1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    bullshit er was gewoon te weinig vernieuwing...
    Zo kun je wel blijven beredeneren: Als je nog nooit een Fifa game hebt gespeeld zou ik dit spel een 8 geven. [​IMG]
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    da's waar. en inderdaad. als GT4 een 8.2 kreeg. dan is Forzo zo ie zo beter! dat word dan een 9 ofzo. en als het lager word sturen we massaal mails en brieven, toch?
     
  3. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie, Forza KAN beter worden.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar die kans IS zo groot
     
  5. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, helemaal niet GT4 is niet echt beoordeeld op gameplay (ok, AI schijnt een beetje ruk te zijn..), maar op één grote herhaling van GT3...En die game is moeilijk te overtreffen.
    Je moet je niet alleen maar blind staren op cijfertjes maar ook naar de beargumentatie.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    kijk naar je zelf :D
    oké, weer ontopic. en niet verder lullen
     
  7. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    @ !Willem_Fable! Leuke handtekening! _O_
    Maar het is ForzA

    Ontopic: Zijn er al download contents aangekondigd? Misschien dat ik tegen die tijd ook !live heb, dus zou wel leuk zijn.

    EDIT: Srry was voor het Forza forum bedoeld.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    oeps! ga meteen veranderen thnx
     
  9. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    GT3 is de slechtste uit de reeks dus zo moeilijk was die niet te ovetreffen. GT4 zou daar overheen moeten walsen, vooral met die productietijd die ze eraan hebben besteed, maar dat deed het dus niet.

    En PGR2 is zeker weten mooier dan GT4. Ik heb GT4 zelf gespeeld bij een vriend en het lag niet aan zijn televisie of wat dan ook. Je ziet kartels op de auto's en de baan en het heeft gewoon een gebrek aan details. De auto's zelf zien er wel aardig uit maar zeker niet mooier dan PGR2. Die vriend zegt van wel, maar hij zegt ook dat de Forza motorsport demo er mooier uitziet dan GT4. Ik ben een tikje xbox fanboy en hij iets meer van de PS2, maar we kunnen wel rationeel beoordelen. Daarbij komt GT4 gewoon als lelijker uit de bus. A.I. vind ik eerlijk gezegd belachelijk, maar de rest zit wel goed. Vooral aantal auto's en banen.
     
  10. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhhmmm ik zie de PU hier voor me liggen en kijk ff globaal... toch niet zo'n succes :p?
    en ze zeiden nog zo dat Forza nog niet eens in de remsporen van Gt4 mmocht rijden vooraf...
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik dan nog even zeggen dat het 'Slechter dan GT4 kan niet' is ;)

    Ik denk dat Forza sowieso hoger gaat halen, omdat het geen prequel heeft... Dan is er in ieder geval geen sprake van weinig verbetering :cool:
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  13. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij rijdt die auto op zeep in plaats van banden, ziet er uit alsof die aan het ijsracen is.
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vind hem echt zwaar tegenvallen (zie forza forum [deel3])
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow dat filmpje vind ik in iedergeval wel mooi hoor ;)

    JPRacer, GT4 vind ik een erg gaaf spel, maar waarom zit je zo te flamen op forza, het spel is niet uit en kan enkel de beste racer op de xbox worden, dat je er zo op in gaat laat eigenlijk zien hoe triest je bent, je bent bang dat het GT4 mischien overtreft, maar bekijk het eens anders, hoe beter de racegames worden, hoe meer concurentie GT krijgt, hoe meer kwaliteit ze er bij de volgende GT in moeten stoppen wat weer mooi voor ons is :9, en als echte GT kenner moet je nu toch wel weten dat de eerste keer dat je een simulator game gaat maken dat je toch niet meteen een legende als GT kan omverschoppen, waarom ga je er dan op in triest mannetje!

    Wacht gewoon tot hij uit komt en kijk maar eens per week in dit forum, zo niet eens per maand om je niet mee te laten slepen, dan kan je altijd nog gewoon van een goede racegame genieten terwijl je er nog goed objectief tegenaan kijkt, je mening vertellen mag, maar doe dat please nog niet zo vroeg terwijl je nog niets van de game af weet, naar mijn mening trek jij nu al conclusies uit enkele filmpjes en screenshots, je mag mij best weten dat ik de screens van GT4 helemaal nooit indrukwekkend heb gevonden, en deze van forza zijn ook niet indrukwekkend te noemen, de filmpjes ook niet van beide spellen, maar laten we wachten op de gameplay en tot het spel uit is, dan mag je pas gaan flamen, dan wel terecht of onterecht ( jij zal namelijk al wordt het een GT4 beater, zeggen dat GT beter is, en jij heb je goed recht, daarvoor staat er toch fanboy in je naam *)
     
  16. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    8) daammnn, dit met een stuurtje dr bij spelen, en je hebt echt het gevoel alsof je zelf daar rijd. _O_ _O_ _O_ je hebt als je alleen al dit filmpje kijkt al helemaal 'the feeling'. dit word tha bombbb :) .
     
  17. dat wist ik al voor je het postte |:- jezus man :{ je hebt je punt gemaakt dat je PS2 fanboy bent (lees: GT fanboy) dus kom eens met eerlijke argumenten dan ipv GT 4 is goed forza is slecht :mad:

    en om mijn mening over forza te geven op BASIS van de DEMO is zeer goed.
    -
    de besturing kan ietsje beter (of het is gewoon superrealistisch :cool: )
    framedrops...

    +
    Grafisch oogverblindend mooi (ook al is het een DEMO)
    Realistisch schademodel

    GT 4 vindt ik een topspel op de PS2 maar ik geef Forza veel kans om een betere game te worden dan GT 4.(Of gewoon een topper op de XBOX :9 )

    We will see the 29th of April !! Whatever... :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2005
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    13 mei toch :+

    En als GT4 zo goed is, waarom speel je hem dan niet zo vaak? Je bent namelijk bijna altijd online...
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan en gereageerd dus kijk daar maar:9
    Ik vind btw de dingen die je in het Forza-thread opnoemde een beetje #%&@$ want het meeste is onterecht;)

    JPRaceGamer, zeg dan es wat jij GOED vind van Forza, doe ik het van GT4;)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Wat ik goed vind aan Forza....hmzzz,

    -Ik vind de menu's wel mooi
    -Het geluid is goed
    -De grote hoeveelheid Tune-opties
    -Drivatar

    Er zullen nog wel een paar dingen zijn die ik goed vind aan FM, maar die komen nu ff niet in me op.

    (dit is niet t.o.v. GT4 :p )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina