1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    je kan meerdere malen per dag bellen hea
     
  2. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was vanmiddag bij Paul Rabbering. Nadat ik gebelt was :D , werden wat gegevens gevraagt en daarna zei ze pas dat ik 2de kandidaat was :'-( . Daarna werd ik in de wacht gezet (een heel nummer dat ik door de tel. lekker mee kon luisteren).

    Ik heb deze week al een paar keer ge-sms-t
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  3. JeePee

    JeePee Guest

    In de video review van IGN zeiden ze dat de offline mode , vqn Forza zo'n 60 tot 80 uur bedraagt. GT4 is dus groter. 3 races in GT4 zijn bij elkaar al 72 uur _0/
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Forza zag ik een race met 10 ronden, ik denk dat dat dan de Endurance races van Forza zijn, een half uur ofzo dus.
     
  5. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je hebt 3 24 uurs races in GT4. Ik ben bang dat ik het spel niet uitgespeeld heb als Forza op m'n deurmat valt.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

    Een race van 10 ronden is juist een korte race in GT4. Je hebt in GT4 bijv. kampioenschappen van 15 races met gemiddeld 60 ronden :9
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, IMO is dat iets té, dat vind ik echt van die Freak dingen.
     
  8. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist heelijk om bijvoorbeeld 4 uur lang (de zelfde baan) te racen. Die 24 uurs zijn misschien iets te, maar wel erg tof.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Pff nee dat vind ik echt te lang. Met een stuur is het mischien te doen. Maar met een controller lijken me 60 ronden echt té lang! :eek:
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Tja.....ik vind het ook beter dat je bij Forza niet 4 uur aan een stuk moet rijden (of zelfs 24h :eek:)Zoveel tijd en zin heb ik namelijk vaak niet.

    10-20 ronden per race vind ik meer dan voldoende, maar 3-4 ronden (net als in PGr2 en DTM2) vind ik dan wel weer erg weinig omdat de race al afgelopen bent als je je net een beetje "warm" gereden hebt :)
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Is goed voor je concentratie, en met Force Feedback op 'strong' ook nog eens voor je armspieren. :)

    Maar in Forza noemen ze 10 ronden een endurance race :confused: , vind ik echt niet kunnen hoor.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    10 ronden kun je inderdaad niet echt een endurance race noemen. Dan zijn je banden pas net warm! :+
     
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    msh zijn het 10 rondjes n-ring
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja dat zou kunnen. Dat is dan wel een Endurance Race! :eek:
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    In GT4 heb je 2 nurburgring endurance races:

    24h: ongeveer 220 laps
    4h: ongeveer ?? laps

    10 laps N-ring stelt dus ook niet zoveel voor :+
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga 's kijken! :)

    /edit: Ziet er goed uit! Leuk is dat mannetje bij het olieverversen, en bij het wassen! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  18. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen stuur omdat m'n tafel er niet geschikt voor is, helaas. 4 uur rijden is inderdaad lang als je het met een controller doet. Ik krijg na een tijdje last van m'n duim door het gas geven.
    Met een Xbox controller geef je gas met de schouderknop, dus dat gaat dan nog wel denk ik. Met de Ps2 contoller is het niet fijn om gas te geven met de schouderknop, daar zijn ze te klein voor vind ik.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ik had vanmiddag een circuit in GT4 gereden. 19 ronden, het circuit had geen recht stuk. Mijn armen waren echt lam na 10 minuten. Ik moest hem ff op pauze zetten. Gelukkig is daar geen endurance race op. :+
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    JP, verandert het weggedrag van je auto in GT4 als je er een andere (betere) spoiler opzet?En wat voor een nut heeft de car wash :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina