1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom, laten we onze mening richten op de filmpjes en screens die er op dit moment van Forza zijn. Van GT4 weten we nu wel hoe die ongeveer is geworden en de vraag is of Forza dat zou kunnen overtreffen.
    Sites zoals in de beginpost, daar staan geregeld veel nieuwe screens van Forza en laten we zoals gezegd daar onze mening wat betreft graphics op baseren zoals deze lading nieuwe screens:
    http://www.xbox-attitude.com/news_affichage-8261-Images_exclusives_de_Forza_Motorsport.html#null
     
  2. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: :confused: De nurburgring is zo smal bij gt4 dat je er nauwelijks met 2 auto's naast elkaar kan rijden !!! HAHAHAA das net echt ... ( :{ )kijk op www.nurburgring.de en klik dan bij events op foto's... daar staan de vangrails niet een meter bij de baan vandaan...daarbij komt dan ook nog dat pgr2 weer veel ouder is dan gt4 misschien is het een beetje appels en peren vergelijken (das mijn fout) maar gt4 haalt het grafisch over het hele plaatje niet en mocht je dat niet met me eens zijn geef dan in ieder geval toe dat er absoluut geen verbetering in zit tov pgr2 laat staan Forza !!!

    probeer beetje onderbouwd te reageren alsjeblieft _0/
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2005
  3. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0

    Zouden ze ook al bezig zijn met een online functie voor gt5 ... }:]
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha _O_

    Leuke discussie :cool:
    Eigenlijk kan alleen FM me wat schelen en die ga ik niet eens halen, want ik kan nog wel even vooruit met PGR2, dat soms nog wel mooier lijkt dan FM :eek: (misschien beetje overdreven, maar ik vind de grapichs tot nu toe tegenvallen). Verder vind ik het helemaal niet zo lollig als het zo realistisch is :+ Maar ga vooral verder met de discussie, het is leuk om te lezen :9
     
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Screens zeggen niet zoveel over het eindresultaat. Kijk maar naar BIA, de screens en filmpjes waren echt zo mooi! Ik vind ze toch tegenvallen, ze zijn absoluut niet lelik maar gewoon minder. Als de screens al tegenvallen kan de game all1 nog maar meevallen.
     
  6. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij duidelijk pixels ziet bij PGR2 is dat best knap want die gebruikt namelijk FSAA, iets wat een PS2 al helemaal niet eens heeft.

    Buiten dat vind ik de Nordschleife de lelijkste track van PGR2, op een of andere manier past hij niet in het geheel.
    En als jij verder GT4 mooier vind ben ik blij voor je ;)

    Ik kwam ook nog deze GT4 high-res screenshots tegen: http://www.thrillinghill.com/gallery/album217
    Imho, niet echt dat je zegt van geweldig. Als FM er zou uit gaat zien koop ik hem iig niet :D
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    @redje,
    hoezo vertrouw je nu nog op screens terwijl je het spel al gewoon kan spelen. GT4 is echt een aantal keer mooier dan op die screens.

    @WeeGee,
    Ik vat niet helemaal wat je met die eerste zinnen bedoeld??, maar ik ga echt niet toegeven dat PGR2 er niet lelijker uitziet dan GT4. Ik weet niet wat voor goedkope AV-kabel of televisie jij hebt, maar GT4 is echt tien keer mooier dan PGR2. PGR2 is op geeneen opzicht beter dan GT4 (tjah, schade misschien, maar of je dat schade kan noemen)PGR2 heeft dan wel weer het voordeel van z'n online mode, maar dat komt binnenkort ook voor GT4.
    De GFX van Forza zijn mooier of evenmooi als dat van GT4 (als ik vertrouw op screens), maar daarbij vind ik dat GT4 er "realistischer" uitziet. (bij FM zie je dat het een game is, en bij GT4 lijkt het meer werkelijkheid) FM zal wel scherper zijn, maar GT4 spreekt mij gewoon veel meer aan op het gebied van GFX (en niet alleen de graphics ;) )
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hóé goed je Forza heb gevolgd, maar het is al een tijdje bekend dat de screens van Forza worden overgemaakt van filmpjes en daardoor door het verkleinen/vergroten etc. véél lelijker worden. Zoek bij IGN maar es movies van Forza op..... ik beloof je, je zal je ogen uitkijken van de schoonheid;)
     
  9. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt en en je hebt grolsch!
     
  10. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik snap niet dat ik zo dom heb kunnen zijn je hebt helemaal gelijk :eek: !!!
    Sterker nog ik ga FM meteen uit de pre order halen,dank je wel dat je mijn ogen geopend hebt ... :+
     
  11. kuch* Fanboy *kuch

    EDIT:

    OMG !! het staat onder zijn username... :+ fijn dat ie het zelf toegeeft
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2005
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we toch nog eerlijke mensen onder ons! mwhahahahaha }:] _0/
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor cijfers denken jullie dat GT en Forza in de PU zullen krijgen (PU=Power Unlimited}:])
    Neem wel mee in je mening dat PU al eens heeft gezegd dat GT de vloer aan veegt met Forza. (hiermee bewijzen ze dat ze geen verstand van games hebben :+ mwhahahahaha _0/ Ik heb het namelijk wel O-) :9 )
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hiermee bewijzen ze dat ze net als JP gewoon fanboys zijn die op voorhand al zeggen dat Forza GT4 niet kan verslaan |:-
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol, GT 4 mooier dan PGR 2 _O_ Ben gelijk weer vrolijk :+

    GT4 kreeg in de PU een 84 oid, dus dat kan forza makkelijk aan.
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat denk ik ook. Dat vind ik toch tegenvallen voor GT4 een 84. Forza zou volgens mij makkelijk hoger kunnen scoren. Ik weet niet wat PGR2 kreeg?...
     
  17. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    9 geloof ik
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    GT4 kreeg vand de PU een 82. Dit cijfer geld alleen als je deel 3 al heb (vind ik) Als je nog geen deel van de GT serie hebt, zou ik GT4 zeker 9.5 of hoger geven.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ben ik volledig met je eens (hoe kan het ook anders ;) )
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaf de PU GT4 een 82:confused: Dat deed het OPM toch:{
    Maare.... de PU zei dat GT4 de grond aanveegde met Forza dus als GT4 een 82 (ofzo:confused:) kreeg, wat zal Forza dan wel niet krijgen...... een 60:9

    @ xplayer, PGR2 kreeg een 91;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina