het grootste probleem is het hypen van de games denk ik, ik volg nu ook het meeste nieuws niet meer omdat ik dan verwachtingen krijg die het spel toch niet kan waarmaken. Kijk als je verwacht dat je een compleet realistische rijervaring krijgt als je gt4 koopt dan vind je het spel waarschijnlijk tegenvallen, maar ik denk dat gt4 behalve een goed racespel ook is bedoelt om je wat te laten zien van de autogeschiedenis en het daarom ook andere mensen zal aanspreken dan alleen de die hard racers. Verder vind ik dat er iedere gt wel weer wat is verbeterd, het zijn dan meestal kleine dingen maar ze zorgen wel voor een betere sfeer. Ik ben vooral erg te spreken over de pitstops met pitcrew want daar zat ik al vanaf gt1 op te wachten en de suport voor de dfp. Verder zijn er natuurlijk ook nog steeds een aantal punten om te verbeteren zoals de ai en de aanduidingen van de races (je kan niet altijd makkelijk zien met welke auto je een race mag doen voordat je in het race scherm zit) Maar ik vind het in ieder geval een topspel waar ik nog een hele tijd plezier van zal hebben.
Laatst bewerkt: 15 apr 2005