1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet, ik geloof je wel;), maar ik zei 't meer omdat je eerst zei dat het Next-Gen GFX zijn.

2. JeePee

JeePee Guest

Soms is het zo, dat wanneer je een juiste plaatje hebt geschoten in photomode of photodrive, dat je dan zoiets hebt van. :eek: :eek: :eek: :eek: . Een goede fotograaf kan er next-gen GFX uit halen. Ik zal proberen of ik er eentje van mij op het net kan krijgen. Dan aanschouw je het zelf. Het kan dan net niet tippen aan die pics van PGR3 (als die echt zijn tenminste), maar het komt heel dicht in de buurt.

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, die zijn niet echt, komen van een of andere auto-site.

4. JeePee

JeePee Guest

ah, dat is best wel jammer. Zal echt vet geweest zijn als dat PGR3 was

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je díé racegame wél kopen dan, aangezien je PGR2 en Forza niet hebt:9???

6. JeePee

JeePee Guest

Eerst maar een zien of ik de 360 ga kopen. Waarschijnlijk niet hoor. Ik koop namelijk als eerst de PS3 in verband met GT5, en dan ben ik volgens mij al aardig blut :'-( . En als PGR3 er écht zo kan uitzien, dan moet dat ook haalbaar zijn voor GT5. Alleen als PGR3 écht héél goed is, maar dan ook echt héél goed koop ik hem heel misschien

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2005
  7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat de race games op de Xbox 2 en PS3 gewoon ongeveer hetzelfde zijn qua graphics. Inelkgeval niet de verschillen zoals we ze nu zien. Maar we gaan het wel zien allemaal.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ja die zullen er hoogst waarschijnlijk wel ongeveer even mooi uit zien,maar het hangt natuurlijk nog altijd van de ontwikkelaars af, zo is mijn ogen polyfony de beste race ontwikkelaars,en maken ze in mijn ogen ook altijd de mooiste grapchics van auto's,...
    Ik kijk enorm uit naar granturismo op ps3, deze gaat waarschijnlijk met ultra realistische schade zijn,zodat als je tegen 300 km/h op een muur rijdt, dat je auto gewoon in stukken van één vliegt en de race over is,en dan gaan er waarschijnlijk ook 20 auto's ofzo op het circuit rondrijden,... en noem maar op, wat een mooie dromen!

9. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je na zo'n crash handbagage overhoud omdat de auto bedrijven er niet blij mee zijn als ze hun auto zien veranderen in een pakketje.

Maarja, de tijd zal het leren en dromen kan altijd :).

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jap in Forza en andere games mag de auto ook niet op het dak gaan vanwege de licenties. Jammer, maar helaas :)

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Tssss, waarom dat nou weer? Lijkt me wel een beetje overdreven.

12. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij in een mercedes rijdt in forza en die vliegt de hele tijd over de kop of raakt gauw beschadigd, dan is dat niet best voor het imago van mercedes. Daarom stellen autofabrikanten daar hele strenge eisen aan. Maja ik vind het ook niet echt interessant dat een wagen om kan rollen. Heb ik liever niet :+.

13. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, autobedrijven zien nou liever niet hoe hun auto op de kop vliegt door een ongelukje. Ookal kan het is sommige spellen wel door bugs e.d.

Ik hoop dat er in de toekomst meer ruimte is qua licenties. Dus dat het WEL mag, misschien een idee voor Forza 2?

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het zou toch alleen maar tot frustraties leiden. In het begin is het wel leuk, als alles kapot gaat. Maar als je je race al 3 keer overnieuw moet doen omdat je door de schuld van je tegenstander frontaal tegen de muur knalt, dan begint het je wel te ergeren.

15. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals bij DTM2; als je hard uit de bocht vliegt in een chicane met in het midden van de bocht van die muren om niet af te snijden. En meestal gaan de tegenstanders niet anders rijden dus gaat het je ergeren.

Maar beter dit schademodel dan zoals in GT4 helemaal niks.

16. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    bij gt4 is dat idd gewoon zwaar klote. als tegen iemand opbeukt van achteren die stilstaat ofzo, dan vliegt ie als een stuiterbal weg, en dr is nisk met de auto aan de hand.

17. JeePee

JeePee Guest

klopt, ben ik mee eens, maar waarom knal je achterop iemand als diegene stilstaat??

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hij zal wel niet bedoelen dat hij écht stilstaat, maar gewoon heel traag rijdt.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als iemand gespinnt is misschien :)

20. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Richard burns rally? :+ (

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.