Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja snel he }:] Ik kwam er net kijken toen jij het filmpje er nét opzette;) Ik heb 'em niet helemaal gezien, omdat ik GT4 zelf ook al heb gespeeld bij een vriend en zelf ook een Playseat heb, jammer dat ik er geen stuurtje bij heb |:-, Tip: Nooit op een stuurtje vallen. _0/

Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  2. JeePee

JeePee Guest

Nee. Dat is nou juist de uitdaging. Je kan wel switchen van A-spec naar B-spec. Als ik wakker ben rijd ik zelf. Als ik slaap staat ie op B-spec. Maar je kan hem wel gewoon op pauze zetten, TV uit, stereo uit, en een uurtje later, of zelfs een week later weer verder gaan. Gelukkig heeft de PS2 genoeg uithoudingsvermogen om een aantal etmalen achter elkaar aan te staan.

Als ik snel moet schakelen gebruik ik meestal de 'quick shifts'. (flippers achterop het stuur). Maar in GT4 zitten ook rallystages, of circuits waar je met je auto maar nét tussen past, en dat is gewoon te doen hoor ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2005
  3. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja hoe die enne reed in gammo zaterdag man was net zo brokkepiloot ik vond dat die oneerlijk heeft gewonnen dat ze bij gammo het filmpje bekijken. en dan alleen de mensne goed keuren die over de weg gaan en niet over gras :{ vindat diep treuig voor die mensen.

4. JeePee

JeePee Guest

Het is echt een zootje daar. Helemaal niet goed georganiseerd. Ze hebben zelfs een keer de naam van een challenge verkeerd geschreven :confused: . Ik deed er niet aan mee omdat ik nog geen 18 ben en die 350Z toch niet kan winnen. Het schijnt zelfs dat de snelste niet eens de winnaar was. Ze verkozen de nummer 4 tot snelste :confused: :confused:. De winnaar mag naar de wereldkampioenschappen. Ik zie het al voor me. Een stelletje wallbashers en afsnijders bij elkaar die denken dat ze de beste GT4'ers zijn omdat ze daar zitten :mad: . Echt belachelijk

5. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    JP Ik geef je 100% gelijk.
    Gammo is de laatse tijd flink achteruit aan het gaan niet alleen op gebied van programma maar ook wat ze doen die van 4 5 jaar gelden die gammo die vond ik vet daar keek ik met plezier heen nu man is er nisk aan. als je een keer knippert heb je al reclame maarja

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik zit grafisch te vergelijken?(schreenshots) maar ik genk dat gt4 er toch beter uitziet!

7. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Licht eraan welke screens, de ene keer vind ik forza er beter uit zien en op een andere gt4 weer. Ik denk dat ze grafisch niet zo ver van elkaar vandaan liggen.

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind GT4 er helemaal niet zo super uitzien. Als je rechts bocht in gaat die ik 1000den pixels naar rechts schieten. /Edit dat vind ik bij het gras alleen. De achter gronden vind ik er ook niet echt mooit uitzien. De autos zien er wel mooi realistisch uit, en die screens zijn alleen maar zo mooi door die soort fotomaker :confused:

9. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De graphics van Forza vind ik mooier, maar die van GT4 soms realistischer.

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22

dat is de juiste formulatie :)

11. Revolver

Revolver XBOX 360!!!!!!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Forza!

lol ik vind forza beter heb hem al :) :) :) :cool: *)

/Mod We praten niet over Forza tot hij uit is. Ga maar ergens anders heen met je illegale versie. - !SIC!

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2005
  12. JeePee

JeePee Guest

Waarom zijn al die gasten die Forza al hebben zo kortzinnig :mad: VERTEL DAN HOE DE GAME IS !!!

13. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Veel toegevoegde waarde dit soort posts.

Echt als je zo blij bent met je illegale versie ga dan ergens anders "spelen". OF doe een fatsoenlijk verslagje, maar niet dit soort onzin.

14. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De review van Gamespot werd doorde zelfder gast gerievieuwd als de GT4 en GT4 krijgt een 8,9 :cool:

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ook niet. Degene die het toch doet krijgt direct een ban van 2 dagen aan zijn broek. We praten op XBW niet over illegale zooi.

16. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gamespot review:

Forza motorsport : 9,2
    Gran Turismo 4 : 8,9

17. JeePee

JeePee Guest

Ze hebben allebei één keer een 10, drie keer een 9, en één keer een 8, en het cijfer is niet hetzelfde :confused: , beetje vaag.

18. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    het cijfer voor de gameplay van het spel telt waarschijnlijk zwaarder dan het cijfer voor het geluid van het spel. Forza had een 10 voor de gameplay dus daarom heeft het een hoger cijfer..

19. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit doen heel veel sites: Sommige punten tellen minder hard mee, FM had een 8 voor Sound en GT4 voor Gameplay. Ik neem aan dat óók jij Gameplay belangrijker vindt dan Sound. Dit is waarschijnlijk de reden.

[EDIT] Levathian was me voor:mad::9[/EDIT]

20. JeePee

JeePee Guest

Wat ook belangrijk is voor de gameplay zijn de stuurtjes. Op GameSpot heeft het Fanatec stuurtje een 8,5, en de Driving Force Pro een 9,4.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina