JPRaceGamer ik heb je posts al een paar dagen gevolgd (yah i'm stalkin you), maar werkelijk zoveel onzin heb ik nog nooit gezien. Ik hou het dan ook nu maar even bij je recente opmerking, want als ik de rest van je opmerkingen moet afhandelen ben ik morgen nog niet klaar.
"Bij FM krijg je nu van die mensen die nog geen meter offline hebben gereden en meteen online gaan (en er dus geen klap van kunnen) waardoor ze nooit echt een goede "feel" voor de game krijgen, en de serieuze mensen van de baan beuken. "
De goede "feel"??! Aangezien jij da Masterr van GT4 bent, zal je uiteraard gelijk weg scheuren want oeh je bent zo geweldig en zo goed.
Kom op man ff serieus nadenken voor je zulke belachelijke dingen zegt, en die mensen zullen dus werkelijk 'nooit' de goede 'feel' (feeling) krijgen? dus ik zal het waarschijnelijk nooit zo goed kunnen als mensen zoals jij??. Oeh het is wel erg met je gesteld als je zo over ons (aankomende) FM spelers denkt. Geef gewoon mensen de tijd om een spel door te krijgen, want dan kan iedereen vooruitgang boeken. Oftewel dit heeft niks te maken of FM of GT4 beter is he slimpie, dit zijn dan ook gewoon waaniedeeen die jij ter plekken verzint om GT4 beter/stoerder (zover dat nu al kan want FM is dus nog niet uit) te laten lijken.
Laatst bewerkt: 2 apr 2005