1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

ja....en dan.....de DFP is 10x beter

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stuur vind hij toch niets want die heeft geen 900 graden draai cirkel.

Iest wat ik niet erg vind want een een stuur in de meeste race wagen hebben vaak maare een draai cirkel van 270.

Een oordelen over dat stuur kan je niet wat je hebt hem nog niet eens vast gehouden laat staan mee gereden.

Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    OK Forza is beter op de belangrijkste punten volgens die preview dus :) Tenminste, physics, AI en Online gameplay vind ik een paar van de belangrijkste elementen van een race game.

4. JeePee

JeePee Guest

de DFP past zich per auto aan hoor.

5. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik heb heb zelf een dfp en GT4 alleen geen playseat maar wel een gamechopper.

Maar 900 graden is voor de meeste wagens in forza niet nodig dus zal ik het ook niet missen.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Goh, heb je al met de Fanatec gereden? Nee...dus je weet niet of die DFP 10x beter is.

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een schema gemaakt, komtie::cool:
    Ik vertel er ook wel ff bij, waaróm ik het zo gedaan heb, iets wat JP toen is vergeten, en waar ik wel om had gevraagd ;)

Games.........................Forza......GT4

Graphics........................+............-
    (als ik nu al de vergelijkingen zie, is FM veel scherper, gedetaïleerder etc.)

Sound...........................+............-
    (Dat denk ik puur vanwege de X-Box zelf, omdat 'ie meer aankan)

A.I...............................+............-
    (Bij GT4 is het ronduit zwak, bij FM schijnt het errug goed te zijn)

Features.......................+.............-
    (Ik kies de tune-opties en schade, boven de Photo-mode en meer circuits/auto's)

Online...........................+............-
    (GT4 heeft het geeneens, en bij Forza is het online gedeelte erg uitgebreid)

8. JeePee

JeePee Guest

Kijk, als je zo praat kan ik ook wel ff doorgaan:

De features in Forza:
    -schade: mis ik niet in GT4, ik ga er zelden af
    -online: mis ik niet in GT4, de singleplayer is hemels groot
    -Tune Opties: mis ik niet in GT4, ik houd er niet van om mijn bak te pimpen
    -Afstel mogelijkheden: mis ik niet in GT4, ik verstel alleen maar mijn downforce en onder/overstuur, dus meer heb ik niet nodig.
    -blablablablabla....

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik het wel mee eens, de xbox geeft geluid veel beter weer dan de PS2 trouwens, dat is bewezen in wat tests en hardware specs enzo. Plus na de conclusie van laatst genoemde preview... het kan niet meer fout gaan :D

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom zet je het in je schema dan als een minpunt als je het tóch niet mist? :confused:

11. JeePee

JeePee Guest

Online hoort bij features, en ga nou eens ff door met je lijstje, want nu kies je alleen de de pluspunten van FM, zwak hoor.

12. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    De Career-mode in Forza is groter en je hóéft je auto niet te pimpen;)
    Dus dan hou je nog maar weining argumenten over:9 (je moet het natuurlijk voor jezelf weten;))
    Noem jij nog es wat dingen om op te noemen dan???

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hier geloof ik echt niks van. Dit zeg je alleen om te zorgen dat GT 4 nu niet de grond in wordt geboord zegmaar. Als GT 4 dit ook allemaal had was je er maar wat blij mee en zou je nooit toegeven dat je er wellicht niks aan zou hebben. Je bent totaal niet objectief.

14. JeePee

JeePee Guest

omdat het sarcastisch bedoeld was, ik probeerde gewoon aan te geven dat MisTicMac dom zat te lullen

15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4

hahahah wat een bullshit, als GT4 al die features had, zou je erop geilen

fanboyisme _0/

Forza ownt GT4 gewoon, punt uit

16. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie naar die filmpjes hebben gekeken die in die preview staan maar het teveel rubbers waar JP het over heeft zie ik in die filmpjes niet meer terug.

Kijk je kan nu wel gaan lopen zeiken over een stuur. Maar 95% van de mensen die GT of forza zullen spelen zullen het nooit en te nimmer racen met een stuur. Maar met een controller. Dus ja het is leuk maar de games worden in een review niet gereviewd met een stuur maar met een controler. Daarom kunnen we nu wel heel lang gaan zitten zeiken over de features van een stuur maar dat is voor het grote deel niet eens interresant.

Maar goed. je hebt niet echt de kunst om te luisteren naar anderen en er is maar een mening en dat is jp´s mening. Goed maar erg naief

17. JeePee

JeePee Guest

Wat maakt het uit dat de career mode in Forza groter is, ik geef alleen aan dat hij in GT4 groot genoeg is. _0/ (je hebt dus veel dezelfde races in Forza, omdat je minder auto's en minder circuits heb dan in GT4, en GT4 bijna alles op alles heeft) (als je snapt wat ik bedoel)

Pimpen, dan doe ik het toch niet, mis ik het ook niet _0/

Een langer lijstje:
    Games..............................GT4...........Forza
    Stuurwiel.............................+.............-......
    Sfeer..................................+...............-.... (IMO hea!!!)
    Gameplay............................+..............-......(IMO hea!!!)

Haal features er trouwens maar af, want jij hebt geen PS2, dus ook geen GT4, en heb je het dus ook nooit relaxed gespeeld, en weet je dus ook niet hoe godse veel features GT4 heeft., die je allemaal op je dooie gemakje moet ontdekken.

Haal sound er ook maar af. De xdoos heeft welliswaar betere hardware, maar je weet helemaal niet of Forza die ook benut.

Jij zelf hebt dus ook een lijste van niks gemaakt

18. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    JP houd alsjeblieft op. WTF kan jij vertellen over de sfeer en gameplay van een game die nog niet eens uit is?!?!

19. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GT4 wél op m'n dooie gemakje gespeeld bij een vriend, en weet echt wel want er zo ongeveer inzit;) Dat van de Sound, reken der maar op dat het Sound wél beter is van Forza. Denk je nou echt dat ze niet alles benutten, van wat er bij de Xbox mogelijk is?? hahahahahaha _0/

20. JeePee

JeePee Guest

oeps, maar 8% van de gamers maakt gebruik van Live. 92% die er dus ook geen fuck omgeeft. Online boet dus ook niet

@ iedereen hier,
    Leer eens lezen!!
    Dat lijstje van: dit boeit me niet, omdat...... was sacrastisch, en was bedoeld voor MisTicMac, omdat hij als eerste dom liep te lullen. Maar omdat hij positief is over Forza merken jullie fanboys (ja, jullie weten het niet, maar zijn het wel) het niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina