Hm ben het er op zich wel mee eens dat het mooier was geweest als ze erin zaten.
Maar een kleine moeite is het programeren van dergelijke mensen ook weer niet. Tenminste niet als je ze een beetje realistisch wil laten bewegen/handelen etc. Dus in dat opzicht heb ik liever geen pitscrew dan een pitscrew die als een paar houten klaasen bewegen.
Maar dit zijn ook een beetje mierenneuk situaties. Uiteindelijk zal een spel niet plots goed worden alleen maar omdat er mensen bij de pitsstop staan.
Het gaat tenslotte om hoe de wagens straks reageren op de circuits, hoe de ai van de tegenstanders is.
En in het opzicht van de ai denk ik dat Forza straks een streepje voor heb.
De ai van GT4 vind ik persoonlijk namelijk op zijn zachts gezegd een beetje bagger.
Uiteindelijk is het denk ik echter heel simpel, als je de mogelijkheid heb. Koop ze allebei
Beide spellen zullen hun plus en minpunten hebben.
GT4 heb ik en vind ik erg tof, auto's reageren goed. Veel mogelijkheden kwa tunen etc, veel banen en zeker veel auto's. En voor een "verzamelaar" als ik is dat zeker een pluspunt.
Maar Forza komt ook in mijn collectie. Veel overeenkomsten maar ook aardig wat verschillen, andere tuning mogelijkheden (meer optische tuning) schade etc.
Welke uiteindelijk beter is maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, ik denk dat als je bij beide spellen,
wanneer forza uit is, de plus en min punten afweegt ze elkaar niet veel zullen ontlopen.
Klik om te vergroten...