1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hoor, veel mensen denken/zeggen altijd dat GT4 groter is dan Forza in de SP omdat ze meer auto's/circuits hebben, maar als je het aantal events ziet etc. dan is het allemaal even groot. Er zijn zelfs best veel sites die zeggen dat Forza groter is en een meer van soort RPG-career mode hebt.;)

2. JeePee

JeePee Guest

Dan betekent het dus dat veel events in FM hetzelfde zijn.

Maar vergeet niet de 3 24h's races in GT4. Als je die hebt uitgereden ben je nog maar 0.4% verder in het spel

3. Stoffel

Stoffel Leon Topsport

Leuk Bevonden:
    0
    24h races zijn wel gaaf. Zit dit ook in Forza ? Zo ja, hoe is dit uitgewerkt ? Zou mooi zijn als je online met meerdere mensen kunt afwisselen. Stints van een uur en dan de volgende.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er zitten wel endurance races in FM maar of ze ook 24h duuren weet ik niet.Ik zelf vind races van 2 uur wel genboeg en zit niet te wachten om 4 uur of meer achter elkaar te racen :)

5. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een racegame maakt dan zijn events vaak hetzelfde. Ik heb in ieder geval nog nooit iets anders gezien dan race-events in racegames. Misschien dat jij racegames hebt waarin je moet schieten? Ik niet.

Waar ik ook moe van word is al dat fanboy gedoe. De PS2 fanboys zijn het ergste van het groepje. En niet alleen JPRaceGamer hoort bij die irritante fanboys. Er zitten zat mensen bij mij op school die zich zo bij hem kunnen aansluiten.

PS2 is altijd het beste en Xbox sucks. Iets anders hoor ik nooit. Er is iemand een keer bij me komen spelen op de Xbox en toen had hij in ieder gavel niet meer dat ego gedrag dat hij daarvoor had.

Zelfs als Forza helemaal niet in de buurt van GT4 komt zal het vast en zeker een goed spel zijn. Waarom moet een spel altijd een ander spel overtreffen als het leuk kan zijn zoals het spel word?

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    He he, eindelijk komt onze heilig man langs. Stop de fanboys, stop de fanboys!

7. JeePee

JeePee Guest

Ik bedoel met hetzelfde, dat je vaak met dezelfde auto's over dezelfde circuits moet rijden. Omdat GT4 meer auto's en circuits heeft, heb je dus meer verschillende "cups".

ennuh.....ik speel ook xbox hoor

8. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Thank you sir! Ik ben al dat eeuwige ge-ik-ben-beter ook meer dan zat. Ieder zijn ding. Zulke mensen respecteer ik meteen, fanboys laat je links liggen. Blij te zien dat er nog genoeg van jou soort rond lopen Robbertje, keep up the good work.

Geniet nou gewoon maar van je games en hou in aub op met die boelsjit-competitie.

9. JeePee

JeePee Guest

Er zijn gewoon mensen die van competitie houden, waaronder ik :+

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. ga mij nu maar niets vertellen wat ik al weet... :eek:

en als ik zo lees op het net gaat gt 4 helemaal niet online :D :D :D

bye bye

fanboy...tje _0/ _0/

+ jij bent een lachertje als je zo oordeelt over een filmpje van Forza _0/

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Doe nou eens normaal tegen elkaar.
    We blijven niet aan het waarschuwen.

13. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: speel jij nog xbox ook??waarome heb je dat ding uberhaupt als je de spellen die dr op uitkomen hele tijd zit af te zeiken??

14. JeePee

JeePee Guest

GT4 is al online _0/

15. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jo beter veel popups dan helemaal geen detail in een spel.....(gt4 anyone) door veel detail krijg je nog een beetje snelheids gevoel

16. JeePee

JeePee Guest

en dat heeft GT4 niet.... :confused: .
    Geen een racegame in mijn collectie heeft meer snelheidsgevoel dan GT4.

17. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ai ai ai....zal je toch meer spellen dan alleen gt4 moeten gaan aanschaffen, want je mist wat!!

18. JeePee

JeePee Guest

DTM 1, DTM 2, Colin Mcrea 3, Richard Burns Rally, A2racerGoesUSA, F1 career challenge, Formula one '00, Formula one '04, GrandPrix2, GrandPrix3, MotoGP3, Gran Turismo 3 A-spec, Gran Turismo 4, Exsessive Speed, Suzuki eXtreme Racer, PGR2,

nog meer, maar die weet ik zo ff niet uit m'n hoofd.....

Als je bij GT4 dak-of-bumper view gebruikt, dan weet je echt niet wat je overkomt. (moet natuurlijk wel het geluid aan staan O-) )

Voor degene die nog nooit een blik op GT4 hebben geworpen zal ik wel ff een filmpje probereen te plaatsen...

Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2005
  19. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Het geeft niet hor, maar je had hier eerder (of in een andere thread) gepost dat je pgr2 niet had 8) en daarom niet meedoet aan de pgr2 competitie. Maar omdat je 'm nu 'ineens' :p wel hebt kun je gerust meedoen aan de pgr2 competitie.

20. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooie race collectie, maar het snelheids gevoel overtreffen van die spellen is nu ook weer niet zo moeilijk (moet je burnout 3 eens spelen al zal forza die snelheid ook wel niet overtreffen).

Maar omdat ik nog niet weet hoe forza precies gaat worden....houd ik 't ff voor gezien over forza, omdat ik eerst dat spel in m'n handen moet hebben voordat ik over forza goed kan oordelen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina