1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    je ziet door het tunen of de auto in een andere klasse gaat vallen. Dus kwestie van goed kijken hoe je de auto tuned. Je kunt bv ook een auto kopen die standaard nog net in die klasse valt. Wat jij wil.

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ow okej,dat is wel cool gedaan dan.

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Die cijfers zijn per klasse berekend, dus de auto's worden binnen een klasse vergeleken. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar je snapt het wel toch?

4. JeePee

JeePee Guest

Ik wel ;)

5. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, is het toch niet zo vaag als ik dacht :D

6. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    lol, jpracer, please, ga nu niet proberen om goed te praten dat forza bijna overal betere cijfers heeft door te zeggen dat het komt door live en dat het stuurtje te weinig meetelt ofzow, koop ze gewoon allebei en geen gezeur meer onderling, ik heb live dus de replaywaarde van forza is voor mij toch wel groter als gt4, al is die single player ook verukkelijk :p, damn kan niet wachten op forza, en dan te bedenken dat ik hem pas aan ga schaffen na me examen :confused:, tot die tijd moet ik ook nog eens naar een slecht spelend feyenoord kijken en moet ik de premiere van star wars laten glippen!!!!, het kan niet slechter!!!!
    pfff, moest er ff uit, zit met smacht te wachten tot ik eindelijk eens een enzo in me tunehandjes heb :)

7. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_ _O_ Niet dat het veel beter doet, maargoed..

Ontopic: Ik heb geen L!ve dus dat maakt geen verschil tussen gt4 en forza. Ik heb ook geen ps2, dus schaf toch all1 forza aan. Hoeveel verdien je eigenlijk gemiddeld per race met alles uit en manueel schakelen?

8. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gamespot:

forza : 9,2
    gran turismo 4 : 8,9

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    als je een pagina terug ging zou je zien dat dat al een stuk of 5 keer voorbij is gekomen :+

10. JeePee

JeePee Guest

Ik probeer me er helemaal niet uit te lullen. Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Gaming 4 ever (Mr. Niceguy ;) ) zei dat een stuurtje niet boeide, omdat maar 5% van de gamers er één heeft. Ik gaf alleen aan dat dit ook geld voor online-gamers. Btw: Ik ben iemand die een spel al snel niet koopt als hij niet online is. Voor GT4 maak ik natuurlijk een uitzondering, maar ik heb nog helemaal geen behoefte gehad om Xlink Kai te downloaden, terwijl dat maar zo'n 10 minuutjes duurt ofzo. Dat geeft voor mij aan dat de online-mode in een spel als GT4 niet echt boeit. En dan te bedenken dat ik hem sinds 9 maart iedere dag gespeelt hebt *) (vandaag al 6 uur lang, ben namelijk bezig met de 24h van Le Mans, en ik ga nu weer aan de slag :9 )

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2005
  11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Even over het stuurtje van Fanatec, kijk eens voor de grap naar dit filmpje. Die gast van Fanatec zegt dat het stuurtje force-feedback bevat!?? Dat wordt toch domweg niet ondersteund??? Hoezo misleidend...of heb ik het nu fout en is er wel force-feedback? Op hun site geven ze het beestje teminste een andere naam namelijk ForceShock.

Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  12. JeePee

JeePee Guest

uhhh, op die link staan heel veel movies, welke is het?? (ik heb geen zin om ze allemaal te bekijken :p )

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Sorry, er staat er één met het stuurtje in beeld: "Developer Interview"!

Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  14. JeePee

JeePee Guest

Zegt ie geen 'vibration feedback', inplaats van force??

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ik het echt goed gehoord, luister maar.....

16. JeePee

JeePee Guest

Ik heb hem gezien. Die gast is wel een fanboy hoor. Hij is niet te vertrouwen. Hij zegt namelijk dat je hem kan 'tunen' (leuk woord voor een stuurwiel) met daaronder de catogorie 'deadzone'. Is toch leuk dat alleen PS2 racegames deadzone ondersteunen. (naast FM dan). En al heeft ie FF (wat me sterk lijkt), dan werkt het niet echt goed....moet je die gast zien rijden, met één hand door de grindbak, en het stuurtje werkt niet eens tegen :confused: . Erg vaag allemaal

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Vind het ook vreemd, alhoewel de deadzone optie niet direct ondersteundt moet worden om de funcite te kunnen inbouwen in een stuur. Het wordt namelijk in het stuur direct ingesteld. Dat klopt dus op zich nog wel van zijn verhaal. Verder blijft het vaag.

18. JeePee

JeePee Guest

Maar als een spel het niet heeft, hoe kun je het dan 'tunen' (die deadzone dan hea)

EDIT: ik ben nu een filmpje van mij aan het bewerken van de Force Feedback in de DFP. Dan zie je het verschil (heeeeeeeel duidelijk) met die van het Fanatec. Hij komt zometeen hier te staan ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2005
  19. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo verschil? Welk filmpje moet je er dan naast houden? Die 'developer interview'?

20. JeePee

JeePee Guest

bijvoorbeeld...je kan daar best goed zien hoe die gast zit te sturen... (hij is bijna klaar)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina