1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

google: driving force pro, succes

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Aaaah, okay duidelijk. Kende de afkorting niet.

Jammer dat ze geen flippers hebben i.p.v. een pookje. Zeker te modern voor de PS2 }:]

Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  3. JeePee

JeePee Guest

Let op op wat je zegt, Hij heeft ze namelijk wel

Hij heeft tenminste Force Feedback, iets wat te modern is voor de Xbox. Hij heeft tenminste 900 graden functie, iets wat te modern is voor de Xbox. Hij heeft tenminste een pookje, iets wat te modern is voor de Xbox :+

Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2005
  4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

HAHAHA, Ik zie ze niet zitten en heb aardig wat plaatjes gezien, maarre geloof je als jij het zegt. Alleen dit dan! ;)

Force Feedback, daar heb je wel gelijk in....hoe stom konden ze zijn. Hopelijk is biedt dat nieuwe stuur van FANATEC uitkomst. Het zal het niet halen, maar beter iets dan niets.

5. JeePee

JeePee Guest

Die flippers noemen ze "quick shifts" en zijn tegelijk de L1 en R1 knoppen die zich achterop het stuur bevinden. Zo behoud je je controle over het stuur terwijl je schakelt, omdat je met het pookje één hand van het stuur af moet halen. Meestal schakel ik hier mee. Als je een filmpje van mij gezien had (kan nu niet meer, overdatumed) dan had je ze kunnen horen

6. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb anders wel een stuurtje voor de Xbox met Force Feedback.

7. JeePee

JeePee Guest

Je bedoelt zeker Fibration Feedback of Force Shock, of ben jij de zoon van bill gates ofzo

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hmmm, laat het me maar weten als je hem weer online hebt gezet. Is niet al te veel werk toch.

btw. Ik zag net een filmpje van een Mclaren op de Nurnburgring, zag er er goed uit. (Forza natuurlijk). Iig beter dan de foto's die ik tot nu toe heb gezien van GT4 op de ring. Zijn er geen filmpjes van GT4 scheurend over de ring?

9. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    jawel pas nog gezien
    maar waar heb je die forza filmpje over de ring gezien?
    paas a.u.b n link _O_

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Op IGN.com staan genoeg filmpjes over Forza. Zal er vast ook wel één tussenstaan van de Nurburgring.

11. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    als je ff terug bladert in deze thread, staan er aantal filmpjes van jpracegamer op n-ring.

12. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check de beginpost;)

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_
    Het slippen valt in de langzame bochten wel mee toch? Ziet er in ieder geval supermooi uit! :)

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja en ik vind de replay camera standen niet zo slecht. Ik vind ze wel mooi en niet de hele tijd dat geflits naar een andere camera stand, daar werd je naar een tijdje crusdol van 8)

16. JeePee

JeePee Guest

Mijn filmpjes zijn al langer dan 7 dagen online, dus ze zullen het nu niet meer doen :'-(

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Klopt ben ik ook inmiddels achter, mischien weer ff uploaden? :)

18. JeePee

JeePee Guest

19. kippetje

kippetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de n-ring in gt4 en forza gedaan. en ik ben er nu toch echt cker van dat die in gt4 gewoon veel realistischer is. de sfeer klopt perfect, hoe je er op rijdt klopt perfect, en de baan is gewoon veel beter nagemaakt. die curbstones zijn echt beschamend bij forza :eek: . maaaarrrr, de omgeving(weilanden op achtergrond enzo) zijn echt zow f*cking mooi bij forza. als ze die twee banen nou eens combineerden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina