1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    We shall see;) maar probeer voortaan ook ff met een mening te komen WAAROM je dat denkt, dan kunnen we daar fatsoenlijk over discusseren _0/
     
  2. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk het omdat GT4 gewoon beter is uitgewerkt, de parcoursen en de auto's. En wat ik van het schademodel van Forzo zag viel me dat zwaar tegen.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan jouw mening kan ik moeilijk iets veranderen;) IMO wint Forza het op een totaalpakket, maar mijn mening kan je lezen in de 1ste post (aangezine ik deze thread startte;))
     
  4. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen beetje heeeeeeeeelllll erg jammer dat GT4 niet op xbox komt. |:- :mad: .want nu halen ze niet het maximale qua graphics uit de game.heel misschien dat het ooit nog eens op xbox komt, als de opvolger allang op de ps2 is, net als bij GTA.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    GT4 kent helemaal geen schademodel :)
    Komt nog bij dat je qua gameplay nog niet (goed) kunt bepalen.
    Voor de rest wordt het lastig voor Forza maat we zullen zien als de game in de schappen ligt.
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het schademodel van Forza nog uitgebreid zijn sinds de demo? En GT zal volgens mij nooit op de xbox komen. Dan heb ik liever dat Forza met een reeks toppers komt.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Nee man. Als er één game is de de PlayStation goed doet verkopen is het Gran Turismo wel. Die zit steenvast aan Sony. Het zou echt heeeel dom zijn van Sony om een GT serie op de Xbox uit te laten komen, dan schieten de verkoop cijfers van Xbox omhoog, en dalen die van PS als een baksteen. Dat zou dus echt nooit gebeuren
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in. Dat zou geen slimme zet van Sony zijn maar straks zit mischien Sony wel om Forza te smeken. :9
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Maybe, maar dan komt GT5, en als dan uiteindelijk FM2 op de markt komt zal dat echt een mooie strijd worden _O_
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Veel uitgebreider zal het wel niet woorden aangezien de spoilers etc niet van de autos mogen afvliegen (de autofabrikantewn willen dat niet).

    Wel zijn er (als het goed) verschillende vormen van schade.Ik denk zelf dat je het realisme van de schade in kunt stellen van bijna geen schade tot heel veel schade (net als in het echt) bij het eerste contact met de bandenstapel :)
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Ik weet niet wat voor een auto jij hebt TimNL, maar bij ons kan je niet instellen hoeveel schade je wilt hebben als je ergens tegen aanrijdt :p
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Lol :{

    Voor de beginners is het wel makelijk als de auto niet meteen helemaal kapot is als je ergens tegen aan rijdt
     
  13. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het eigenlijk uit dat Forza het niet gaat winnen van GT4? Natuurlijk vind ik het jammer dat ik GT4 niet kan spelen maar dat maakt helemaal niks uit. Naar mijn mening zijn er genoeg andere spellen op de X die niet op de PS2 zijn. Ik kan me daarom ook wel vermaken ZONDER GT4. Het maakt mij ook helemaal niks uit of Forza het nooit gaat winnen van de GT serie. Ook vind ik deze duscussie ook helemal niet logisch, dit is een Xbox forum en daarom lijkt het mij logischer als dit forum word verplaatst naar een ander topic, bijvoorbeeld PS2 oid.
     
  14. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb afgelopen week voor de 2e keer een ps2 gekocht.

    Stom dat ik die andere 2 jaar geleden verkocht heb eigenlijk maar goed,
    ik had hem dus verkocht omdat gt3 mij niet meer kon bekoren i.v.h. met bijvoorbeeld pgr endergelijke ook doa2 was enorm minder dan doa3.

    Ik heb nu dus zo'n ps2 staan voor alleen gt4,nou lieve xbox vriendjes ik geef meteen toe: HET IS EEN TOFFE GAME.maar ik vind het grafisch absoluut niet kunnen tippen aan bijvoorbeeld pgr2 of beter nog rallysport 2.
    Het is gewoon een extreem toffe game met mijn inziens een hoog "console" gehalte en daar moet je van houden maar als FORZA maar net zo mooi wordt als pgr2 en het heeft de helft van de functies van GT4 dan ga ik toch echt compleet voor FORZA.

    En nee ik ben geen Fanboy (heerst dat hier nog steeds???) want anders had ik die hele F*CKING PS2 natuurlijk nooit gekocht.
    Ik ben gewoon objectief en heb de game pas beoordeeld nadat ik hem zelf gespeeld heb,zit nu op ongeveer 15% completed dus heb al wel een goede indruk van wat er in zit.

    MORAAL VAN HET VERHAAL GT4 IS SUPER VOOR OP DE PS2 MAAR GAAT HET VOOR 75% ZEKER VERLIEZEN VAN FORZA....
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe uitgebreid de schade was in de demo (ik heb 'em nooit gespeeld:'-() maar je hebt met Forza 3 verschillende vormen van schade. Dat stond op IGN.com, maar aardig als ik ben zal ik wel ff samenvatten hoe de schadevormen zijn: O-)

    Cosmetic: Je hebt alleen zichtbare schade, zoals eraf geschraapte lak etc. Je kan geen interne schade er aan over houden zoals een langzamere motor ofzo. Deze schadevorm is dus een beetje als in PGR2.
    [​IMG]

    Limited: Dit is een schadevorm waarin je wél interne schade aan kan overhouden, het auto-diagram met alle onderdelen komt tevoorschijn en je kan dus bijv. gele vlekken bij je wielophanging krijgen enz. Natuurlijk heb je ook een iets ergere vorm van zichtbare schade dan bij Cosmetic.
    [​IMG]

    Full: Ook hier is (vanzelfsprekend) weer het auto-diagram aanwezig, alleen met een groot verschil dat je auto nu heel veel interne schade kan opnemen. Na een botsing zul je dus meteen al (zoals in het echt) je auto anders aanvoelen, erger dan in de Limited schadevorm. Ook de zichtbare schadevorm is het ergst. Alles raakt kapot, breekt deukt enz. alleen...... niks valt eraf:'-(
    [​IMG]

    Dit is de link naar die site voor als je het nog wilt nalezen:
    http://xbox.ign.com/articles/586/586170p1.html
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat ik bedoel: De lui die constant JP weer als 'de fanboy' beschouwen zijn zelf net zoveel fanboy en misschien nog wel erger. Of die mensen dat soort aantijgingen in ieder geval achterwege willen laten. Dan kunnen we nu namelijk weer ontopic inderdaad.
     
  17. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Ik hoop niet dat dit ingame graphics zijn van de volledige versie? Ik bedoel liever geen schade of schadiwen dan dat het er wel in zit en het er niet uitziet :eek:
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    hahahaha, GT4 kan grafisch niet tippen aan PGR2. Met nog het woord absoluut ervoor ook. Ga eerst een één rondje rijden op de nurburgring van PGR2, en daarna één rondje op de nurburgring van GT4, en oordeel dan nog eens een keer. GT4 is echt veeeeeel mooier. Je hoeft geneens zo goed te kijken op de auto's van PGR2, of je ziet al pixels. En wat ik al als voorbeeld gaf, de nurburgring. Die is vergeleken met GT4 echt zooooo lelijk.
     
  19. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar moet ik je gelijk in geven. En dat vindt ik persoonlijk wel erg jammer. Maar het schademodel van Forza vindt ik eigenlijk maar half afgewerkt voor zover gespeelt.
     
  20. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoevaak moeten we het nog zeggen... |:-
    Die demo is nog ouder dan mn oma is _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina