1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik iets van een heel eind terug Quote, maar toen ik de beginopst aan 't veranderen was zag ik deze post staan en eigenlijk slaat 'ie nergens op.
    Je geeft een pluspunt voor de B-Spec én voor de Drivatar. Noem het dan onder 1 kopje genaamd A.I. en geef voor één game een pluspunt. Dit is hetzelfde als een pluspunt geven voor de Career-mode van Forza én voor de Gran Turismo-World bij GT4, terwijl het allebei hetzelfde is. Zet het dan onder één kopje. Doe dit ook bij dat rally -en ijsraces, genaamd onder features en je zult zien dat de plus -en minpunten aardig gelijk zijn;)

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in het echt afsnijden maar als je dan een snelletijd neer zet krijg je wel een stop en GO. In forza weet ik dat je als je afsnijd straf tijd krijgt dat vind ik erg goed waardoor met online ook minder geneigd is om dit te doen om dat het gewoon straf secondes opleverd.

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is natuurlijk onwijze bullshit. Het gaat er toch juist om dat anderen dat doen, zodat zij sneller zijn :confused: _0/

4. JeePee

JeePee Guest

Bij GT4 kan je zelf ook instellen wat voor straf je wilt. Geen, Stop&Go, of een tijdstraf. En wie gaat er nou afsnijden als diegene he niet leuk vind :confused:

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    En jij noemt dikke remstrepen wel een min punt... Kvind het ook een minpunt, als het een keer fout gaat dan moet dat afgestrafd worden ipv dat je er dikke voordeel aan hebt.

6. JeePee

JeePee Guest

Hoezo andere.....GT4 is nog niet online.......en als de add-on er is zijn er misschien wel tijdstraffen of wat dan ook, maar dat kan je nu niet zeggen.

7. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een minpunt:9

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Plus dat er bij GT 4 pluspunten zijn die helemaal niet waar zijn :) Ook nog is dingen die hij helemaal niet kon weten, en al helemaal niet ten tijde van die post. Maar goed, hij leeft in zn eigen wereld waarin GT4 alles ownt en de rest standaard niks is.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat had ie al in z'n Minpunten/Pluspunten schema opgenomen! ;)

10. JeePee

JeePee Guest

stond er al bij knaap

EDIT: ow, rivanov was net sneller

11. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar ik bedoelde het meer van omdat JP om de kleinste dingetjes minpunten maakt, ik bedoelde de opmerking los van het schema wat ie een keer heeft gemaakt ;) :eek:

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ahh oke! :)
    Dat schema slaat trouwens helemaal nergens op, hij waardeert onderdelen waar hij nog helemaal niets van weet. Zoals besturing, sfeer etc. Oke, hij heeft mischien de demo gespeeld, maar de final versie is héél wat beter dan de demo versie. Dus ik wil dat schema nog wel 's zien als het 13 mei is! :cool:

13. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je lang wachten, hij gaat 'em geeneens kopen!!! :eek: :{

15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dan kunnen we deze thread net zo goed maar helemaal stoppen, want Forza is er ook nog niet _0/
    Je kan aardig racen maar argumenten geven gaat je toch wat minder af :+

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Goede preview! Ze zijn, zoals het hoort, zeer lovend over Forza! :cool:

17. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies forza wel en aangezien je de career mode van forza kan spelen tegen echte tegenstanders is het wel erg belangrijk dat er zon systeem in zit. In tegenstelling tot GT. Maar ik raad mensen aan deze preview te lezen er goed

http://my.1up.com/do/previewPage?cId=3139787&did=9

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Whaha, je hebt gelijk. Stond ik even niet bij stil :eek:
    Dan maak ik dat schema wel even correct! ;)

19. JeePee

JeePee Guest

Dan zal ik er nog wel een maken. Ik ga Forza niet kopen, maar zal hem zeker een keer spelen. (met besturing bedoelde ik de DFP)

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mja, maar dan zou ik besturing uit je schema weglaten. Tenzij je Forza met het "bijbehorende" Fanatec stuurtje speelt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina