Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Carwash is denk ik meer voor de lol. Hij wordt toch niet vies in GT4! :+

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Misschien met het Rally-Onderdeel in GT4? Weet het ook niet, zeg maar wat :D

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Met een Ford GT gaan rallyen? Jij durft! :+

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Had het filmpje niet gezien :D Sorry haha. Ach ja waarom niet ;) Met een Enzo doet Colin dat toch ook. Zou wel zijn eigenlijk :eek:

5. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Om te beginnen, mooi filmpje!
    Maar noem je dat tunen? Wacht maar totdat je de tuningopties van Forza ziet, dat is pas tunen!

6. JeePee

JeePee Guest

Vergeet de incar tuningopties niet hea

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    JP, wat is nu het nut van je auto wassen en verandert het weggedrag als je een andere spoiler er op zet?

8. JeePee

JeePee Guest

Je auto wordt naarmate je raced vieser. Als je hem wast krijgt hij weer een mooie glans *) . En of spoilers helpen weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb op twee auto's een spoiler erop zitten, maar toen ik hem erop zette, heb ik ook meteen de hele motor getuned, + een rolkooi erin gezet. De hele handling veranderde dus zoiezo. Ik denk het trouwens wel, anders hadden ze het er wel uitgelaten. Volgens mij kan je het downforce niveau een stuk hoger instellen. En misschien ook nog leuk om te weten: Als je een spoiler koopt, krijg je er ook nog een gratis voorbumper bij.

9. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whahahahahha je kan er een vleugel opzetten, waarbij je dan nog een bumper krijgt :confused: goedkope deal :D. En de velgsoort veranderen! Is dat alles :D

Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  10. JeePee

JeePee Guest

Nee, je hebt ongelooflijk veel in-car tuningopties. Tuningopties die je dus niet ziet, maar onder de motorkap plaatsvinden. Van een rolkooi tot een uitlaat. En voordat je aan een race begint kan je je auto op zowat alles afstellen naar wat jij prettig vind. Dus dat is niet alles _0/

11. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het mooiste is toch om op Xbox Live met een dikke baggerbak aan de startlijn te verschijnen, zonder decals en gare spoilers, maar met een zieke motor en belachelijke rijeigenschappen zodat je al die japanse neonbakken eruit rijdt.

12. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Het liefst nog met schade ook. Iedereen lacht je uit, totdat de race begint }:] Dat lijkt me idd heel wreed.

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LOL.Is wel leuk maar de lol gaat er dan snel van af.Een strakke bak vink mooier (niet perse veel decals dikke bumpers enzo)

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

psies, een mat zwarte amerikaan!

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de playseats met het stuur van logitech maar mijn vraag is of ik dat stuur van fanatec er op kan zetten op mijn playseats

16. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    JP, in car tuning opties. Die je niet ziet....volgens mij hadden we het over het zichtbaar veranderen van je wagen :D "En voordat je aan een race begint kan je je auto op zowat alles afstellen naar wat jij prettig vind." Dat heeft er natuurlijk geen ene drol mee te maken. Het was dus wel alles :D

17. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    volgens de reviews die ik tot nu toe heb gelezen zijn de graphics van fm een stuk beter nog dan pgr2 en ook beter dan die van gt4, al vind ik wat ze voor gt4 hebben gedaan knapper, zoveel en zomooi op zon zwakke console

18. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    JP, in car tuning opties. Die je niet ziet....volgens mij hadden we het over het zichtbaar veranderen van je wagen :D "En voordat je aan een race begint kan je je auto op zowat alles afstellen naar wat jij prettig vind." Dat heeft er natuurlijk geen ene drol mee te maken. Het was dus wel alles _0/

Gasten op een of andere manier doet mn internet vet gaar en stuurd ie soms een post 2 keer. Ik zal wel lomp zijn :+

Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  19. JeePee

JeePee Guest

Qua visuele tuneopties wel ja, maar dat waren zeker niet alle tuneopties die GT4 bevat. En het afstellen van je wagen valt wel onder tunen. Tunen is namelijk het aanpassen of sneller maken van je auto. _0/

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En het opleuken van je auto :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina