1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk, uiteraard is GT4 beter :{
    Die track is echt veel te smal, jij kan wel zeggen dat het zo perfect is (er is natuurlijk niets fout aan GT4), maar in het echt is de Nurburgring echt wel breder hoor JP _0/

2. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat plaatje van GT4 is een render :p en das typisch GT, die maken graag mensen lekker met replay filmpjes, replay plaatjes en andere dingen die gewoon niet ingame zijn. Gelukkig doen de mensen van Forza dat niet die laten gewoon zien hoe het spel eruitziet zoals je mischien wel hebt gezien in de ingame filmpjes. Het viel mij dan ook op dat voor de GT4 launch er zo weinig ingame filmpjes waren, en zoveel replay. Maar goed.... dat zal wel een reden hebben... :p en ik weet die reden wel.

4. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    JP geeft het maar op. Je weet inmiddels zelf ook wel dat Forza beter wordt dan GT4. Dit begint gewoon een beetje zielig te worden. Heb je een xbox? Ik hoop van niet voor je, want dan heb je GT4 voor niks gekocht. Je gaat GT4 echt niet meer aanraken als Forza uit is.

Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  5. JeePee

JeePee Guest

Ik zou Forza niet eens kopen, omdat ik GT4 al heb. Zoals ik al vaker gezegt heb; schade boeit me niet, omdat ik er zelden af ga, online boeit me niet, omdat als ik het spel heb uitgespeeld de add-on allang verkrijgbaar is, ik houd van circuits en auto's, en GT4 heeft die dingen verruit in de meerderheid. Een super pluspunt van GT4 ten opzichte van Forza is het almachtige Logitech Driving Force Pro stuurwiel, waar Forza nooit aan zal kunnen tippen. De tune-opties in Forza boeien me ook niet, ik hou er gewoon niet van om in een "real driving simulator" je bak een beetje op te gaan lopen pimpen. Geef mij maar de motor-tune opties waarvan GT4 er meer dan genoeg heeft. Ik ben ook een enorme formule 1 fan, en is er een F1 auto in Forza te bekennen......nee dus. Forza slipt te veel, nurburgring in FM heeft compleet de verkeerde sfeer, net zoals tsukuba, een circuit die Forza gewoon van GT4 gejat heeft. En ik mis nog iets, waar zijn de 24h uurs races van Le Mans en nurburgring te vinden in Forza......dé echte uitdagingen.

GT4 is ook veel minder eentonig dan FM. Als je in GT4 genoeg hebt van de asfalt races, ga je gewoon lekker rally of ijs rijden. Dat zorgt voor een lekkere variatie in het spel, terwijl je bij forza een rallyspel in je disc-lade zou moeten douwen.

Ik prefereer GT4 in zowat alle opzichte tegenover FM, en zolang ik GT4 in mijn bezit heb, zal het moeilijk worden om een anders spel te gaan spelen, zeker geen FM...

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JP, waarom zei je net dat de Nürburgring Nordschleife bij FM leeg was als het een 60% versie is;) (en nu niet zeggen dat ze in de volledige versie er niet veel bomen meer bij kunnen maken, want je zei een paar posts geleden dat ze dat wél bij GT4 hadden gedaan;))

Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  7. JeePee

JeePee Guest

Omdat ik een filmpje gezien had, die al wat nieuwer was dan dat plaatje, en waar ze nog steeds ontbraken, of pas verschenen als je er naast reed _0/

8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Kapsones!!!
    En bij GT5 als je je auto wél kunt tunen zeggen hoe mooi het is.
    Niet zoveel als Forza;)
    Dat noemen ze realisme }:]
    Laguna Seca bij GT4 ook, het ligt gewoon aan de tijd waarnéér ze het circuit namaken;) (Bij Forza de Nurburgring blijkbaar in de herfst en dan is het wél de goede sfeer)
    GT4 moet toch realistisch zijn, waarom wordt het dan niet donker;)

9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje bedoel ik ook;) (die is pas 60%)

10. JeePee

JeePee Guest

Ik had GT4 niet gekocht als het ala NFSU2 was
    Slippen in Forza is geen realisme meer
    Weet je zeker dat het niet donker wordt

11. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens dude. heb je top gear wel ns gekeken jpracegamer??vast wel. heb je die ''stig'' ooit zonder een beetje slippen door een bocht zien gaan??hij probeerd, lukt ook heel goed, om niet te slippen, maar lukt gewoon bijna niet als je tot het uiterste gaat. zonder slippen is bijna onmogelijk _0/ . werkelijk ALTIJD met piepende banden door de bocht enzo. pgr2 vind ik daarom meer arcade dan realisme. k had het namelijk heel snel onder de knie, nie om op te scheppen hoor :9 , omdat je heel makkelijk remt en zonder slippen door een bocht kunt. je kan hooguit wegbreken als je te snel weer gas geeft. ik weet alleen niet of dat ook bij gt4 is. ik zal hem vandaag ff testen, en laat dan ff weten wat het is. en ik zal zo objectief mogelijk blijven O-) ;) .

12. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    weet jij dat het donker wordt dan

13. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tsukuba gejat van GT4? Denk het ook, net alsof ze niet jaren geleden begonnen zijn met de ontwikkeling _0/

Je kan inderdaad beter een rallyspel in je Xbox doen, dan heb je namelijk een veel betere game dan een extra rally-mode _0/

En als je Forza toch niet leuk vindt en alleen maar afzeikt, ga dan ook maar weg uit deze threads _0/

14. JeePee

JeePee Guest

Moet je wel de hulpmiddelen uitzetten hea

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ehmm...bij PGR2 was het juist de bedoeling om zo veel mogelijk door de bochten te glijden hoor _0/

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de kudos, het is niet sneller, maar laten we het bij FM en GT4 houden;):9

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij PGR2 is het ook sneller om door de bochten te slippen.Maar laten we het idd bij Forza houden O-)

18. JeePee

JeePee Guest

Ooit een driftende F1/DTM auto op pole zien staan....het is nooit sneller om driftend door een bocht te gaan, alleen maar leuk

19. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz.... misschien hadden we het over PGR2;)_0/
    @ TimNL, het is NIET sneller om slippend door de bochten te gaan;)

ontopic...

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In echt is het niet sneller, in de meeste racegames is het niet sneller maar bij PGR2 is het wel sneller omdat het arcade is :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina