1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Nu filmpje van mij. Met een Mclaren F1 race ik op Laguna Seca. Het zijn 2 rondjes. In mijn eerste rondje rijd ik met 'dak-view'. In mijn tweede met '3rd-person view'. Aan het einde van mijn 2de rondje rijd ik de pits in. Kunnen jullie ook eens zien hoe in pitstop in z'n werk gaat. Helaas is dit wel een van de lelijkste, want er is bijna geen animatie te zien, maarja, bijna is niet helemaal. Na de twee rondjes kan je zien hoe ik stuur met m'n DFP, en hoe zo'n playseat nou werkelijk zit. Tijdens het rijden hoor je de remix van 'In the end' van 'Linkin Park'. Veel plezier

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat me raden JP, je bent een fan van Linkin Park???:9
    'k ben 'em nu aant uploaden.

[EDIT]Mooi filmpje, alleen hetzelfde als die andere 8 filmpjes:9, maar wel mooi hoor;)[/EDIT]

Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  3. JeePee

JeePee Guest

Fan van linkin park, en hip-hop *) Maar hoezo hetzelfde, heb je het einde überhaupt wel gezien??

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ziet er netjes uit! Nu nog even een filmpje van de Nurnburgring uploaden.

5. JeePee

JeePee Guest

Die is er al (zie de eerste post)

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik dacht dat die verlopen was (ben hem al aan het downen)?? Ander vraagje Hoe lang ben jij? Je knieën zitten namelijk aardig strak tegen je stuurtje aan!

Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  7. JeePee

JeePee Guest

Ik weet het niet precies. Ik zit tussen de 1.70 en 1.80. Ik zit wel lekker zo. De stoel is verstelbaar. Je kan hem langer maken, en je kan ook de hoogte instellen. (of gewoon helemaal uit elkaar halen ;) ) Maar zo is het wel comfortabel :) . Op lange rechte stukken zoals die van Le Mans (6 km) of Nurburgring (2 km) gaat het stuurtje bij snelheden boven de 340km/h nogal trillen (force feedback). Dan is het wel fijn om het stuurtje te klemmen met mijn benen. (niet doordenken) Maar in bochten series of korte rechte stukken raak ik hem niet aan.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2005
  8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Okay dan , goed om te weten thx.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Leuk filmpje JP maar wat is dat voor een lampje wat links onder in het beeld altijd knippert (een assist ofzo)?

10. JeePee

JeePee Guest

Ja. Net zoals bij Forza. Als het werkt gaat hij knipperen

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Foei JP, spelen met assists aan is voor mietjes :+

12. JeePee

JeePee Guest

Ik weet het. Schaam, schaam. Normaal rijdt ik ook met assits uit. Maar deze auto had ik net gewonnen. Ik zag dat de tegenstanders nogal makkelijk waren, en dus heb ik mijn auto niet afgesteld. Hij staat bij mij automatisch op assists aan, maar ik was ze bij de McLarenF1 vergeten uit te zetten :'-( . Wel jammer, de race duurde 90 ronden, en zonder assists was wel iets leuker geweest.

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    90 ronden damn....hoe lang duurde dat geintje? 1,5 uur?

14. JeePee

JeePee Guest

Nee, langer. Het was een endurance race. De 200 miles van Laguna Seca. Één ronde duurde gemiddeld zo'n 85 seconden. 85x90= 7650 seconden. 7650:60= 127,5 minuten. 127,5:60= 2,1 uur. Best lang dus :+ Eigenlijk valt het nog wel mee voor GT4 begrippen. Je hebt namelijk nog drie 24h races, twee 4h races, en een 9h race :)

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2005
  15. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    IS toch leuk zo rij je ook een echte race zo lang dus. ik vind dta vet zo lang rijden krigj je wel pijn aan de viner na de race:p

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die 24h kan je toch wel saven ofzo?

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    met forza kan je met behulp van je voorbumper en je vleugel je aerodynamica tot in de puntjes afwerken. het detail van forza is echt het mooist wat ik in een racespel gezien heb (en ik moet toegeven dat ik gt 4 totaal niet gespeeld heb dus ja) alleen forza is wat makkelijk op default mode, als je beetje kunt racen haal je met 2 vingers in je neus en 10 sec voorsprong de finish, dus hulpmiddelen uit en zweten. Wat mooi is is dat als je dan wint, je het terugziet in geld :D hoe moeilijker het niveau hoe meer geld je krijgt. Erg mooi

_0/

18. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    JPRaceGamer Super filmpje _O_ _O_ Mooi stuurtje en dat hele gedoe eraan :eek:
    Jammer genoeg kan ik niet zo goed rijden met stuurtje :'-(
    maarja ze zeggen oefening baart kunst _0/
    JpRaceGamer ga je ook Forza halen?

19. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit net ff Gammo te kijken, o.a. naar de GT4 challenge. Dan vind ik het toch wel erg jammer hoe daar de snelste tijden neergezet worden. Je ziet nl. de vliegende ronde van de winnaar. Hij neemt de bochten gewoon via de muur/vangrail etc. puur omdat het sneller is. Dat is toch wel jammer.

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dan gewoon saven wanneer je wil ofzo? Heeft ook weinig nut dan, lijkt me... Ik vind de 6,5 minuut-races bij NFSU2 al te lang, laat staan die marathons waar jij het over hebt... Lijkt me niet echt leuk eigenlijk, maar goed... Ik zal je filmpje eens bekijken, hij is klaar met downen...

Edit; Wel chill filmpje, maar is met die PlaySeat het niet superirritant schakelen op smallere wegen? Of zijn het echt alleen maar circuits waar minstens 3 auto's naast elkaar passen? Als je heel snel achter elkaar moet schakelen, lijkt me dat niet echt relax... Vette credits trouwens :cool:

Laatst bewerkt: 3 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina