kopen de online game. De overige 94 mensen kopen de offline game. Dus de SP is wel degelijk belangrijker. Maar ik ben eigenlijk wel blij dat de add-on wat later komt, omdat ik anders heel wat leuke dingen in de SP-mode gemist had.
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat hadden ze al eerder gezegd volgens mij. Maar als je neit zo goed word dan heb je natuurlijk altijd die oefen mode. Die zit er bij GT4 toch ook niet in?
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Oefenen doe je toch gewoon offline??

    @ gaming 4 ever,
    Er zit wel een ferrari in GT4: genaamd 'Aprillari' Ze hebben idd geen licentie van die bak, maar de optreksnelheid klopt, de topsnelheid klopt en de bochtensnelheid klopt allemaal met dat van de Ferrari F40. Het enige wat anders is dan in het echt is de naam op de achterkant van de auto. Verder is het gewoon een F40. Trek dat pluspuntje er dus maar weer af }:]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2005
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    JPRaceGamer ik heb je posts al een paar dagen gevolgd (yah i'm stalkin you), maar werkelijk zoveel onzin heb ik nog nooit gezien. Ik hou het dan ook nu maar even bij je recente opmerking, want als ik de rest van je opmerkingen moet afhandelen ben ik morgen nog niet klaar.

    "Bij FM krijg je nu van die mensen die nog geen meter offline hebben gereden en meteen online gaan (en er dus geen klap van kunnen) waardoor ze nooit echt een goede "feel" voor de game krijgen, en de serieuze mensen van de baan beuken. "

    De goede "feel"??! Aangezien jij da Masterr van GT4 bent, zal je uiteraard gelijk weg scheuren want oeh je bent zo geweldig en zo goed.
    Kom op man ff serieus nadenken voor je zulke belachelijke dingen zegt, en die mensen zullen dus werkelijk 'nooit' de goede 'feel' (feeling) krijgen? dus ik zal het waarschijnelijk nooit zo goed kunnen als mensen zoals jij??. Oeh het is wel erg met je gesteld als je zo over ons (aankomende) FM spelers denkt. Geef gewoon mensen de tijd om een spel door te krijgen, want dan kan iedereen vooruitgang boeken. ;) Oftewel dit heeft niks te maken of FM of GT4 beter is he slimpie, dit zijn dan ook gewoon waaniedeeen die jij ter plekken verzint om GT4 beter/stoerder (zover dat nu al kan want FM is dus nog niet uit) te laten lijken.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Dit geld niet alleen voor deze twee games, maar bijv. ook voor DTM2
    En als jij GT4 hebt, post dan is ff wat tijden, en dan zullen we zien wie er een grote bek heeft.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2005
  15. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is natuurlijk ook bullshit _0/
    Hoe vaak wordt er niet over games geklaagd dat er geen echte licenties inzitten. Zeker bij zulke spellen draait het daar gewoon om. Zo kunnen de makers Forza ook wel volstoppen met 800 auto's die ergens op lijken.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    dan wil ik wel is een keer een wedstrijdje Rallisport Challenge tegen je doen, dan hoor ik je anders piepen. ;)

    Maar goed ik hou me er voor de rest buiten. Het gaat eigenlijk nergens over aangezien FM nog niet uit is maar het is wel vermakelijk genoeg om te blijven kijken naar zinloze posts zonder inhoud. _0/
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    GT4 heeft dan 716 gelicenceerde auto's en 1 auto (die de meeste niet eens kunnen winnen) die ergens op lijkt. Overdrijven is ook een vak hea [JeLL!e] HALO

    @Excess-Denied ,
    Mag het misschien iets realistischer :+
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik snap eigenlijk niet waar iedereen al die weisheiden over Forza vandaan haalt. Bijna niemand heeft Forza hier al gespeeld en die hem gespeeld hebben (waar onder ik), hebben en build van al meer dan 1 jaar oud die helemaal niet representatief meer is.

    Hoe kunnen jullie Forza nu al met GT4 vergelijken (de rijeigenschapen bedoel ik) terwijl niemand Forza nog gespeeld heeft.

    Hoe kun je de sfeer tussen beiden vergelijken en het realisme terwijl niemand dat nog van Forza weet?

    Welke van beide uiteindelijk realistischer is is toch moeilijk te zeggen aangezien de meeste hier nog nooit auto hebben gereden laat staan in een Ferrari, Porsche, BMW etc over een circuit hebben geraced.

    Ik zou zeggen wacht gewoon tot dat Forza een maad of 2 uit is dan kunnen de GT4-fanboys em de Forza-fanboys wel verder vergelijken want dit topic gaat eigenlijk nergens over. Het gaat er puur over dat de een gelijk wil hebben dat GT4 beter is en de ander dat Forza beter is terwijl een van de spellen nog niet een uit is en dus ook nog niet ddor iemand gespeeld is :{
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vind dat er al genoeg screens en movies zijn die het uiteindelijke concept van FM weergeven. Er is ook al heel veel over Forza bekend, dus vergelijken in deze tijd kan opzich geen kwaad. Natuurlijk klopt niet alles, en kan dé discussie pas gevoerd worden als FM in de schappen ligt, maar het is best reeel een leuk om daar nu al over te discuseren.
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tenminste eens nuttige posts verstuurde ;) want zoals ik in de eerste post zei, wil ik graag wat onderbouwde meningen en niet alleen maar zeggen hoe goed je wel niet bent in GT4 en niks postitiefs kunnen zeggen over Forza.

    Je kan toch wel bijv. screens vergelijken en de features vergelijken en zeggen welke game jouw leuker LIJKT. Zolang je maar een klein beetje objectief blijft en een beetje fatsoenlijk en respectvol moet het best kunnen.
    Jammergenoeg zitten hier een paar mensen alleen maar posts te maken waarmee ze eigenlijk zeggen: GT4/Forza is beter en meer niet, nooit eens wat nuttigs of logisch, maar alleen maar dat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina