1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

@ gaming 4 ever

-sinds waneer heeft GT4 geen visuele tuningopties
    -wallbashes kan je zelf instellen of je straf krijgt of niet
    -frustratie verschilt per kwaliteit gamer
    -de soundtrack in GT4 is beter en groter dan die van Forza...zet die er ook maar bij :cool:

ga eerste eens GT4 spelen _0/

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Het staat toch onder: t.o.v. GT4, en dat van Forza is véél uigebreider.
    - Daarom kan het nog wel;)
    - Er staat ook bij 'Soms' en ze zijn wél frustrerend, ik heb zo ook gespeeld
    - Ik heb hem ook als minpunt staan bij Forza, maar in principe is die van GT4 ook niks speciaals ofzo, dus heb ik em ook niet als pluspunt erbij gezet, vandaar;)

Heb ik al best vaak/lang gedaan _0/

3. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik de pics uit de beginpost verkleinen, want is bij mij de pagina té breed:confused:

4. JeePee

JeePee Guest

-Er staat bij minpunten GT4: 'geen visuele tuningopties'. Haal maar weg dus.
    -Dan ben je slecht
    -Is niet te merken

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2005
  5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom is de soundtrack een minpunt :confused:
    Je kan je eigen muziek draaien, een betere soundtrack is er tog niet? :confused:

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    - Ik zal het aanpassen;)

- Nee dat ben ik niet, ik was sneller met RBR én met PGR2, en aangezien jij jezelf zo goed vindt, ben ik dat ook;) Of jij bent ook slecht natuurlijk }:] Maar iig, ookal ben je goed, dan kan je ze nog wel frustrerend vinden _0/ Waaromk noem je me slecht als je me niet kent??? ;)

- Aan jou niet nee;)

7. JeePee

JeePee Guest

RBR is geen PGR2 en al helemaal geen GT4. Is niet te vergelijken. Ik heb niet gezegd dat ik goed ben. Post eens een tijd van GT4 dan....dan kan ik een beetje een idee krijgen...

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2005
  8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, ik draai ook m'n eigen muziek, maar daarom is het wél een minpunt.

9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een teken dat het verschil tussen ons niet héél erg groot is ofzo.
    Je hebt idd nog nooit gezegd dat je jezelf dat vindt, maar uit je posts blijkt wel dat je jezelf wel goed vindt;)
    Ik heb het spel zelf niet, maar ik speel het regelmatig bij een vriend, dus ik zal wel ff een tijd posten.

10. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehehe, ik dus ook. want ik vind het niet erg om "nog" een clone van GT te spelen. zeker niet als het goed in elkaar zit. want beter goed gejat dan slecht verzonnen _O_

trouwens, ik speel project gotham racing 2 ook nog steeds vaak, en dat blijft toch ook een zalig spelletje. ik kan mij niet voorstellen dat die gasten forza opeens gaan verzieken. als het snelheids gevoel er maar in zit, en van wat ik gezien hebt is dit wel het geval.

het heeft trouwens wel lang geduurd voor er een fatsoenlijke tegenpool voor GT was. dus het is sowieso al een dikke 2 duimen omhoog voor die programeurs van forza.

11. JeePee

JeePee Guest

btw: is cheaten bij Forza niet mogelijk dan. Zo nee, wat gebeurd er dan al je het probeert??

@ gaming 4 ever,
    zet bij pluspunten van GT4 t.o.v Forza ook nog maar ff de HUD erbij. Die discussie is in deze draad al een keer voorbij gekomen, en zowat iedereen vond die van GT4 beter...duss

12. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    IMO is een HUD geen 'big-deal' ofzo dussss _0/

13. JeePee

JeePee Guest

hoe zit het nou met dat afsnijden...

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    IMO is dat blijkbaar wél een big-deal.

15. JeePee

JeePee Guest

ik bedoel....kan het wel of niet in Forza. Zo nee, wat gebeurt er dan als je het wel doet...

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    kan volgens mij niet omdat als je over gras of tegen iets aanknalt gaat je auto kapot en rijd je dus minder snel.

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of grind/gras heel erg afremt, ik geloof het niet, maar misschien heb ik het fout. Je krijgt dan iig een tijdstraf, net zoals bij MotoGP. (ik weet niet of je weet hoe die straf in z'n werk gaat)

18. music_maniac196

Leuk Bevonden:
    0
    als je probeert af te snijden remt het gras je dusdanig af, en kom je niet meer recht op de ideaale lijn terecht, en dat zorgt dat je langzamer de bocht uitkomt dan diegene die wel netjes de ideale lijn volgt. dus het effect van het afsnijden word dan teniet gedaan door de dingen die ook bij het echte racen horen. ik weet niet of forza werkt met een vlaggen systeem (bij zwart word je gelijk van de baan gehaald, blauw is dat je iemand moet laten paseeren die sneller is dan jou, geel is een ongeluk op de baan, langzamer rijden, en rood is stoppen met rijden omdat er een ernstig ongeluk is gebeurd waar je niet omheen kan) maar ook al zou je qua strafpunten dus wel mogen snijden in forza, dan nog heeft het geen nut. het schade model zorgt er trouwens wel voor dat je ook niet gaat wall bashen, want dan stuurt je wagen opeens heel beroerd. online is dit aan te passen (je kan bij een bijna collision er voor zorgen dat de wagens een ghost worden, dus elkaar van de weg beuken is er dan niet mer bij) dus dat maakt het spel er online een stuk prettiger door.

ach, een ieder spel heeft zo zijn plus en min punten. bijde zijn het uitstekende toevoegingen aan het race game reportoire, en bijde zullen zo zijn eigen fanbase hebben.

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    nee,collisions maken het veel leuker en realistischer je moet het alleen wel met mensen doen die elkaar niet expres van de weg af gaan beuken.

20. music_maniac196

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, dat ligt aan tegen wat voor soort mensen je speelt. en dat uitschakelen van collisions geld alleen voor de wagens, niet voor alles op en om de weg heen. anders zou wallbashen weer kunnen.

er zijn trouwens mensen die ondanks de schade aan hun wagen anderen nog steeds gaan beuken. die willen niet zelf winnen, maar gewoon een ander's spel verzieken. en dan vind ik het fijn dat je het effect weg kan halen door gewoon de collision uit te zetten. het kan er beter wel dan niet in zitten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina