Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    135 euro? pff, veel geld, maar dan heb je ook wat... Maar goed, ook al wilde ik hem kopen,dan kon dat toch niet omdat die stuur alleen voor de ps2 geschikt is...

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JPRaceGamer, je filmpjes doen het niet ! :mad:

3. JeePee

JeePee Guest

Hij is ook op de PC te gebruiken. Het is een gewone USB aansluiting. Je heb welliswaar geen perfecte 900 graden configuratie zoals in GT4, omdat geen een PC game het ondersteunt, maar het is dan wel gewoon speelbaar met de 900 graden functie. Ik weet niet of dit voor Richard Burns Rally op de PC ook zo geld, maar in RBR op de PS2 kan je instellen hoeveel graden je wilt gebruiken (tussen de 180 en de 900). Dus het zou wel eens een aanrader kunnen zijn als je RBR op de PC hebt.

@ feodor,
    echt wel

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij mij doet ie het ook niet.Kun je een filmpje van je (wat kleiner dan 20 mb is ) een keer uploaden bij www.rapidshare.de ?

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Eventjes op zijn link klikken, en je download wordt klaargestoomd :) Ik ga hem nu even kijken en dan mijn mening geven. Volgens mij rijdt ie beter dan dat ie beargumenteerd ;)

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    yousendit.com doet het bij gewoon niet :confused:

Niet met IE en ook niet met Firefox :mad:, dus als iemand zo aardig is een filmpje van hem ergens anders te uploaden zou ik hem heel dankbaar zijn _O_

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hier doet ie het gewoon met Firefox. Niet ieder filmpje dat JP post doet het, maar de meeste wel. Zijn laatste (Skyline) heb ik net gedownload. Nu even kijken! :cool:

8. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allemaal kunnen downloaden, misschien raken de servers overbelast ofzo :p.

9. JeePee

JeePee Guest

Ik heb ze ook allemaal kunnen downen, op een meerdere PC's

10. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    je hebt maar een aantal downloads van dat filmpje, lekker handig als je ze zelf gaat downloaden

11. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ff een beetje off-topic... Wil je een echte sim dan moet je voor GTR gaan...

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet, door het OXM werd Forza zelfs in het rijtje van RBR en GT%R geplaatst omdat het errug hardcore schijnt te zijn. 8)

13. Stoffel

Stoffel Leon Topsport

Leuk Bevonden:
    0
    GT-R ?? Grand Prix Legends ! *)

14. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister weer een uurtje of 4 Gt4 gespeeld als voorbereiding op Forza, maar 1 van de dingen die ik al jammer vind is dat je bij Gt4 echt makkelijk overal kan afsteken. Als je op het gras komt reageert de auto niet echt realistisch vind ik. Shicanes kun je soms gewoon rechtdoor nemen en haakse bochten gewoon afsteken. Erg jammer :{.

En nog 1 ding over de graphics. Alles wat ongeveer 30 meter van je auto af is, is best korrelig en zelfs sommige bomen zijn zelfs 2d. De auto's en de baan zien er wel weer goed uit. Maar ik denk dat Forza tog wat mooier wordt. Vooral de omgevingen :).

15. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Of live for speed s2. Tering wat speelt dat lekker en voelt dat goed aan. Maar dan praat je over een heel ander soort sim dan forza

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is Chicanes! :+

En daar hebben heel veel spellen last van, dat je gewoon over het gras kunt rijden zonder dat je daar iets van merkt. Hoop dat dit bij Forza beter is!

17. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    In de demo vond ik het al best goed uitgewerkt, en het zal nog wel beter zijn in de uiteindelijke versie!

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    In de demo van forza rem je in het gras flink af en als je probeerd volgas te gaan o.i.d. ga je al snel achterstevoren als je het niet goed doet.

19. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad kom je met je iel in het zand in forza trek de wagen nog meer het zand in je moet dan ook goed tegen sturen om weer op de baan te komen.

20. JeePee

JeePee Guest

Wat boeit dit nou. Als je afsnijden irritant vind doe je het toch gewoon niet :confused: Dit kan je geen minpunt noemen vind ik. In het echt kan je trouwens ook afsnijden. Maar ik ben blij dat het in GT4 niet zo is als in DTM2, waarbij je op sommige punten spint als je afsnijd. Online is dat wel handig, maar als je je offline ff veremt is daar ook geen lol aan. En als je bij GT4 op het gras remt spin je bijna weg (zo is ook te zien in mijn gameplay footage van de Nissan Skyline) Het is dus niet zo dat asfalt hetzelfde reageerd als gras of grind.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina