1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

GT4 slipt trouwens helemaal niet veel, kijk maar eens naar mij eerste of tweede filmpje...

2. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk kun jij ook wel wat beter rijden als die gozers in de filmpjes, maar we zullen het zien...

3. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Vette filmpjes JP! Nette rondes ook ^^. Zo'n stoel met stuur lijkt me egt vet. Maja dat kost ook wel wat gok ik. Ik hou het nog wel ff op mun controller :+.

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Aah... waarom doet yousendit.com het nooit bij mij? :mad: :confused:

5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd mooi rondje gereden. Ik heb er wel respect voor dat je het met dat stuurtje doet want ik zuig er echt mee. Ik ben bij een vriend van me wezen racen en hij heeft zelf een racestoel en ook de DFP erbij, maar ik bak er echt niets van. Ik zat in zo'n pauper stratencircuit met allemaal scherpe bochten en smalle straatjes dus daar heeft 't ook een klein beetje aan gelegen, maar ik kan er nog niet echt mee omgaan. Het is vast ook een kwestie van gewenning, maar ik heb er ook geen 150 euro voor over.

6. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    @jpracegamer

Mooie filmpjes hoor alleen misschien de volgende keer iets dichterbij filmen.
    Voor de rest wat hoor ik voor vage rits :eek: (edit) het was je stuur _O_
    IK wil ook nog kwijt dat gt4 volgens mij echt een perfect snelheidsgevoel heeft en niet zoals pgr.
    Zelf schrok ik ook van de graphics ....(positieve zin);)

7. JeePee

JeePee Guest

1) Hoe bedoel je. Moet ik dichterbj filmen en dan uitzoomen, of gewoon nog verder inzoomen??
    2) Ja, dat klopt. Als je snelle stuurbewegingen maakt gaat hij tegensturen en krijg je dat geluid. Het viel nu extra op omdat de camera naast m'n DFP staat.
    3 ) Ik ook toen ik het voor het eerst speelde :p

8. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0

Wat vind je zelf van het snelheidsgevoel van project gotham racing 2???
    1 iets verder inzoomen

9. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik wist niet dat de ps2 zulke mooie grapichs aankon! En dan te bedenken dat Forza nog mooier wordt...

10. JeePee

JeePee Guest

Ik ga nu een filmpje maken van een "Dodge Viper SRT-10" door de straten van "Hong Kong". Dan zul je pas zien wat de PS2 écht in z'n mars heeft.

@ Boessie3,
    het snelheidsgevoel van PGR2 is redelijk vergelijkbaar met dat van GT3. Misschien is dat van PGR2 iets sneller.
    In het filmpje wat ik nu ga maken, ga ik m'n camera iets dichterbij zetten, en dan uitzoomen. Want als ik alleen in ga zoomen, mis je nogal wat van de HUD. Misschien dat wanneer ik hem dichterbij zet de kwaliteit ook wat omhoog gaat en je het beeld gewoon groot kan afspelen.....we shall see.....

Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2005
  11. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nou jpracegamer, respect voor je stuurmanskunsten hoor ;) _O_ . k had nurnburgring bij me vriend gedaan. vond uhm erg vet, maar omdat hij het spel nog maar net had, en ik het voor het eerst speelde, gingen we er best vaak naast. als ik zag hoe jij dr overheen scheurde, damn zeg. zal vast veel oefenen zijn natuurlijk. en graphics vond ik al goed. en gameplay ook, van gt4 dan he. ik heb zeer mijn twijfels of forza gt4 kan overtreffen. misschien vind ik dat, omdat ik meer van de gt4 gameplay houd. want daarbij ku nje echt heel hard door een bocht scheuren, wat ik bij forza nog nooit heb gezien. dan ga je altijd slippen. we zullen zien........

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik hoorde ook allemaal geluiden alsof er een toets ingedrukt werd ofzo of kan dit aan mij liggen?? schakel je handmatig of met automaat? heeft de DFP eigenlijk een pookje om te schakelen of van die flippers aan de achterkant? En als het een pookje heeft is het dan zo'n pookje zoals ik heb op mijn williams F1 stuur? Dat je alleen maar 1 versnelling omhoog en 1 versnelling omlaag kunt doen?

13. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat de kwaliteit nogal crappy is. Dat verdoezeld al een hoop imperfecties en dan lijkt het er al snel mooier ui te zien dan het werkelijk is. Ik hoop toch wel dat Forza een stuk mooier wordt dan GT4, maar dat komt wel goed afgaande van wat ik heb gezien. De demo van Forza was al mooier dus dat komt wel goed.

@Mchief. De DFP heeft zowel flippers aan het stuur als een klein versnellingspookje.

14. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    @JPracegamer

Ik heb een verzoekje......Kan je alsjeblieft een filmpje maken van de nissan skyline????? :D
    Als je zin hebt tenminste hoor.....

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Welke van de 41? :+

16. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    Skyline GT-R R34

17. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die is wel ok.

Idd je hebt natuurlijk veel verschillende skylines :)

18. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    @ JPRaceGamer Respect voor je stuurmanskunsten _O_
    Lijkt me wel lekker zitten in zo'n stoeltje, all1 jammer dat ik er geen geld voor heb.....

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mmmm...vaag yousendit.com wil bij mij niet openen :confused:

20. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    Sjongejonge wat ben jij voor een rare vogel haha. Is dat het stuur wat je hoort? Het snelheidsgevoel is iedergeval dik voor elkaar, al merk ik dit alleen echt bij de Nordschleife. De enige baan die mij heeft overtuigd van GT4 trouwens.
    Die vlammen uit de uitlaat vind ik erg nep, gewoon een klein vuurtje dat uit de uitlaten komt. Altijd hetzelfde knalletje trouwens. Voor de rest vind ik het wel een goed spel. Maar een topper? Vergeleken met zijn voorgangers zijn er voor mij niet veel verschillen. Maja, we moeten nog wel zien of Forza GT4 kan evenaren, ik hoop het...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina