Ik had een ontzettend lange post geschreven, die zo'n beetje elk punt van jou weerlegd. Maar helaas, mijn PC crashte en ik heb geen zin opnieuw te beginnen.
Ik kan er gewoon niet bij dat je zo'n plaat voor je kop hebt, dat je niet 'open' naar een andere titel kunt kijken. Haal die GT4 discs uit je oogleden en probeer eens Forza te zien, zoals Forza is. Geen GT4 op de Xbox, maar Forza op de Xbox. Misschien, heeeeeeeel misschien heeft het spel wel iets te bieden, waar de almachtige heren van Polyphony niet ook mee op de proppen hebben kunnen komen. Misschien zelfs niet, maar kan het spel je alsnog boeien met de dingen die het WEL goed doet. Het is o zo makkelijk om dingen die GT4 zo goed doet op te noemen, en vervolgens aan te nemen dat ze in Forza minder goed zijn. Tja, heb jij de final build al gespeeld? Ik niet iniedergeval. I wish!
Bijzonder verhelderend om te zien dat jij zo goed in de toekomst kunt kijken!
* Forza krijgt geen goed stuurtje? Fanatec lijkt met een alleszins redelijk alternatief te komen. *Tune-opties boeien je niet? Maar die van GT4 vind je wel ok. Forza heeft ze ook, maar meer en naar het lijkt uitgebreider (misschien zelfs beter...ooooohhh). Lijkt me niet verkeerd, toch? * GT4 heeft 1 ongelisenceerde F1 auto in het spel. Yiehaa! Ik hoef nooit meer een F1 spel te kopen, GT4 verhoord al mijn gebeden als F1 fanaat.
Blaat blaat blaat. Moe word je er van. Weet je wat? Koop het spel vooral niet, speel GT4 wat op zo'n beetje alle punten beter is. Laat het spelen van Forza dan maar aan ons over, aan ons onwetenden. Die liever een inferieur product spelen, wat saai, absoluut niet verfrissend en vooral ook geen 'totaal product' is, met online play, diepgaande physics en gameplay, een uitdagende A.I., meer dan genoeg auto's en banen, een uitgebreide careermode, met Ferrari's en Porches (ach, domme auto's natuurlijk die niks betekenen in de auto racerij), met een naar het lijkt alleszins redelijk stuurtje (het Fanatac stuur), met een schademodel wat veel realistischere crashes en vooral botsingen oplevert. Etc, etc, etc
Wij spelen dat inferieure spel dan wel. Veel plezier met GT4!
Klik om te vergroten...