1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die van GT4 is gewoon een render. Er staat ook geen HUD in beeld. En zo'n grote resolutie kan de PS2 inderdaad niet aan. Is gewoon een bewerkte screen.

2. JeePee

JeePee Guest

Niet mee eens. Dit is gewoon een screen uit de "photo drive". Een soort van photomode, maar dan tijdens de replay. Als je in een replay zit, maak je een foto, die maak je naar eigen wensen mooi, klikt op X, je PS2 gaat over op zwart beeld, en een paar tellen later komt zo'n foto met die resolutie eruit gerold. Je slaat je foto op, douwt een USB stick in je PS2, laad hem op je USB stick, vervolgens stop je je USB stick in je PC, en je zet hem op internet. Viola.

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    XquistX, jij moet het nieuwe masterbit filmpje van IGN insider eens bekijken. Een hi-res video waarin ze Forza en GT4 naast elkaar zetten. Ze rijden dezelfde track (Laguna Seca), geloof 2 of 3 rondjes.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Een render dus ;)

5. JeePee

JeePee Guest

Bij Forza ook niet :p

6. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de PS2 heeft een paar seconden nodig om die render te renderen?

7. JeePee

JeePee Guest

jep, maar dan krijg je wel nex-gen GFX er voor terug :D

Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2005
  8. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je, die bomen zien er niet uit op die screenshot van GT4

9. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral dat bovenste plaatje is echt te mooi :9 Had dit plaatje een jaar geleden al gezien ofzo

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,de playstation mag misschien een paar seconden nodig hebben om te renderen,maar ik vind toch dat de gewone replays(geen stil staande beelden) zeker zo mooi zijn als de foto's hierboven, die replay's zijn gewoon af!!! ma ter is wel een groot nadeel bij gt4 vind ik, als je per 2 speelt, kan je die replay niet op één scherm zien(bij 3 wel), of gaat dat bij 4 ook?

11. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee :mad: , al geprobeerd....

12. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    heb je bij forza ook zulk soort banen als op de bovenste screen van gt4???ik heb namelijk alleen nog maar circuits gezien bij forza. eentje was in de bergen, en moet zeggen, die was heeeel vet. hopen op meer daarvan dus.

13. JeePee

JeePee Guest

nee, het parcour wat je ziet van GT4 valt onder rally. Dat heeft Forza dus niet.
    btw: dat plaatje is idd meer dan een jaar oud

Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2005
  14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahahaha 8) Ik neem dat het sarcastisch bedoeld was, want vindt kijk maar es naar die thread van die Unreal 3 engine enzo, Next-Gen GFX, het was sarcastisch toch???

15. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ey,
    ik weet niet of dit al eerder is gezegd maar, ik vind de screens die ik tot nu toe van GT4 heb gezien dus echt veel meer "cartoony" als die van forza! ik bedoel moet je is kijken hoe kleurrijk GT4 is. dat vind ík dus lelijk(op basis van dat vergelijkende filmpje in de 1e post). ik vind de auto's van forza ook veel mooier uitgewerkt!
    ik heb de demo van forza heel veel gespeeld(ja, de demo vond ik al heel erg leuk) en die vond ik echt super spelen! je hoort wel mensen zeggend at het veel te moeilijk is allemaal, dat is nou eenmaal realisme! want als je eenmaal gewend bent dan is het op hard nog wel te doen. dit is dus mijn mening.

Snike

16. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nou het maakt me nie zoveel uit onder welke category ze vallen, maar het is gewoon een super vet parcours, wat ik denk ik niet in forza vind. misschien vind ik de banen bij gt4 leuker, omdat dat een beetje een need for speed gevoel geeft(nie underground, maar hot pursuit e.d.). neemt dus echt nie weg dat ik forza wil hebben he. want dna ga ik forza voor de circuits halen, en de nieuwe need for speed voor de super vet ontworpen, want dat zijn ze altijd wel, banen daarvan.

owja, 100e post *)

17. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat op de Gt4 screen op de vorige pagina de auto een soort spiegel is ofzo, dat ding glimt echt supererg. Is dat bij alle auto's zo? Beetje net zoals bij juiced, daar glimmen ze ook gewoon té erg.

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je es naar de zee links op de screen van GT4 kijken, dat hadden ze beter weg kunnen 'knippen', aangezien ze toch elke screen oppoetsen met die photo-mode8):9

19. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    @jpracegamer

Deze vraag is helemaal voor jou *)

Zit er een ford cougar in gt4???

20. JeePee

JeePee Guest

Ligt eraan of je je auto gewassen hebt. Na een paar races is alle glim eraf. Ga je ff naar de carwash, en voila.
    Dit plaatje is al meer dan een jaar oud, damn, lees eens een keer. Als je wil film ik mezelf wel eens een keer op dit parcour, dan zie je het zelf.

@ boessie3,
    geen idee, zal wel ff een keer kijken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina