1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn waarschijnlijk ook al met Forza 2 bezig;)
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, GT5 kan mischien wel al bezig zijn maar aan Forza 2 kan net zo goed langer gewerkt worden.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Terwijl 1 nog geneens af is, lijkt me sterk
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, bezig. Echt bezig vast nog niet maar alvast wat aan het bedenken/ontwerpen etc.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Ik denk dat ze nu alles op alles zetten om FM tot een GT4 beater te maken (al hielp de hele wereld eraan mee :p , lukt ze toch niet. Maar ik denk dat ze pas gaan denken aan FM2 als FM1 in de schappen ligt..
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja denk ik ook. Dat laatste dan. Maar het zou echt vet zijn als Forza GT versloeg. Dan ga ik je heel hard uitlaggen. :D
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    en wie bepaald wie wie verslaat??
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Logisch nadenken. *) En ze kunnen natuurlijk alles chekken net als ze nu bij Forza en GT4 doen. Graphics/gameplay etc.
     
  9. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voeg jij eigelijk toe aan dit forum? Elke post van jou gaat over het 'feit' (volgens jou dan) dat GT4 beter is als Forza Motorsports. Dat zullen we nog wel zien als FM ook uit is :{ :) *) :p :D 8)
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat zijn posts toevoegen aan dit forum zijn net als het merendeel van alle posts (zowel van GT4 lovers als FM lovers) in deze thread: nutteloos en gebaseerd op fanboy uitspraken _0/
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Grotendeels wel ja. HE JPRaceGamer... Ach ja, hier kan je je fanboy uitspraken kwijt he. Ben blij dat deze thread er eindelijk is anders was het zo'n gedoe in de Forza thread. Maar ik ben bang dat GT4 op de meeste punten toch wel gaat winnen. (jammer)
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe in godsnaam weet je dat dan?? Volgens mij kalender duurt het wel nog een maandje voordat fm uitkomt!
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, veel dingen weten we al maar dingen zoals graphics en gameplay moeten we nog wel afwachten.
     
  14. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, grappig. Als ze het straks maar veranderen in Forza.
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht je dat??? Als er een Forza 2 komt kan je aan een releasedate van +/- 2006/2007 denken. Dan zijn nu echt al bezig hoor;) Een spel in 1,5 jaar in elkaar knutselen lukt gewoon niet. (behalve EA die met ongeveer 1 000 000 titels per jaar komt:9)
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    JPRaceGamer zit op eenzelfde niveau als het merendeel van de FM aanhangers hoor, die op eenzelfde eigenaardige manier blind bepaalde zaken aanhangen.

    Op een of andere manier komen bijna álle posts hier zo ontzettend triest over, maar sorry, elke keer dat ik hier kom walg ik er gewoon van. Tsjonge jonge jonge.
     
  18. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het wel grappig eigenlijk, dat moddergooien tussen de forza en gt aanhangers
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet maar zo denken: Nu blijft het Forza forum gespaard van JPRaceGamer die het daar een beetje begon te zieken met al die discussies. Hier kan dat, dit forum is er ook voor bedoeld om te discusseren over GT4 en over hoe goed Forza t.o.v. GT4 gaat worden.
    In de eerste beginpost heb ik mijn mening al gegeven (aangezien ik de stichter van deze thread ben:9) en veel andere mensen ook. Nu kan je daar gewoon over discusseren en proberen andere mensen over te halen/andere mensen's mening leren respecteren. En tuurlijk, je houdt fanboy-achtige uitspraken (ook mensen die voor Forza zijn doen het;)) maar ik vind dit gewoon een discussie die algemeen bekend staat en waar nog geen thread op deze forum was. Zolang mensen elkaars meningen respecteren en een beetje objectief en onderbouwend hun meningen opschrijven vind ik dit gewoon een leuke thread.

    Nu weer ontopic...............
     
  20. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    GT4 veslaat Forzo Motorsport met gemakt. Kijk hoe uitgesbreid en goed GT4 is uitgewerkt, niet dat Forza dit niet is, maar vele malen minder dat wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina